Goed werk!
Even aantal dagen niet gepokerd. Was bezig met het afronden van mijn forexsysteem.
Morgenavond begin ik er serieus live mee te traden (afgelopen week wat trades gemist door andere bezigheden).
Ik begin vanaf vanavond mijn trades beter in de gaten te houden en ga tussendoor wellicht wat meer pokeren en video's bekijken.
Werken aan mijn spel. Draai sinds juni (toen ik met SH begon) weliswaar lekker, maar heb een sample van niets. Momenteel vergelijk ik mijn eigen spel met wat in trainingsvideo's wordt aangeraden en breng daarmee wat veranderingen aan in ranges etc.
Het lijkt wel te werken, want ik draai nu iets van 70bb/100h profit. Blijft natuurlijk niet zo, maar het geeft wel moed
Grootste plus is dat ik nog maar 1 korte tiltsessie had in die maanden
Had ik niet moeten zeggen
Ruim 2 buy-ins down door pijnlijke situaties, zoals straight tegen nut straight e.d. en crying calls.
Paar handen slecht gespeeld ook, maar dat waren geen grote potten.
Ik merk dat vooral de spelers anders reageren aan het begin van de avond. Ben dat niet gewend. Normaal speel ik 's nachts.
Pluspunt: ondanks tiltneigingen niet hoger gaan spelen en gewoon mijn gameplan zo goed mogelijk gevolgd. Wel merk ik dat ik postflop nog e.e.a. niet goed uitgewerkt heb en dingen anders moet doen en preflop soms terugval in mijn oude fouten van te loose doorcallen.
Eerst maar weer eens een break om bij te komen en dan nog eens zien
MGT trouwens nu gebust, met naast de buy-in retour, een uiteindelijke profit van $1.22
Had meer kunnen zijn, maar beter iets dan niets
Dat MGT was trouwens geen fullstack MGT, maar begonnen met het restje dat ik nog op de roll had.
Nu ga ik beginnen aan een echt MGT, met een startroll volgens het management hieronder. Of het een succes wordt valt te betwijfelen, maar zonder volume zie je niet of iets werkt. Heb mijn bankroll ondertussen weer tot ca. $150 opgewerkt (andere games), dus leuk om mee te beginnen.
Edit: ik wilde het schema van enkele pagina's terug pakken, maar heb me bedacht. Het nieuwe schema is veel losser:
$10 basis-buy-in
Alles daarbinnen mag worden gespeeld.
Afromen van winsten naar de schaduwpot gaat variabel, zoals ik prettig vind. Meestal zal dat tussen 30-60% zijn.
Reden hiervoor is dat ik het strakke wil loslaten en weer voor mijn plezier wil pokeren. Ik ga het zien als vrijetijdsbesteding. Dat zegt niet dat ik het niet serieus neem, ik blijf gewoon studeren en proberen beter te worden, maar maak me niet meer zo druk om BRM als eerst.
15 buy-ins is mooi genoeg. Is dat op, dan zien we wel verder. Ik ga me semi-pro volledig richten op traden
Okay, da's balen. Per ongeluk op NL25 geklikt en zo stom geweest om te blijven hangen. Bankroll aardig damaged. Kan het wel velen, maar het is toch een domper.
Was ook wel een dag van de beats. Doomswitch on, vrees ik. Toch ook aardig fouten gemaakt en uiteraard had ik gewoon NL25 moeten verlaten, maar ja, da's nakaarten.
Voor mij wel reden om me af te vragen of ik door ga met mijn project. Heb mezelf nog steeds niet goed onder controle dus.
Mogelijk cash ik de rest alsnog uit om aan mijn tradeaccount toe te voegen. Dat geeft mijn tradeaccount weer een boost en maakt mijn lotsize iets groter, dus ook eventuele profits. In ieder geval laat ik het poker weer even liggen en richt ik me liever op mijn tradeplannen.
Ik mis gewoon die goedkope freerolls, waar je zo leuk vanuit kon opbouwen.
Er zijn nog freerolls genoeg, maar niet meer zoveel als eerst. Ik denk dat je beslist nog een schema kunt maken met alleen freerolls. Heb je wel meer dan een room nodig. 888 heeft er nog wel een aantal. Op Jackpotfreerolls kun je ook rondkijken. Veel succes!
Hmm dat is flink maar er is nog over, weet laatste tijd alles van die doomswitch alleen niet $75 op 1 avond......
Ach ja, had ik gewonnen, dan was het ws. een leuke mazzel en was ik weer heel blij. Kan verkeren. Verlies je echter, dan moet je ook niet whinen
Wie speelt kan verliezen, that's it.
Maak me er verder ook geen zorgen over, maar ik richt me wel eerst op traden en zie dan verder.
Wel pijnlijke fout. Dan had je inderdaad beter wel het juiste limiet kunnen kiezen en NL25 meteen moeten stoppen, maar dat is weer een les voor de volgende keer.
Nee hoor, ben stuk voorzichtiger geworden nu.
Goed Forexsysteem uitgewerkt en nu wat meer startkapitaal
Mooi gedaan. Ik had zelf ook gehoopt om zover te komen, maar het zat op het laatst niet mee:
https://www.boomplayer.com/29198939_C034F0BA90