Ga naar het forum
Zeezouts Chaostheor...

Meldingen
Alles wissen

Zeezouts Chaostheorie

2,288 Berichten
48 Gebruikers
104 Reacties
172.5 K Weergaven
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Aan het strand wandelen zonder hengel en mogelijkheid om te vissen is frustrerend :D :D:D

Beantwoorden
Citeren

Niets moet....doet me denken aan mijn eigen hopeloze inzinking in de negentiger jaren. Ik had toen op de muur geschreven: "Niets moet, alles mag".

Laat alles maar even uitwerken. Je lijf en geest geven uiteindelijk vanzelf aan wanneer ze weer "aan de bak" willen. Het weer helpt nu idd niet mee. Als het volgende maand voorjaar wordt gaat het er allemaal beter uitzien.

Heel veel kracht toegewenst!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Aan het strand wandelen zonder hengel en mogelijkheid om te vissen is frustrerend :D :D:D

Lekker uitwaaien kan best relaxend zijn, maar daar zal iedereen weer anders op reageren natuurlijk. Al is het helaas niet zo dat niks moet, want dan zou je ook niet hoeven eten, drinken, boodschappen doen, etc.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Het is alweer even geleden, dus tijd voor een update ...

Afgelopen tijd flink in de tuin bezig geweest, lekker koppie leegmaken en zonnetje meepikken. Ons terras wat vergroot en een pad breder gemaakt. Verder flink wat grond verzet en plannen gemaakt voor dit jaar.

Gek genoeg is in de tuin werken geen probleem voor mijn hand. Ik heb duidelijk echt RSI van de muis. Tegels tillen is echter geen probleem.
Zal dan toch wel komen door intensief werk aan mijn tradesysteem, eind vorig jaar.

Ondertussen hebben we de trieste gebeurtenis wel een beetje verwerkt en pakken we de draad weer wat op. Af en toe zijn er wel triggers voor mijn vrouw, maar we gaan weer wat meer verder met ons eigen leven. Moet ook, want je kunt niet steeds maar stil blijven staan.

Wat poker betreft houd ik het even erg rustig. Beetje mijn hand sparen. Het gaat wel langzaam vooruit, dus hopelijk kan ik weer wat meer actief worden. Heb dit al een paar maal eerder gehad en toen verdween het ook weer, al duurt het ditmaal wel erg lang.

In ieder geval ga ik proberen weer wat meer te posten :P

Komende week weer traden, da's minder intensief voor de hand. Hopelijk levert het wat op :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zou mooi zijn als het traden weer de goede kant op zal gaan. Zo gaat het met die crypto valuta dacht ik nog niet zo lekker de laatste tijd.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ben zelf niet in de crypto's gestapt. Je kunt tenslotte niet alles tegelijk doen.

Wat betreft binaries: ik ben er helemaal klaar voor en heb mijn nieuwe accounts beschikbaar, maar had tot nog toe geen tijd beschikbaar om er goed mee bezig te zijn. Hopelijk gaat ook daar verandering in komen.

Deze week maar eens live traden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel succes in ieder geval :gl:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Pas weer 1 trade gedaan (moest iemand helpen verhuizen en meer gedoe), maar wel gewonnen.

in 2018 nu 16% up

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is een mooie score :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik snap het niet ...

Win 7 SC via die kleurtjes-shizzle, maar ze komen niet in mijn account?

Wel iets van $0.67 gewonnen (moet nog wat geld vrijspelen)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Misschien komt het dat het een ticket van 7SC is en die zie je alleen als je 'the deal' gaat spelen.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ah, thnx :)

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Vrij matig spel dat kleurtjes shizzle. Als ik win heb ik af en toe wel drie keer die kleurtjes shizzle over mijn scherm.

En vrij matig die deal. Denk je dat je 7sc hebt gewonnen maar dan moet je nog wat kaartjes goed raden tegen het huis. Uiteraard is de deal rigged^^. Win nooit wat groots.....

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik vind het ook helemaal niets. Tis dat ik ze erbij kreeg, maar verder is het een vrij waardeloze actie.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Die promo is inmiddels ook afgelopen. Het is leuk om met wat geluk wat extra SP te verdienen en misschien wat van de jackpot, maar meer is het inderdaad niet.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Vannacht maar weer eens wat gezoomd. Korte sessie met een profit van $1.37

Ik ben de laatste tijd vooral in mijn tuin bezig geweest. Ik heb daarvoor mijn pokergeld grotendeels uitgecasht en zo wat leuke upgrades aan mijn tuin kunnen doen. Zie je er nog eens iets van terug :f_drink:

Ik heb bewust de computer wat links laten liggen, om mijn handen wat andere beweging te geven. Heb nog steeds last, maar het gaat wel de goede kant op. Nu voorzichtig het computeren weer wat oppakken denk ik ...

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Mooi man dat je echt plezier hebt van je uitgecashte pokergeld.:f_thumbsup: Wat voor upgrades heb je gedaan?

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik heb een aantal mooie plantenbakken, mini-fruitboompjes (kers), vijgen, wat rotsplanten, mijnsteentjes, boomschors, allerlei pot- en zaaigoed en een stel grote kweekbakken aangeschaft. Daarnaast diverse bodemverbeteraars en dergelijke.

Verder heb ik veel planten verplaatst, alle bessenstruiken beter bereikbaar gemaakt en mijn kweekhoek eens grondig aangepakt. Ook heb ik een mini-appelboomgaard aangelegd, waarin de boompjes niet hoger worden dan 1 meter.

Heb echter nog genoeg te doen hoor. Heb nog maar de helft van mijn tuin klaar :D

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Haha wauw, wat voor formaat tuin is dat wel niet? 100 bij 100 meter?:f_p:

Beantwoorden
Citeren

Haha, ik dacht hetzelfde! Moet toch een beul van een tuin zijn!

Leuk dat je weer wat actiever wordt. Heb zelf ook heel wat problemen, ook op gezonheidsvlak, maar vanaf 1 april....geen grap...ga ik toch weer wat aan mijn blog doen. En ook het pokeren probeer ik wat te activeren.

Beantwoorden
Citeren