Ga naar het forum
Zeezouts Chaotic Wo...

Meldingen
Alles wissen

Zeezouts Chaotic World | Goes undercover

1,518 Berichten
34 Gebruikers
99 Reacties
50.2 K Weergaven
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Die nep-lego raad ik sterk af. Is gewoon lang niet zo goed als echte, weet ik uit de ervaring van mijn kids.

Ik zie het bouwen van een baan, of het bouwen met lego o.i.d., als hetzelfde als de meeste andere hobby's. Het is aan de ene kant gewoon tijdverdrijf, maar tegelijk houdt het je geestelijk actief en kun je er creativiteit in kwijt. Zelf vind ik het veel leuker dan puzzelen of zo.

Wat betreft zo'n baan bouwen: je bent eigenlijk nooit klaar en ben je hem zat, dan begin je gewoon aan een nieuwe :D

Waarschijnlijk zal ik zelf af en toe het landschap gaan aanpassen, gewoon omdat het leuk is. Andere boompjes maken, nieuwe wegen/dorpen bouwen en het landschap hervormen. Gewoon lekker bezig zijn.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Dat van die nep-Lego wist ik niet. Lijkt me erg leuk om zo te kunnen prutsen, mis alleen het geduld n de handigheid. Lego is toch wat makkelijker.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Na eerst wat op zoom te hebben verloren toch nog $1,68 winst via Spinnetjes...
MP: $34,40
SP: $38,54

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi gedaan in de Spin & Go. Welke buy-in heb je gespeeld?

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Het was een $3 Spindinges. Helaas maar 2x uitbetaling, maar het maakte wel mijn Zoomverliesje goed :)

Ik overweeg de laatste tijd om eens wat meer van die insecten te doen. Goed voor mijn heads-up spel denk ik.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zeker en er zijn steeds meer video's over te vinden.
Dus kun je ook de 3 handed game goed leren denk ik.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Net op mijn weekendje-uit adresje de freelancer weten te shippen voor $430...

Denk dat deze MGT nu wel aan een reboot toe is, maar dat komt morgen thuis wel weer :D

Nog ff de cijfertjes neerzetten. Staat zo leuk :P

MP: $249,40
SP: $253,54

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

nice ship

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Thanks! :)

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Zo, ben weer thuis en dus wat rekenwerk doen...

Na die mooie ship staat mijn MP op $249,40, terwijl het doel $100 was. De SP staat op $253,54

Het geeft uiteraard wel een vertekend beeld, die winst, want het was een freeroll die niet voor iedereen te spelen is en dus een buitenkans. Aan de andere kant moet je hem wel winnen, dus tel ik hem gewoon mee.

De eindafrekening van MGT nr.1 is deze:

Van de MP gaat 90% naar de spaarpot. Dit wordt dus gewoon uitgecasht. De resterende 10% vormt de basis voor de volgende MGT.

De MP was $249,40. Daarvan gaat 90% naar de SP en blijft 10% in de MP voor de volgende MGT ($24,94)

De SP wordt dus $253,54 + $249,40 - $24,94 = $478,00. Dit is het eindresultaat van Rabbit 1
Rabbit 2 start straks met $24,94 in de MP en $0 in de SP.

(Hoop dat ik het goed heb uitgerekend, want ik krijg net visite. Kijk straks nog wel eens :D)

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Lol, was vergeten de nieuwe buy-in er af te halen, dus alsnog gedaan.

Waarschijnlijk begin ik deze week aan Rabbit II.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Wauw netjes zeg! Al plannen voor het geld dat je gaat uitcashen? :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Yep, nieuwe wasmachine kopen of zo :D

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik denk dat het wel volgende week zal zijn voor ik weer aan een nieuwe MGT begin, want mijn schoonmoeder logeert hier en da's niet goed voor de concentratie...

Ik ben ook nog niet aan de analyse van die geshipte freelancer toegekomen. Nja, de volgende duurt nog wel een maandje en nu is het nog even nagenieten, i.p.v. blozen over de vele blunders en mazzeltjes :P

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

sterk gedaan zee! aan de andere kant wel spijtig dat je meteen zoveel uitcashed?
btw was het in binaire opties dat je deed? (sorry dat ik te lui ben om terug te keren :),
is maar omdat ik daar met oefengeld beetje aan het proberen ben :).

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Mwah, ik ga momenteel toch geen toernooien met hogere buy-in spelen, dus waarom zou ik het er op laten staan? Kan het beter elders gebruiken en het is nu eenmaal het principe van mijn MGT: leuke dingen doen met een deel van je profit :)

Een deel gaat trouwens naar mijn trade-account (inderdaad BO).

Mocht je er interesse in hebben, check dan zeker http://forums.binaryoptionsthatsuck.com/ (forum) en de school: http://www.binaryoptionsthatsuck.com/

Je leert een hoop fouten vermijden door daar eens door te lezen (zoals signalservice volgen, free trades accepteren etc... -DON'T!!!)

Traden is geen get rich quick ding, dus zie het in eerste instantie maar als hobby.

Mocht je er advies over willen: gewoon vragen (en stap niet te snel in bij een broker, want dan kost het je meestal geld - lees eerst maar eens).

Beantwoorden
Citeren
wessus
Oldschool Grinder

nice ship.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Thanks Wessus :)

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Gratszz met je scheepje in de freelancersfreeroll zoutje :appl:

Niet te veel naast je schoenen gaan lopen nu................................., zeker ook niet omdat je nu ook al je eigen festival hebt :sifflote:

Beantwoorden
Citeren

Ben even een tijdje afwezig geweest hier, en wat zie ik bij het inloggen? De Zee heeft spijkerhard uitgehaald! Geweldig man! Van harte, wat een prestatie!

LOL...je schoonmoeder die je uit de concentratie haalt....hahahaha!

Fijn om te zien dat het dus goed gaat met je pokerkunsten.

Veel succes bij de volgende MGT!

Beantwoorden
Citeren