Ga naar het forum
Zeezouts Chaostheor...

Meldingen
Alles wissen

Zeezouts Chaostheorie

2,287 Berichten
48 Gebruikers
104 Reacties
172.4 K Weergaven
ilgenio86
PokerStrategist

@aglaerion altijd balen om eruit te gaan met een hand die de villain domineert.

Beantwoorden
Citeren
Aglaerion
Poker Player

Weet jij dat Zeezout? Ik heb mij via pokerstrategy aangemeld bij Coinpoker. En gistermiddag kreeg ik bericht in Coinpoker en via de mail dat er een ticket klaar stond. En onder mijn account kon ik die verzilveren. Maar ik weet niet hoe vaak en wanneer die mtt gespeeld wordt.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Volgens mij 1x per maand, maar ik weet niet precies wanneer en of het een doorgaande actie is. Wel weet ik dat je pas kort van tevoren dat ticket krijgt (enkele uren), dus je zult zelf moeten opletten. Heb hem 2 van de 3x gemist :P

Je kunt je ticket ook niet bewaren.

Beantwoorden
Citeren
Aglaerion
Poker Player

@zeezout , mag ik die systemen van je inzien? Ik ben benieuwd op welke golflengte je zit. En in hoeverre het lijkt op mijn systeem. Wellicht kunnen we elkaar van dienst zijn ;-)

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nah, sorry, alles is momenteel verspreid over mijn computers. Ik ben het hele huis ondersteboven aan het halen om eindelijk orde in de chaos te brengen. De vrouw is enkele dagen per week op de kat van mijnzoon aan het passen, wat me eindelijk de kans geeft om eens echt het hele huis te keren en schonen :P

Kom niet toe aan traden en poker, want het is hier momenteel een georganiseerde chaos. Op deze laptop staan mijn systemen niet (te oud)

Beantwoorden
Citeren
Aglaerion
Poker Player

Succes met orde herstellen in Huize Zeezout ;-)
Als je zover bent geef maar een gil.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Komt goed. Ik heb me in eerste instantie tot het eind van het jaar committed. Kan ondertussen geen schroef of goed gevulde box meer zien :P

Beantwoorden
Citeren