Ga naar het forum
Wolfske: Poker, IIF...

Meldingen
Alles wissen

Wolfske: Poker, IIFYM and Wendler

3,804 Berichten
110 Gebruikers
0 Reacties
76.5 K Weergaven
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Hicyy

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

Oorspronkelijk gepost door Champi888
Voor $ 19.00 3 maanden en voor $ 39.00 een jaar silver, waarom moeilijk doen? :pokerface:

Terechte opmerking idd .. de vraag is of het me het geld waard is .. vrij veel oude content eigenlijk wel en veel dingen die ik weet en nu ook wel op mezelf kan leren :P

Toen ik vorige keer silver had bijna alles bekeken en eigenlijk weinig interessant bijgekomen tot nu toe (ik mis steambull ;( )
Alle .. ik ben weer zo negatief nu en dat wil ik echt niet, heb veel aan pokerstr te danken .. en ze doen ook keihard hun best voor goeie content. Maar toch overtuigt het me niet heel hard voorlopig (misschien zijn hogere statussen wel hun geld waard maar door die hele heisa die er was over die diamond status en slechte videos ben ik vrij gedemotiveerd geraakt om hier nog in te investeren )

Tbh zitk een beetje vast over wat ik het beste doe om te improven nu

Je kan altijd handjudge worden ofc :coolface:

Inb4 iedereen broke :coolface:
Ik ben niet goed genoeg voor HJ , ik speel pas een half jaar en mijn postflop is echt wel bad (hoewel ik denk dat ik het allemaal goed doe natuurlijk :D )

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Hicyy

Oorspronkelijk gepost door Champi888
Voor $ 19.00 3 maanden en voor $ 39.00 een jaar silver, waarom moeilijk doen? :pokerface:

Terechte opmerking idd .. de vraag is of het me het geld waard is .. vrij veel oude content eigenlijk wel en veel dingen die ik weet en nu ook wel op mezelf kan leren :P

Toen ik vorige keer silver had bijna alles bekeken en eigenlijk weinig interessant bijgekomen tot nu toe (ik mis steambull ;( )
Alle .. ik ben weer zo negatief nu en dat wil ik echt niet, heb veel aan pokerstr te danken .. en ze doen ook keihard hun best voor goeie content. Maar toch overtuigt het me niet heel hard voorlopig (misschien zijn hogere statussen wel hun geld waard maar door die hele heisa die er was over die diamond status en slechte videos ben ik vrij gedemotiveerd geraakt om hier nog in te investeren )

Tbh zitk een beetje vast over wat ik het beste doe om te improven nu

Je kan altijd handjudge worden ofc :coolface:

Inb4 iedereen broke :coolface:
Ik ben niet goed genoeg voor HJ , ik speel pas een half jaar en mijn postflop is echt wel bad (hoewel ik denk dat ik het allemaal goed doe natuurlijk :D )

Is toch +EV voor jou :D, je zegt overal het omgekeerde van wat je eigenlijk denkt, easy money ♠_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

hangt er vanaf hoeveel handen ik moet beoordelen natuurlijk.. kverdien nog wel iets met poker natuurlijk :D misschien tijdens de breaks af en toe een handje :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Lamapalooza
PokerStrategist

Ik kan spelen op unibet alleen maar aanraden. Er runnen constant toernooien, maar de meeste zijn $3 of $5 rebuys, dus daar moet je wel de roll voor hebben. Maar die heb jij dus wel.
Ze zijn idd redelijk soft, zie mijn ship van een tijdje geleden :).

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Wolf rolled voor 3$ en 5$ rebuys? wat heb ik gemist :P

Beantwoorden
Citeren

denk dat ie bedoelt 3€ gewone MTT en 5€ rebuy :P dus die 3€ kan ie spelen niet?

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Uuuuuuuuugh gisteren weg geweest .. was voor mij al heeeeel lang geleden omdatk ni zo houd van luid gedoe .. Al zat na een pintje of toch ernstig aangeslagen (shame on me :P)
Toen er nog maar een paar gedronken, en toen whisky en duvel en cava en wie weet wat ik nog allemaal dronk :P

6 uur thuis :P maar om 3 was ik eigenlijk al dood .. heb 3 uur op een stoel gezeten zowat

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

ik zie overigens dat er veel gewone freeze outs ook zijn ... ook niet rolled daarvoor op unibet maar ik ga het toch doen gewoon omdat het zo soft is

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Ik doe je moeder omdat ze zo soft is :P

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Best wel sick eig op de laatste 500 games hebk verlies -100$ .. alsk dan kijk naar de adjusted Cnet ($) dan zou ik $200 in de plus moeten staan .. in hoever dat klopt weetk niet maar het toont wel aan datk niet erg veel geluk heb gehad sinds mijn staking :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

maar misschien moet ik stoppen met janken en de variance eruit grinden :P

Beantwoorden
Citeren
Erik212
PokerStrategist

Amen :P

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Erik212

Jij bent daar trouwens een mooi voorbeeld van, heb wel respect voor je mindset ! :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Erik212
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Erik212

Jij bent daar trouwens een mooi voorbeeld van, heb wel respect voor je mindset ! :f_love:

Lol valt wel mee hoor. Heb ook vaker op het knopje cassier gedrukt dan ik ooit zou willen toen het slecht ging.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

zo terug broke denk ik .. tenzij ik een van die laatste 7 tafels nog iets geweldig doe

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

haha en echt op het randje komen van broke zijn en plots terug roll hebben .. solid upswing vandaag .. de kut maand is terug winstgevend geworden zelfs !

Overigens een graphje hier van al mijn $3.5s ... oranje is C net adjusted ($) in PT4 ... obviously wel overdreven .. zegt zelfs dat ik onder EV runde in mijn enorme hotrun :)
alsk op chips/BB filter dan zou ik zelfs boven EV runnen .. maar dat klopt ook wel niet volgens mij ... :P zullen in de toekomst wel zien.

Spoiler

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Ha wolf, hoe gaat 'ie hier?

Tijdje niet gelezen, maar op de 3,5 SnG's bezig zo te zien? En aan je laatste post gezien is dat op het nippertje goed gegaan? :D

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Luckbox!

Beantwoorden
Citeren
Cognitief
PokerStrategist

Kijk anders gewoon niet na die C net adjusted.. :( :(

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Arjon
Ha wolf, hoe gaat 'ie hier?

Tijdje niet gelezen, maar op de 3,5 SnG's bezig zo te zien? En aan je laatste post gezien is dat op het nippertje goed gegaan? :D

kortom gezegd veel bijgeleerd de laatste maanden en dan plots niet echt veel winnen met die 180 mans, gek worden van variance dus terug naar 45 mans en ook daar over een 500 games verlies draaien :P

Helemaal gek aan het worden. Gisteren uiteindelijk 120 winnen en hopelijk upswing nu. In ieder geval eerste keer dat variance zich zo hard tegen me keerde = wennen

Feit dat ik ondanks dat ik zo lang breakeven draaide op die 45 mams en nog steeds 15% ROI haal zegt ook wel iets denk ik :P

Beantwoorden
Citeren