Had er iemand een upswing besteld?
Oorspronkelijk gepost door onmybike
gewoon skill
sssst niet zeggen, er zitten hier een paar die ook op mijn stakes spelen, ze moeten denken dat ze gewoon moeten verder spelen tegen mij
Net nog eens 15 tafels geregd .. ging niet slecht tot i plots een golf van suckouts tegen kreeg ! Ik voelde de downswing al komen
Toen kwam ik op 4 tafels blijkbaar toch nog op FT
4e plaatsje op de $ 3.5
weer een 4e plaatsje $ 3.5
3e plaatsje $7
Shippieee $ 7
Result van vandaag nog : $250 erbij
BR: +$1000
♠_love: ♠_love: ♠_love: ♠_love:
Vandaag is het fish-suckout monday
Ongelofelijk , aan de FT callt eentje men MR met K9s , hij mist de flop heeft wel een FD en callt dan nog een halve pot c-bet
ik hit trips en hij zijn flush natuurlijk .. mja gelukkig was ik giga CL dus maakt niet uit
En net verlies ik ook AT tegen A4, hij hit 2 pair
Dat belooft voor de rest van de dag
Uitverkocht trouwens, maar is nog optie van 10% voor je voor 22.00 uur (daarna niet, want dan wordt het beetje soort handel met voorkennis omdat ik zo start)
Stakingdeal
Zoals altijd aangegeven ga ik voor een MTT speler te worden.
De 45 mans zijn/waren een goede leermethode, maar het is tijd voor een stapje verder!
Ik ga nu 180 mans spelen en ga een stakingdeal aan met Donbartos. Het is een 50/50 deal waar ik start op de $2.5's. Ik mag ook nog 45 mans spelen al gaan de 180 mans het hoofddoel zijn .. ik doe dit met het oog op MTT's grinden met coaching van Bart.
ik krijg toegang tot een HH forum en ook tot 2 x per week een coaching met andere spelers erbij. Helaas ga ik waarschijnlijk maar 1 per week kunnen volgen maar dan vind ik het nog een goede deal.
Qua money is dit misschien op korte termijn -ev, maar op lange termijn is het +ev, zeker aangezien ik echt niet van die variance hou en nu kan ik het met een staking leren om er mee om te gaan en om een winnende toernooi speler te worden.
De staking zal minimaal 3 maanden duren en als het goed loopt ga ik er langer mee door
Oorspronkelijk gepost door JanJB
GL, je blijft toch wel bloggen he?
Natuurlijk ! Moet toch updaten op welke manier ik Bart in no time bankroet maak
Succes Wolf. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Misschien dat ik ook ooit zo iets ga doen.
Hehe moet toch nog ff terugschakelen naar hoe ze speelden op de $1.5 45mans precies.. ik call denk ik te licht af nog en ik push blijkbaar niet breed genoeg ^^