jammer dat geen 20K werd:f_drink:
Ja, het is wel raak, de laatste tijd.
We zijn nu al weken aan het kwakkelen en ditmaal kreeg ik ook eens een veeg uit de pan.
Dat krijg je nu eenmaal met grote gezinnen met schoolgaande kinderen. Twee van hun klassen waren voor 1/3 ziek afgelopen week.
Ik was vandaag ook ziekig en de laatste tijd voel ik me altijd beter na iets ongezonds (hoe gek het ook klinkt) Een halve zak Bolognese chips verder voelde ik me echt een stuk beter
Tja, ik maakte ditmaal de 'fout' om geen alcohol te drinken
Vannacht weer weinig geslapen. Eerst elk kwartier wakker, daarna gooide ik in mijn slaap de ene na de andere negendarter op het WK en kon vervolgens niet meer slapen omdat ik boos was op de organisatie die me niet kon geloven dat ik met mijn darteritis 9-darters kon gooien, waarop ik stopte met darten en mijn pijlen weggaf.
Nadat ik dat uit mijn systeem had begon mijn geliefde zaagmachine aan een nieuw bos en lag ik nog eens uren wakker, om er tenslotte maar uit te gaan
:D:D
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Ik was vandaag ook ziekig en de laatste tijd voel ik me altijd beter na iets ongezonds (hoe gek het ook klinkt) Een halve zak Bolognese chips verder voelde ik me echt een stuk beter![]()
xxl size?
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Ik was vandaag ook ziekig en de laatste tijd voel ik me altijd beter na iets ongezonds (hoe gek het ook klinkt) Een halve zak Bolognese chips verder voelde ik me echt een stuk beter![]()
Dat had ik gisteren met de chili con carne :f_love:, echt ziek is groot woord maar hang er wel tegenaan
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Gewoon blowen, zeezout, dan slaap je een stuk beter.:D
Nee joh, mijn tijd bij de fanfaren en harmonie zit er al jaren op!
Hoewel ik wel zo'n blaaspijpje heb voor blowdarts, telt dat ook?
Als het maar niet zo schadelijk is op lange termijn als echt blowen, maar ieder zijn/haar ding natuurlijk.
Och, die blaaspijpjes zijn wel cool hoor. Kan regelmatig de triple 20 raken vanaf een meter of 5
Via de longen is altijd schadelijk, want rook, ongeacht wat erin zit, hoort niet in longen thuis. Je gooit je eten toch ook niet de luchtpijp af? Cannabis Olie daarentegen is een voortreffelijk geneesmiddel.
Cannabis moet volstrekt legaal zijn, het is immers een plant. Chemicalien daarentegen zijn grote rommel.
Cannabis zelf is inderdaad te gebruiken bij bepaalde kwalen.
Tijd voor oer-Hollands Cannabisbier!