Ga naar het forum
Wolfske: Poker, IIF...

Meldingen
Alles wissen

Wolfske: Poker, IIFYM and Wendler

3,804 Berichten
110 Gebruikers
0 Reacties
76.3 K Weergaven

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

Oorspronkelijk gepost door Hicyy

ja maar je kan de videos ook gewoon downloaden en op je pc zetten zodat je niet elke maand lidmaatschap moet ofzo :)

Yugiohpro is echt wel een sicko lijkt me .. die wint echt wel iets van 300K over 2 jaar (misschien zelfs meer)

True en kijk nu eens naar de graph van MissOracle

Dat is omgclaydoll niet yugiohpro. Missoracle is een rakeback grinder heeft wel lve eens iets huge gewonnen hoor ik geloof een bracelet zelfs . Heeft meer gewonnen als hij online in de _ staat

Zei ook nergens dat dat yugiohpro was toch? + lol at claydol een rakebackgrinder noemen.. Ik wou je gwn ff wijzen op de variance en je dus echt niet mag klagen als je profits hebt en beter kunt focussen op je game.

Beantwoorden
Citeren
Cognitief
PokerStrategist

it all comes good schatje :heart:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

ja maar je kan de videos ook gewoon downloaden en op je pc zetten zodat je niet elke maand lidmaatschap moet ofzo :)

Yugiohpro is echt wel een sicko lijkt me .. die wint echt wel iets van 300K over 2 jaar (misschien zelfs meer)

Dat is omgclaydoll niet yugiohpro. Missoracle is een rakeback grinder heeft wel lve eens iets huge gewonnen hoor ik geloof een bracelet zelfs . Heeft meer gewonnen als hij online in de _ staat

Zei ook nergens dat dat yugiohpro was toch? + lol at claydol een rakebackgrinder noemen.. Ik wou je gwn ff wijzen op de variance en je dus echt niet mag klagen als je profits hebt en beter kunt focussen op je game.

Ik volg hem nog maar sinds vorige week en dan lijkt het wel zo .. heb wss niet goed gekeken naar zijn graph.. en nu wil ik snel gaan kijken en nu heeft ie zijn stats geblockt ... volgens mij heeft ie dit gelezen en heb ik zijn gevoelens gekwetst :f_frown:

Kga binnekort zijn 180 mans reeks ook eens helemaal afkijken .. hij is wel heel erg los. Laatste keer dat ik keek stond hij echt wel héél veel down trouwens :P mja hij speelt ook wel high rollers enzo dusja :)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Cognitief
it all comes good schatje :heart:

:f_love:

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Misschien kan het ook helpen om eens keer weekje niets met poker te doen, heb respect voor je doorzettingsvermogen maar je speelt volgens mij al vrij lang vrijwel elke dag denk ik? Weet dat je nu met de staking zit en het dus maybe praktisch niet haalbaar is, maar gewoon om het idee even mee te geven. Af en toe lekker afstand nemen van de game (dus ook geen review, forum etc) op zijn tijd kan volgens mij heel erg helpen :)

Beantwoorden
Citeren

Ik volg hem nog maar sinds vorige week en dan lijkt het wel zo .. heb wss niet goed gekeken naar zijn graph.. en nu wil ik snel gaan kijken en nu heeft ie zijn stats geblockt ... volgens mij heeft ie dit gelezen en heb ik zijn gevoelens gekwetst :f_frown:

Kga binnekort zijn 180 mans reeks ook eens helemaal afkijken .. hij is wel heel erg los. Laatste keer dat ik keek stond hij echt wel héél veel down trouwens :P mja hij speelt ook wel high rollers enzo dusja :)

Speelt scoop main h enzo indeed.. Btw een echte aanrader zijn laatste 180 mans series en qua looseheid is dit al veel minder loose dan zijn eerste 180 mans serie :p. Maar gwn kijken zeg ik, kerel is echt de beste op de 180s.

Beantwoorden
Citeren
Lamapalooza
PokerStrategist

Over wiens reeks videos gaat het hier precies?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
Over wiens reeks videos gaat het hier precies?

le claydol

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Speelt scoop main h enzo indeed.. Btw een echte aanrader zijn laatste 180 mans series en qua looseheid is dit al veel minder loose dan zijn eerste 180 mans serie :p. Maar gwn kijken zeg ik, kerel is echt de beste op de 180s.

Misschien niet de allerbeste ofzo, maar zeker de beste die het meteen ook nog goed kan uitleggen!

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door samni

Misschien niet de allerbeste ofzo, maar zeker de beste die het meteen ook nog goed kan uitleggen!

Best wel cool al die quotes .. kom recordje zetten hier in mijn blog ! Doorquoten ! :D

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Gisteren $50 up .. had dan nog pech vond ik zelfs maarja .. ook een slechte induce gemaakt helaas dus was het mijn eigen schuld .. en 2 keer hu verloren helaas maarja !

Wegens de discussie van de strategie points in solartje zijn blog heb ik het idee gekregen om toch maar op unibet nog wat te spelen. Het zullen voornamelijk HU sng's worden en 6max cash. Zo kan ik ook werken aan mijn 3bets en vooral postflop spel.

Maingame blijven de 45s uiteraard die andere dingetjes is wat ik soms in de voormiddag zal doen als ik de late heb, zoals nu :)

Beantwoorden
Citeren
Champi888
PokerStrategist

Voor $ 19.00 3 maanden en voor $ 39.00 een jaar silver, waarom moeilijk doen? :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Champi888
Voor $ 19.00 3 maanden en voor $ 39.00 een jaar silver, waarom moeilijk doen? :pokerface:

Waarom 19$ zowiezo verliezen terwijl je geld kan winnen om silver te worden? Silver kopen vind ik echt zo nutteloos...

Beantwoorden
Citeren
Erik212
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990

Waarom 19$ zowiezo verliezen terwijl je geld kan winnen om silver te worden? Silver kopen vind ik echt zo nutteloos...

Je kan geld winnen ja, maar het gaat er ook om wat jouw tijd waard is. Nu ga je meerdere keren per maand op een andere site spelen terwijl je in die tijd zou kunnen grinden wat je maar wil om $3 uit te sparen.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

staat toch nergens dat je op unibet geen geld kan winnen

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Rogier
staat toch nergens dat je op unibet geen geld kan winnen

Nee het idee was gewoon, leer ik er iets uit ? is er genoeg traffic? en die tijd dat ik daar speel tov de tijd dat ik op stars speel kost normaal ook geld :) (als in dat ik minder verdien wss op unibet omdat het mijn maingame niet is en ik er ook niet veel uit leer)

Maar daarom speel ik nu wanneer ik mijn 45 mans niet kan spelen nl als ik geen 3 uur heb om te pokeren...

Op unibet valt heel veel geld te winnen, ik heb tegen de grootste fishes ooit gespeeld HU :P er waren er dus 2 die echte elke hand all in gingen preflop.. ff wachten op deftige kaarten, callen .. flipje winnen dan gingen ze op sit out .. easy game :)

Maar of ik daar iets van leer en ik misschien beter kan reviewen is een andere vraag .. want nu kost me dat wel wat tijd voor zilver te halen om die content vrij te spelen terwijl ik anders al gereviewd had .. of ik die verloren tijd inhaal door die status denk ik dan ook weer niet :P

Maar ik wil alle heisa vermijden hier en toch zeggen dat ik het systeem van pokerstrategy logisch en correct vind. Er zijn idd ook veel rooms enzo maar helaas doet België moeilijk op dat vlak

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Terechte opmerking idd .. de vraag is of het me het geld waard is .. vrij veel oude content eigenlijk wel en veel dingen die ik weet en nu ook wel op mezelf kan leren :P

Toen ik vorige keer silver had bijna alles bekeken en eigenlijk weinig interessant bijgekomen tot nu toe (ik mis steambull ;( )
Alle .. ik ben weer zo negatief nu en dat wil ik echt niet, heb veel aan pokerstr te danken .. en ze doen ook keihard hun best voor goeie content. Maar toch overtuigt het me niet heel hard voorlopig (misschien zijn hogere statussen wel hun geld waard maar door die hele heisa die er was over die diamond status en slechte videos ben ik vrij gedemotiveerd geraakt om hier nog in te investeren )

Tbh zitk een beetje vast over wat ik het beste doe om te improven nu

Beantwoorden
Citeren

Terechte opmerking idd .. de vraag is of het me het geld waard is .. vrij veel oude content eigenlijk wel en veel dingen die ik weet en nu ook wel op mezelf kan leren :P

Toen ik vorige keer silver had bijna alles bekeken en eigenlijk weinig interessant bijgekomen tot nu toe (ik mis steambull ;( )
Alle .. ik ben weer zo negatief nu en dat wil ik echt niet, heb veel aan pokerstr te danken .. en ze doen ook keihard hun best voor goeie content. Maar toch overtuigt het me niet heel hard voorlopig (misschien zijn hogere statussen wel hun geld waard maar door die hele heisa die er was over die diamond status en slechte videos ben ik vrij gedemotiveerd geraakt om hier nog in te investeren )

Tbh zitk een beetje vast over wat ik het beste doe om te improven nu

Je kan altijd handjudge worden ofc :coolface:

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Unibet heeft redelijk goede MTTs toch? Die hebben kleine velden en zijn echt 100keer softer dan stars. Ik herinner me bv redelijk goede 3EUR rebuys die wel vaak runnen. Je kan ook gwn op 2sites tegelijk spelen. ;(

Ik kan me echt moeilijk inbeelden dan een softere site erbij nemen je geld kost ipv geld opbrengt. Ik heb ook nooit begrepen waarom mensen zich zo beperken tot 1soort game. Als je goed bent in kleinere velden SnG/MTTs, dan is alles wat runned toch goed om te spelen? Ik kan begrijpen dat 5 sites tegelijk runnen niet handig past op je scherm, maar 2 kan toch nooit een probleem zijn?

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Unibet heeft redelijk goede MTTs toch? Die hebben kleine velden en zijn echt 100keer softer dan stars. Ik herinner me bv redelijk goede 3EUR rebuys die wel vaak runnen. Je kan ook gwn op 2sites tegelijk spelen. ;(

Ik kan me echt moeilijk inbeelden dan een softere site erbij nemen je geld kost ipv geld opbrengt. Ik heb ook nooit begrepen waarom mensen zich zo beperken tot 1soort game. Als je goed bent in kleinere velden SnG/MTTs, dan is alles wat runned toch goed om te spelen? Ik kan begrijpen dat 5 sites tegelijk runnen niet handig past op je scherm, maar 2 kan toch nooit een probleem zijn?

Hmm moet ik nog eens kijken, is een tijdje geweest dat er bijna niets runde, maar ik zag onlangs dat hun hele site is aangepast (veel beter en klantvriendelijker)

Ik ga dit wel eens proberen wat je hier zegt eigenlijk. Goeie tip alweer.. op deze manier is het idd mogelijk om niet te veel nadeel te ondervinden .. zeker nu ik een 2e scherm heb gekocht mag dit geen probleem zijn :) (traffic op de sng's is wel een ramp in ieder geval maar die mtt tip is nice)

In ieder geval thanks voor de tip ! :)

Beantwoorden
Citeren