Ga naar het forum
Zeezouts Chaostheor...

Meldingen
Alles wissen

Zeezouts Chaostheorie

2,287 Berichten
48 Gebruikers
104 Reacties
172.4 K Weergaven
pokerboy198229
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Terwijl Jordy veel jonger is dan Shove volgens mij :f_wink:

Jong geleerd, oud gedaan he

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is zeker waar.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ben momenteel even weinig online, want het gaat snel slechter met mijn schoonmoeder. Mijn vrouw is momenteel daar en blijft er ws. voorlopig, mogelijk tot het eind.

Wel actief wachtend op trades, maar verder vooral bezig met het huishouden en de kids.

Moeilijke tijden, maar het is niet anders :(

Beantwoorden
Citeren

Heel veel sterkte voor iedereen!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Heel veel sterkte voor iedereen!

+1 en hopelijk zal je schoonmoeder niet te veel lijden de komende tijd.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Thanks.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Deze week weinig setups gehad (vijf gemist door afwezigheid, waarvan 3 winnaars waren), maar nu toch de eerste trade gedaan (gewonnen).

Januari is voor mij nog de live-testmaand, dus handel ik met €5 per keer. De omstandigheden zijn voor mij uiteraard nu niet ideaal, maar van niets doen wordt alles ook niet beter.

Poker en forum liggen voor mij even op een laag pitje, vanwege de privé-omstandigheden.

Beantwoorden
Citeren
Jmh01
Poker Player

Sterkte prive!

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Bedankt Jmh01

Wel een tijd voor serieuze veranderingen, dit. Zet je toch echt aan het denken over zin en onzin.

Beantwoorden
Citeren

Veel sterkte, maar ook veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel sterkte de komende tijd voor jou en de familie.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Sterkte Zee!

Altijd goed om over het leven, zin en onzin en wat je nou echt belangrijk vindt na te denken. Een paar jaar geleden kreeg ik het in mijn hoofd op Spaans te leren. Gewoon voor de leuk, tof toch om een taal te spreken die redelijk veel mensen wereldwijd spreken? Echter, met een kind en meer huishoudelijke kosten is het voor mij belangrijker om geld in het laatje te brengen. Spaans leren en sporten komt er al tijden niet van. Alleen darten nog als hobby voor de leuk, maar verder wil ik gewoon wat centjes verdienen met poker, www.geldverdienenzondermoeite.nl en investeren in mijn kennis als leerkracht door ideeën op te den en boeken te lezen.

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Sterkte Zee!

Altijd goed om over het leven, zin en onzin en wat je nou echt belangrijk vindt na te denken. Een paar jaar geleden kreeg ik het in mijn hoofd op Spaans te leren. Gewoon voor de leuk, tof toch om een taal te spreken die redelijk veel mensen wereldwijd spreken? Echter, met een kind en meer huishoudelijke kosten is het voor mij belangrijker om geld in het laatje te brengen. Spaans leren en sporten komt er al tijden niet van. Alleen darten nog als hobby voor de leuk, maar verder wil ik gewoon wat centjes verdienen met poker, www.geldverdienenzondermoeite.nl en investeren in mijn kennis als leerkracht door ideeën op te den en boeken te lezen.

Beantwoorden
Citeren
Wimf71
PokerStrategist

Sterkte Zee!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi filmpje uit de jaren 90. Toch weer wat jeugdsentiment voor mij.
Al zal het te weinig Spaanse les zijn:f_wink:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Het is echt heel bizar...

Speelde vanavond in de freelancer freeroll -mijn favoriete toernooi- en was het hele poker ineens compleet zat. Ik stond top 9 en had alle kans om ver te komen, zeker daar ik tot dan toe best goed speelde imo.

Tijdens mijn laatste hand was ik het ineens helemaal zat om te pokeren. Ik kon me nog prima terugtrekken uit die hand, een bijna zekere loss, maar wilde niet. Ik wilde verliezen en eruit. Stoppen. Niet alleen met dat toernooi, maar helemaal met poker. Alsof er een knop om was gegaan. Ik wil niet meer pokeren.

Het was geen tilt, had niets met mijn spel zelf te maken en ik was gewoon blij dat ik die hand verloor en bustte. Ik was er ineens klaar mee.

Ik laat dit even bezinken, slaap er even een nachtje over of zo, maar het zou zomaar kunnen dat ik een streep trek en ga stoppen. Ik moet nog wat rollen opspelen of uitcashen en moet nog wat op Stars spelen om de rest te kunnen opnemen, maar dan klaar of zo.

Ik kan er geen duidelijke reden voor aangeven, maar ik denk dat het wel eens definitief zou kunnen zijn.

Misschien heeft het ermee te maken dat mijn schoonmoeder op haar sterfbed ligt en achteruit gaat, maar ik denk eerder dat ik ben uitgepokerd. Sowieso speel ik nog nauwelijks.

Mogelijk ga ik gewoon een paar maanden stoppen en dan verder, iets pokeren zal ik wel blijven doen want het is gewoon een leuk spel, maar het voelt erg definitief.

Ik kom er later in de week nog op terug hoe ik heb besloten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zeker vreemd, maar veel sterkte de komende tijd.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Op dit moment is mijn gevoel nog niet veranderd en overweeg ik nog steeds om te stoppen. Het zou ook betekenen dat ik mijn taken bij PokerStrategy zou afstoten. Of ik dan nog veel zal posten is dan ook maar de vraag.

Om niet over één nacht ijs te gaan heb ik een deadline ingesteld op komend weekend. Dan wil ik een definitieve keuze maken om te stoppen of door te gaan.

Beantwoorden
Citeren
Jmh01
Poker Player

Klinkt als een bijzondere ervaring. Ik ken je niet goed, nog je privé situatie. Anders dan wat berichten die ik hier recent heb zien langskomen.

Naar mijn mening moet je nu helemaal niet na willen denken over beslissingen nemen, als je wilt pokeren prima, als je forum taken wilt doen idem. Wil je dat niet, net zo goed. Nu zijn er andere zaken belangrijker, wellicht vind je straks je ontspanning alsnog weer in het pokeren en alles daaromheen. Indien niet, so be it.. Dan komt er weer iets anders op je pad.

Sterkte nogmaals deze tijd!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Damn goede post +1

Beantwoorden
Citeren