Toch vraag ik me trouwens af of dit een goede stap voor je is. Het gaat om minimaal 2600 games op de 2.5's. Stel dat je een ROI van 20% haalt over deze games, dan is dat $1300. Hiervan gaat in dat geval $650 naar DB. Uiteraard ga je veel dingen kunnen leren van DB, maar ik vind het veel geld voor 26 uur (13 in jouw geval) groepscoaching. Strategie bespreken en een handbeoordelingsforum heb je hier ook.
Tsja als hij bij alle coachings kan zijn (die we wsl op gaan nemen) is het $25/uur, dat is niet zo gek veel. Bovendien zijn de meeste coachings meer dan een uur, zit je al gauw op 12-15$/uur, dat is echt niet veel ofzo:p
Daarnaast krijg je HH besprekingen etc. op een pbb hoger niveau dan op het forum en kan je op rails verwachten tijdens deepruns etc.
Oorspronkelijk gepost door JanJB
Toch vraag ik me trouwens af of dit een goede stap voor je is. Het gaat om minimaal 2600 games op de 2.5's. Stel dat je een ROI van 20% haalt over deze games, dan is dat $1300. Hiervan gaat in dat geval $650 naar DB. Uiteraard ga je veel dingen kunnen leren van DB, maar ik vind het veel geld voor 26 uur (13 in jouw geval) groepscoaching. Strategie bespreken en een handbeoordelingsforum heb je hier ook.
Heb er wel ff over nagedacht hoor .. zit er al lang mee in men hoofd om zo een concept aan te gaan. Ik weet dat ik nu ook verplicht wordt volume te draaien enzoverder + moet me geen zorgen maken over variance
krijg idd coaching die ik in principe ook kon kopen .. maarja nu is het rechtstreeks betaald vanaf men opbrengsten .. ik hoop dat ik een heel dure coaching betaal,w ant dan heb ik veel geleerd ... en zoals ik al zei .. mss beetje -ev op short term, maar op long term +ev en zeker nu goed voor men gemoedsrust
Oorspronkelijk gepost door Marjolein47533
Of je bent gewoon een prutser natuurlijk![]()
Dat heb jij me geleerd
Zeg ook niet dat het onverstandig is hoor, maar is gewoon iets waar ik over na aan het denken was. Helemaal omdat ik misschien ook wel interesse heb
Gewoon benieuwd naar Wolfske zijn gedachten hieromtrent
Ben best wel tevreden over de groepjes op skype .. je kan er wel deftige discussieren over handjes
Over andere dingen kan je dan best wel zwijgen
In ieder geval
30 games gespeeld $45 down ... jammer had veel ingezeten in men laatste 2 tafels waar ik goed diep ging, maar een keer word ik superlicht gecalled en verlies ik
En een keer verlies ik eerst 70% flip met mijn TT en daarna push ik met T9o en loop ik tegen AA en 77 aan
Ben nog wat down maar heb wel een winstgevende sessie gedraaid op 6 tafeltjes lol ..
zal hier binnekort eens een graph gaan posten als ik wat volume heb
Ach je ziet het in mijn staking en als je naar Sokzel en Gambleloose kijkt zie je ook hoe swingy het is. Komt wel goed, die 2.5's beat jij met jouw game makkelijk
I know, moet wel leren beetje losser zijn terug .. ben beetje 45 mans nit daar .. nog steeds +ev though maar toch
Finally 2e en 1e ... we staan terug op winst na onze refill
Ontvangen: $200
BR nu: $240
Profit: +$40
Arme Champi trouwens .. maakt 2 keer een shove op me blind vs blind .. 2 keer call ik offcourse want had nog wel defitge kaartjes en dacht wel dat ie anytwo shovde
Oorspronkelijk gepost door Champi888
♠_cry:
Ik had ook telkens net iets ♠_evil:
Had wel sorry gezegd

Graph van lol volume
Pech wel net een HU verloren terwijl ik voorlag
Mja hoort erbij
En nog paar filpjes verloren of 2 ft's meer zonet .. maja zullen maar tevreden zijn
die graph klopt trouwens niet zie ik net, onder staan nog 6 games waardoor ik wel ietsje hoger stond ...
vandaag -$50 over 28 games ofzo
2 tafeltjes gingen deftig tot een kerel me callt met zijn J9o tegen mijn A6o blind vs blind ... weet niet goed waarom want was een 15BB shove ofzo en hij had meer dan ik ...
maja dat zijn de 180s
J9 is bovengemiddelde hand. J8o is net 50% dacht ik, als jij atc pushed en hij meer chips heeft zal het cev wel een call zijn
gl wolfske. benieuwd hoe je gaat groeien in die games
Met 15bb ga ik niet any two pushen. Maar als hij me zo lucht gaat afcallen mag hij nog wel achter me komen zitten