Ik ook hoor. Ik handel alleen in eurusd. Maar ook daar gebeurt het. Zoals ik al zei. Alles, maar dan ook alles is algoritmisch bepaald en aangestuurd door computers.
@aglaerion ja dit klinkt echt wel zot, zo te horen verdien jij er dan wel aan wat wel leuk is.
@ilgenio86 nee ik verdien er niks aan. Ik speel quite. Probleem is namelijk dat je het pas ziet, als de beweging al is ingezet.
@zeezout. Jammer dat het pokeren in NL zo naar de klote is geholpen. In onze tijd met FullTilt en PokerStars was het echt tof.
Welke room speel je nu nog en is aanbod en spelers aantal goed te noemen?
Ik speel alleen de freerolls op Coinpoker, maar stop er geen cent in. Of de spelers daar goed zijn kan ik dan ook niet zeggen, want in de freerolls wint alleen de top 10 iets, op een veld van 400-1300 spelers. Dan kun je geen beeld van spelers krijgen.
Ja, die goede oude tijd
Zal nooit vergeten dat ik in de begindagen van Rushpoker eens finaletafel heb gehaald door in slaap te vallen in de eerste of tweede pauze
Toen was dat nog mogelijk
Moet zeggen dat ik nog nooit zoveel hoge eindhanden heb gezien als bij CP. De straights, full houses en flushes vliegen je om de oren en 4 gelijken zijn alom aanwezig. Overigens ook de bad beats, maar dat heb je nu eenmaal in freerolls. Ik speel ze alleen wanneer ik ondertussen iets anders doe op de pc
Zou toch wel leuk zijn als het weer herpakt en er terug goede strategy topics zijn van een heel degelijk niveau.
Ook op Pokerstars nu weer constant bad beats tegen mijn oren terwijl dat ik toch van 25 euro naar 280 opgeklommen was. Nu weer op 200 ish.
@ilgenio86 PokerStars zeg je? Kan je die wel spelen in NL? Ik heb nog account daar.
@zeezout Heb accountje gemaakt op coinpoker.. speel nu een of ander vage freeroll.
Vaag is de juiste benaming. Na ongeveer 2 uur ben je ITM, maar je moet eerst een soort mijnenveld oversteken
Ik zie daar de value alleen in spelen bij ander werk en veel games. Uiteindelijk haal je er wel een aantal.
Het kan natuurlijk best zijn dat in cashgames en 'echte' toernooien veel beter gespeeld wordt. De enorme actie in deze freerolls geven een verkeerd beeld van Coinpoker, door de vele all-ins, met de gekste handen die ook vaak nog eens winnen ...
@zeezout uiteraard. free rolls is een grote donk feest. Maar krijgt de winnaar wel echt geld? Want ik zag een raar Chinees teken voor de prijs staan. Want anders stort ik wat en ga ik ff cash gamen of mrt spelen met micros.
Coinpoker werkt volgens mij puur met crypto.
Kan zijn dat uit andere landen met $ wordt gespeeld hoor. Geen idee eigenlijk.
De waarde achter het teken (De Tether of USDT) is gelijk aan de USD trouwens. Het is een 'stablecoin', die is gekoppeld aan de USD. Je zult dus een wallet moeten hebben om uit te cashen.
Ben daar zelf niet in thuis hoor. Ik speel er alsof het een demo account is
Zeker, ben vanavond aanwezig bij de Pokerstrategy freeroll MTT. Ik zie jullie daar ook?
Nee, dat ticket komt zo kort van tevoren dat ik het gemis heb (voor de 2e keer al)
Dat is jammer. Ik kwam net niet ITM. Ging er uit met AJo tegen A8o preflop allin. Gelijk een 8 op de flop.