Ga naar het forum
Wolfske: Poker, IIF...

Meldingen
Alles wissen

Wolfske: Poker, IIFYM and Wendler

3,804 Berichten
110 Gebruikers
0 Reacties
76.3 K Weergaven
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

- $19 :tongue: woooops :D

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

6u opstaan
7u vertrek
7u15 trein (hoofdstuk 4 poker mindset)
9u30 werk
16u gedaan met werk
16.11u trein
18 u thuis + eten
18.30u fitness en nog wat zaken
21.45 thuis
22u gedaan met eten
22.02u ff kijken op pokerstrategy
22 u 15 slapen

Ik hoop dat ik volgende maand terug de coaching van steambull kan bijwonen .. kheb ze toch nog nodig als vis

Maarja .. nu tanden poetsen , gezicht wassen en maffen
TOmorrow repeat

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Vandaag toch een tafeltje f 6 proberen te doen :)
Iemand nog interessante 'leer-ideeën' voor mij?

Gezien mijn tijd nu heel schaars is zal ik er heel efficient mee moeten omspringen .. suggesties ?

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

3 games gespeeld
eerste met AK eruit , beetje wild gespeeld tegen AA
en dan 2 keer eruit waar ik wel voorlag en zelfs domineerde .. QQ tegen A7 en een keer 99 tegen 77

:tongue:
Dat is poker het toffe is dat me dat eigenlijk niet uitmaakt, die tafels gaan dicht en ben zelfs niet boos of opgewonden meer dus dat is een zeer goed teken .
Vandaag in the pokermindset veel geleerd over downswings en over verkeerde gedachten bij mezelf. Toch qua psychologie veel bijgeleerd vandaag

Het volume licht dan wel laag maar ik leer toch nog iets :)

Beantwoorden
Citeren
Lamapalooza
PokerStrategist

Ik moet even reageren, want je blog staat nu op de tweede pagina van mijn recente posts :).

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Nja er wordt hier niet meer zo erg veel gereageerd en ik werk nu dus kan hem zelf niet op de eerste pagina houden ..

vanavond hebk eens een avond voor mezelf gehouden .. eens geen fitness .. 7 tafeltjes gespeeld en een keer 5e plaatsje .. mja :)
Poker was ook niet echt ontspannend op een dag waar ik moe ben .. was eigenlijk tilt geraakt .. bust plots 4 tafels op een paar minuten net na de pauze en was moe dus had al niet veel zin meer .. elke keer dat ik een blind vs blind shove callde liep ik tegen een betere hand op ondanks dat ik echt wel Kx handen had :) een keer suck out .. 2 keer niet en naar huis :P

bankroll is terug wat lager nu .. onder de $280

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

bah weer net thuis , niks meer tijd voor mezelf voor de derde keer op vier dagen :evil:
Ik jaag me nog op als ik thuis ben in de stomste dingen grr
Voelt alsof ik telkens maar moet pushen omdat de blinds eraan komen terwijl mijn stack groot genoeg is om af en toe ook eens een hand te folden.
En misschien is dat wel de oplossing .. iets opgeven. Poker geef ik alvast niet op ...

Life tilt :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Binnen dit en 2 weken is alles opgelost :) steambull coachings , helemaalnicks coachings en tijd om te pokeren :]

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

en we zijn chrome :pokerface: :P

Beantwoorden
Citeren
Lamapalooza
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
en we zijn chrome :pokerface: :P

Verdomme, ik moet nog 19 vpp:).

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Update: still alive
Not much more to say :)

Volgende week gaat het rustiger worden en de week erna NOG beter en dan kan ik terug goed pokeren en coachings volgen enzoverder .. ik koop dan ook SNGWiz gezien ik mijn eerste loon dan krijg enzo :D

Kijk er echt naar uit ! Ik heb zin in om terug wat meer energie te hebben om te leren

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

niet erg veel gespeeld maar wel terug boven de $300 :)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Richting de $ 320 :D

ik verlies die HU zo kut op het laatste
QQ < A4
AK < 9j

:P eikels :D

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Prioriteiten

6 uur 's ochtends .. het alarm van mijn wekker gaat weer af. Met een blinde slag richting het gekrijs probeer ik de wekker het zwijgen op te leggen. Ik mis en besluit dan toch maar mijn ogen open te doen. Ik doe het licht aan en sta op. De weekdag is weer begonnen.

Ik drink wat koffie , ik eet , vertrek en stap op de trein. In het totaal zal ik weer 3uur op de trein zitten. Pas omstreeks 18 uur kom ik terug thuis van de werkdag. Ik voel me wat slapjes en heb honger dus ga ik eten. Ondertussen is het bijna 7 uur en heb ik nog wat taken voor de boeg. Pas omstreeks 21.30 zal ik thuis zijn en vrij zijn.

... maar....

Ik bedenk me dat ik morgen weer moet opstaan dus zal ik maar stilletjes bed in kruipen. Wegens de weinige ontspanning geraak ik zeer moeizaam in slaap. Ik bedenk me wat ik allemaal niet heb kunnen doen. Geen TV, niet surfen en ... geen poker. Ik baal omdat ik niet kan pokeren. Ik voel dat ik er toch wel een bepaald talent voor zou kunnen hebben en dat kan ik niet ontwikkelen.

Over de dagen heen maak ik de beslissing om wat minder geld te verdienen en mijn taken na het werk op te zeggen. Dit zal me ongeveer op jaarbasis 4000 euro 'kosten' een dure beslissing... maar een mens moet ook leven en misschien is deze beslissing zelfs nog op lange termijn +ev ?

Ik voel me opgelucht en gemotiveerd. Ik heb de juiste beslissing gemaakt. Zelfs het weekend was stresserend in de zin dat ik het gevoel had dat ik veel volume moest maken in het weekend ... hierdoor kwam het leren ook weer op de achtergrond.

Maar genoeg gezeverd. We hebben nu tijd en die vullen we liever op met poker !

Beantwoorden
Citeren
Lamapalooza
PokerStrategist

Ik zei het al dat lange teksten de laatste tijd in de mode kwamen. Bewijsstuk nummer vier.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Misschien moeten we een nieuwe trend starten

_love: :f_love: :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Lamapalooza
PokerStrategist

Leuke trend!