Ga naar het forum
Xpload1989 | MSS en...

Meldingen
Alles wissen

Xpload1989 | MSS en Spray Painting

1,233 Berichten
142 Gebruikers
0 Reacties
36.2 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey allemaal,

De laatste week niet echt veel gespeeld, dus weinig te melden. Vond het leuker om wat te gamen en lezen in m'n laatste weekje 'vakantie'. That's right, vanaf morgen ga ik hard aan het werk! Kan hele dagen in het ziekenhuis werken op de afdeling Radiologie, lekker bijverdienen! Heb genoeg op m'n luie reet gezeten laatste tijd...

Verder ben ik dit weekend begonnen met een nieuwe hobby: spray painting! Had al eerder op YouTube geweldige video's gezien van ervaren spray painters, maar heb het nooit zelf geprobeerd. Toevallig zag ik onlangs de ex van het zusje van mijn ex (volg je hem nog? :P) foto's op Facebook plaatsen van zijn creaties, ook gemaakt met spuitbussen met verf. Deze reminder zorgde ervoor dat ik het ook eens wou proberen, dus dit weekend heb ik de nodige spullen in huis gehaald (kleine investering) en ben ik aan de slag gegaan.

Hieronder een aantal foto's van mijn eerste pogingen:

Mijn werkplek in de garage bij m'n ouders thuis:

Overzicht van alle 6 de creaties van dit weekend:

Mijn 5e creatie, met piramide en rotslandschap (niet helemaal scherp):

Mijn 6e en laatste creatie van dit weekend, nu met water erbij:

Toen was m'n karton op, dus tot zover het spray painten dit weekend. Aangezien ik de spullen bij m'n ouders thuis heb en doordeweeks op m'n studentenkamer ben en daar geen geschikte ruimte heb voor deze hobby, blijft het een weekend-hobby. Volgend weekend maar weer wat nieuw karton halen en blijven oefenen. ;)

Beantwoorden
Citeren

Ziet er gaaf uit!

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

WAT VET!!!!!!

Kosten ze? :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Nice, zo'n artiesten zaten er ook in Rome met zo van de vaste sjabloontjes waardoor ze supersnel dezelfde tekening konden maken met telkens paar verschillende elementen (maan, sterren, boompjes, ...).

Vind ze best geslaagd voor zo'n eerste keer!
Nice :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks guys! :)

Ik ben ook zeker niet ontevreden. Vond zeker de laatste 2 wel aardig gelukt. Moet nog veel oefenen en moet hier en daar nog uitzoeken waarom sommige dingen nog niet helemaal gaan zoals bedoeld. Het kan hem in de materialen zitten, in de techniek, etc. dus we blijven oefenen. Maar je weet vooraf gewoon niet hoe het er uit gaat zien, dat is wel vet. Elke creatie is weer anders. ;)

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

Vet die sjabloontjes, kende het principe... zie vaak mensen dat doen op straat en binnen 10 minuten iets moois neerzetten..

Als tip voor spuitbus: gebruik Montana (MTN) gold... zeer goede spraypaint namelijk en kost je geloof ik 4.25e voor een spuitbus.

In het verleden nogal wat graffiti gespoten en was altijd erg tevreden over montana...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dit zijn overigens geen sjabloontjes. Weet niet precies wat jullie daarmee bedoelen, maar dit is gemaakt met spuitbussen, karton, magazine papier, deksels en een palletmes. Geen vaste sjabloontjes die je inkleurt. Dat komt later, als ik met silhouetten aan de slag ga. ;)

Montana (MTN) gold, waar is dat merk te krijgen? Ik heb nu goedkope spuitbussen van de Action (2 euro per spuitbus) en Sencys spuitbussen van de Praxis (7 euro per spuitbus). Is die Montana (MTN) gold er ook als hoogglans?

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

Zekers, MTN hardcore is een hoogglans, er is ook met mat te verkrijgen..

http://henxs.nl/product/9/mtn-hardcore-400ml.html (www.henxs.nl) heel veel spul op het gebied van spuiten. Ze kosten 3.40-3.70 per stuk.. Kwaliteit haal je er wel uit.

Althans, 4 jaar na datum zie ik nog steeds een aantal throw-ups van me op muren staan in nog redelijke kwaliteit.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
Althans, 4 jaar na datum zie ik nog steeds een aantal throw-ups van me op muren staan in nog redelijke kwaliteit.

Pics by any chance? :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986

Pics by any chance? :rolleyes:

Tough question, moet ik goed gaan zoeken :), maar zal kijken wat ik voor je kan betekenen haha....

Beantwoorden
Citeren

nice

ctl :heart:

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

xplood updaaats

Beantwoorden
Citeren