Ga naar het forum
Zeezouts Chaostheor...

Meldingen
Alles wissen

Zeezouts Chaostheorie

2,287 Berichten
48 Gebruikers
104 Reacties
172.3 K Weergaven
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Het gaat er vooral om dat je het minimale riskeert in de beginfase en dus in een eventuele downswing niet te snel zakt, maar wanneer je een upswing treft, dan kun je ook sneller groeien.

Het afromen is bedoeld om a.h.w. de buy-in veilig te stellen en dan optimaal te profiteren van een upswing.

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Ik snap het... Bedankt voor de uitleg. :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Daarom vergelijk ik het ook met zeevissen: je gooit aas uit, hebt vervolgens geduld en doorstaat de aanbeten van krabben, wat je de nodige zagers/zeepieren kost, en pakt dan vervolgens dat heerlijke maaltje kabeljauw.

Vanavond heerlijk gesmikkeld trouwens. 1,4 kg vis schoon op en zelfs de kleinste was er gek van (5 jaar en 1,5 kabeljauw eten, tis knap :D)

Beantwoorden
Citeren

Prachtig!

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Net nog $1.09 gepakt op Zompie Nl2 met Kabeljauw + bier hangover :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Dan val ik gelijk af :( Ik ontbeer de benodigde skills.

Misschien valt het wel mee. Het belangrijkste is denk ik het mentale aspect voor jou onder controle te houden zonder dat je daar al te veel stress van ondervindt.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Klopt, ik denk dat je met genoeg discipline en minder stress, gewoon een winnend speler zou zijn.

De stressfactor is enorm van invloed op je spel. Impulsfouten zijn dan zo gemaakt en het tiltgevaar is dan vele malen groter, weet ik uit ervaring.

Volgens mij is gestresst spelen nog linker dan met flink wat drank op pokeren.

Beantwoorden
Citeren

Ja, klopt. Als ik mentaal niet fit ben gaat echt alles mis. Veel linker dan met een pilsje op spelen.

Als ik niet goed in mijn vel zit schaak ik. En ook dat gaat dan mis, maar...ik verlies geen geld, alleen aanzien, lol

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Niet veel kunnen pokeren de laatste tijd, dus erg snel gaat het nog niet :(

Hier is de stand van Stars MGT-1:

Zoals je ziet heb ik eerst de $2 buy-in veiliggesteld en verdubbeld (de SP). Dit houdt in dat ik nu zeker ben dat deze MGT minimaal $4.83 heeft opgebracht, inclusief de (eerder gewonnen) buy-in van $2. Die $2 van de buy-in wordt nu ook niet meer ingezet, want hij is nu opgenomen in de spaarpot.

Wat nog resteert in de MR gaat nu meer aggro ingezet worden, want nu is het hopen op een hotrun.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Verder heb ik nog niet veel gedaan. Sta op $1.38/$0.20 in MGT 888p 1 en op $2.00/$0.58 in MGT Mix 5

De andere rollen staan nog te wachten.

Beantwoorden
Citeren

Gewoon lekker bezig, Zee.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Ja, klopt. Als ik mentaal niet fit ben gaat echt alles mis. Veel linker dan met een pilsje op spelen.

Als ik niet goed in mijn vel zit schaak ik. En ook dat gaat dan mis, maar...ik verlies geen geld, alleen aanzien, lol

Ook kan het dan weer mentaal een tik geven wat ook vervelend is.
Mooi Zeezout dat je weer lekker bezig bent met je MGT project.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Thanks folks :)

Vandaag geen poker, waarschijnlijk.

Ik ga stormvissen op kabeljauw.
Ben benieuwd of dat wat wordt :D

Beantwoorden
Citeren

Ja, flink wat wind vandaag. Lijkt me te gek tijdens storm aan zee te zijn.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Vandaag in stromende regen en windkracht 6 bij de Texelse boot staan vissen. Heerlijk!

3 kabeljauwen en 1 schar gevangen. Tjee, wat heb ik dat gemist ....

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Overigens is niet zo hoofd-leegmakend als vissen bij windkracht 6 in de regen aan zee :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal voor iedereen verschillen, maar mooi dat het voor jou goed helpt :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren

Geef mij maar windkracht 10 of 11 en klaterende regen. Nog veel lekkerder. Het zal het vissen ernstig belemmeren, dus windkracht 6 is ook mooi. Zolang die regen er maar bij zit!

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Met windkracht 7 en hoger is het niet meer te doen. Dan waait echt alles in de knoop en zie je je visspullen zo het water inschuiven.

Hangt uiteraard wel van de locatie af :)

Kijken of ik vanavond nog een laatste ronde kan doen, want ik heb nog 2-3 kabeljauwtjes nodig voor de volgende maaltijd :D

Ik merk wel dat het me goed doet, maar aan de andere kant komt nu toch weer wat druk opzetten, want het einde van het jaar nadert snel.

Beantwoorden
Citeren

Misschien een goed idee als zowel jij als je vrouw een parttime baan hebben. Blijft het een beetje in balans.

Beantwoorden
Citeren