Fijn dat je weer wat geld bij elkaar weet te sprokkelen :-)
Nog 19 ct gepakt op zoom FR2, maar gestopt omdat mijn laptop klinkt als een zaagmachine.
Denk niet dat die nog lang meegaat en een nieuwe fan is blijkbaar niet meer te koop
Vooralsnog doe ik lekken op stars. Tijd dat ik dat eens ga omdraaien en ga beginnen met sprokkelen :-D.
Is het zo'n oudje dat er geen nieuwe fan meer van te vinden is?
Best jammer dat er zo weinig spelers meer hier actief zijn, want velen hebben toch best wat aan PS te danken, in hun beginfase.
Na iets van 150 handen uiteindelijk $0.30 gepakt op zoom.
Was niet zweten, maar gewoon geduld hebben
Vreemd trouwens dat HM2 een profit van $0.90 aangeeft, terwijl het gewoon $0.30 was
Verklaart wel waarom sommigen van die optimistische grafieken hebben
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Best jammer dat er zo weinig spelers meer hier actief zijn, want velen hebben toch best wat aan PS te danken, in hun beginfase.
Zijn we de enigen nog?
Je zou het zowat gaan denken, al is pcbeem nog wel actief en knalt SDK af en toe zijn riedel posts af
Af en toe een update in de toernooiscore, dat nog wel.
Ja wel jammer zo. Minder reacties van mensen werkt weer door in dat je minder de behoefte hebt te posten. Een sneeuwbal-effect. Daarnaast ben ik persoonlijk amper nog actief aan het pokerfront.
Zo af en toe kijk ik hier nog rond. Maar voor het poker hoef ik het niet te doen. Dat is bij mij vrijwel afgelopen.
Toch blijf ik van mening dat we weer een actieve community kunnen vormen, wanneer iedereen er aan wil meewerken.
Eigen koers volgen, bijvoorbeeld ...
Nog even $0.99 binnengeharkt met eigen MSS zoom NL2 en een straight flush
Was eerst down naar $0.55, maar terug weten te knokken
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Ditmaal 'slechts' 16e in de freelancer. Toch nog goed voor $25 en de 6e ITM in 9 games, dus ik klaag niet![]()
Succes in de versie dat nu begint
Thanks, heeft geholpen blijkbaar, want ik heb hem opnieuw gewonnen!
Weer $290 in de pocket
Moet wel zeggen dat ik ook aardig wat geluk had hoor
Sta nu op 2x winnen, 5x FT en 7x ITM in 10 games
Denk niet dat ik nog eens zo'n reeks kan neerzetten, maar op dit moment teken ik er voor.