Ga naar het forum
WPTRay's, SSS Mansi...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WPTRay's, SSS Mansion run to 600 points COMPLETED

267 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
6,755 Weergaven
WPTRay Topicstarter
WPTRay
Poker Player

Grafiek spreekt voor zich, weer een hoop pech gehad.

2x AA verloren.
Alles wordt geriverd of ge-runner-runner-flusht.
Alles wordt gehit tegen mijn all-ins, zowel pre-flop als op de flop.

Zoals in mijn laatste 2 grafieken te zien is, iedere keer wanneer ik weer dicht bij de 0 (=quite) - lijn in de buurt kom, verlies ik alle all-ins weer.
Ik word daar wel een beetje moe van, dat ik na 12K handen nog steeds in het verlies sta.

MCP's 577,70

Het valt me vooral op dat je MWwS nogal bizar is. Je zou geen constante neerwaarste lijn daarop mogen hebben. Met SSS moet het toch vaak gebeuren dat mensen postflop folden na een cbet? Want dit klopt niet.

WPTRay Topicstarter
WPTRay
Poker Player

Mensen check/callen vaker mijn c-bet dan dat ze folden hoor.

Maar goed, deze lijn is wel erg vervelend.

Heb ik ook gemerkt toen ik nog SSSte op 10NL. Mensen callen je cbets echt met de gekste handen. ?(

WPTRay Topicstarter
WPTRay
Poker Player

Jep, ze zien je c-bet als bluff, helemaal als je direct all-in gaat.

C-bets van bigstacks (ook al zijn het maar mini-bets) krijgen veel meer respect.

Kort dagje gehad.
Eens kijken of we morgen een klein feestje hebben ;)

MPP's 589,10

WPTRay Topicstarter
WPTRay
Poker Player

Ongelukkige dag weer.

Na een dieptepunt van $23,- dit toch weer kunnen terugbrengen door een goede eindsprint naar een verlies van $8,-

Hoop pre-flop all-ins verloren.
Hoop trashhanden op de flop die ik moest c-betten en die dan gewoon gecalled worden door een bottompair.

Oke mensen, ik sta nu over de 600 punten dus ik heb het gehaald :)
Morgen maar een klein feestje vieren ;)

Hier de laatste grafieken:

MCP's 601
BR: $140,10

Ik moet nu even kijken wat ik ga doen.
Ik denk dat ik ten eerste een weekje rust neem zonder spelen en alle artikelen goed ga bestuderen en video's ga kijken en coachings ga volgen waar ik kan.

Sowieso de artikelen iedere dag weer nakijken, dus minder spelen.
Het geld is veilig dus dat kan nu wel.

Na die week moet ik kijken wat ik ga doen.
NL20 loopt niet best, ik heb nog steeds een overall verlies.
Op NL10 maakte ik wel winst, maar eigenlijk ook alleen in het begin, daarna ging het ook up en down zonder winst.

Waar het aan ligt? Ik weet het niet.

Wat ik verder met dit blog zal doen weet ik ook nog niet.
Het 2e doel namelijk om de 1500 punten te halen heeft niet zo'n haast.
Ik wil eigenlijk eerst een winnende speler worden in plaats van een verliezende.

Tot zover (even) mijn updates.

Gr. Raymond

DeKuip
Elite Grinder

Ik vind je VPIP en PFR eigenlijk wat laag en je AF wat hoog, maar dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen...
In ieder geval mooi dat je die 600MCP eindelijk hebt gehaald! :)

zazizo
Oldschool Grinder

Ik heb niet veel ervaring met het lezen van graphs, maar het lijkt me dat je veel te lage winnings zonder showdown hebt en relatief te hoge showdown winnings.
Je zou denk ik meer mogen bluffen, en ook eens naar showdown gaan zonder dat je de nuts hebt.
Speel je heel "safe" toevallig?

WPTRay Topicstarter
WPTRay
Poker Player

Bluffen op NL20?
Lijkt me wat link ;)

Ik speel SSS, dus veel op zekerheid ja.

Mijn AF krijg ik maar mondjesmaat omlaag, iedere keer moet ik all-in, dan wel pre-flop, dan wel weer op de flop.
En ik rebuy al bij 17BB.

Vpip en PFr wat laag?
Hoe kan dat dan eigenlijk?
Want iedere hand die ik speel raise ik..

Zijn de statististieken nog te zien en de eerste grafiek?
Ik krijg hier kruisjes namelijk.
Anders upload ik ze wel via Tinypic ofzo als ik thuis ben.

DeKuip
Elite Grinder

Ik kan ze inderdaad ook niet meer zien...
Dat je AF te hoog is zou zeker een leak kunnen zijn. Ik heb ook een tijd met een AF 28 rondgelopen en dan had ik een Flop AF van 48 ofzo. In mijn geval pushte ik veels te veel op de flop, maar daar zit natuurlijk ook een groot verschil in met de limieten. Op NL20 zul je meer limpers voor je hebben, dus moet je raise groter en wordt je stack kleiner en moet je dus vaak de flop pushen.
Je VPIP en PFR kunnen wat laag zijn omdat je niet stealt, waar niks mis mee is. Maar kan ze niet meer zien, dus moeilijk om er wat meer over te zeggen zo ;)

WPTRay Topicstarter
WPTRay
Poker Player

Ja Imagehack werkt voor geen meter de laatste tijd.
Zal ze vanmiddag via Tinypic opnieuw uploaden.

Mijn AF heeft een tijdje op 24+ gestaan en zakt erg langzaam, maar 18 is veel te veel nog ja.

Stealen doe ik helemaal niet, dat is 2x verkeerd uitgepakt omdat men toevallig goede kaarten had waarvan ik wilde stealen.

DeKuip
Elite Grinder

Sowieso zou ik ze even posten in de SSS-sectie.
Vergeet niet dat deze statistieken gemiddeldes zijn. Dus als jij eerst een 24+ AF had en je hebt nu een AF van 18, dan zit je dus goed! Zoiets gaat tergend langzaam naar beneden, maar als je een beetje erop blijft letten dat het een gemiddelde is, betekent het dat je nu iets van 12-14 AF hebt over de laatste x handen.

En steals maken zonder stats is ook geen goed idee, daarnaast is het op NL20 ook helemaal niet nodig.

WPTRay Topicstarter
WPTRay
Poker Player

Stats + grafieken zijn weer toegankelijk!

WPTRay Topicstarter
WPTRay
Poker Player

Vandaag overigens het boek van Jeff Whang besteld (PLO).

Hier heb ik echt zin in volgend jaar om dit te gaan spelen.
Natuurlijk wil ik goed beslagen ten ijs komen en zal ik heel wat gaan studeren hiervoor.

In de tussentijd hoop ik mijn bankroll naar $500,- te brengen zodat ik kan gaan cashgamen op Pl10 (50 buyins).

iamthedanger
BlackMember

Proficiat met het behalen van je doel :D en succes met je volgende doelstelling

Mooi net onderhouden topic trouwens :)

Ruleza
BlackMember

Proficiat Ray!

WPTRay Topicstarter
WPTRay
Poker Player

Thx guys!

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Ik kan ze inderdaad ook niet meer zien...
Dat je AF te hoog is zou zeker een leak kunnen zijn. Ik heb ook een tijd met een AF 28 rondgelopen en dan had ik een Flop AF van 48 ofzo. In mijn geval pushte ik veels te veel op de flop, maar daar zit natuurlijk ook een groot verschil in met de limieten. Op NL20 zul je meer limpers voor je hebben, dus moet je raise groter en wordt je stack kleiner en moet je dus vaak de flop pushen.
Je VPIP en PFR kunnen wat laag zijn omdat je niet stealt, waar niks mis mee is. Maar kan ze niet meer zien, dus moeilijk om er wat meer over te zeggen zo ;)

48 AF WTH....

Streef naar 9/8/6. :)

WPTRay Topicstarter
WPTRay
Poker Player

Nieuws!

Vandaag weer eens bij Mansion live support lopen zeuren waar mijn $20+2 toernooi ticket blijft (het is alweer 3 oktober ondertussen)

Hier wisten ze nog steeds geen antwoord op.
Alleen wisten ze dat ze nu niet meer op het Ongame network zitten maar op Ipoker, voor de rest was het OOK voor Mansion nog niet bekend hoe het precies zit.

Bij mij is in ieder geval de maat vol.
Ik had nog 70$ bonus en die laat ik maar zitten, want ik ben dit gezeik echt helemaal zat.

De 140$ gaat naar Neteller en dan zie ik nog wel waar ik het heen gooi.

echt klote om te horen van al dat mansion gedoe :( denk wel dat je bij het overschakellen naar een andere site direct veel beter ga voelen ;)
Heb het zelf ook gedaan van Titan naar Party en poker is gewoon relaxter spelen nu :)
Veel succes nog