Ga naar het forum
Zeezouts Chaotic Wo...

Meldingen
Alles wissen

Zeezouts Chaotic World | Goes undercover

1,518 Berichten
34 Gebruikers
99 Reacties
50.2 K Weergaven
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Naja, lag al preflop achter, maar die hand speelde zichzelf, so happens.

Kan er niet echt van balen want ik had eigenlijk andere dingen aan mijn hoofd en ik lag preflop al iets achter en ja, het is tenminste een mooie manier om eruit te vliegen :D

Beantwoorden
Citeren

Een gelukkig 2016!

Beantwoorden
Citeren
rambowins
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Naja, lag al preflop achter, maar die hand speelde zichzelf, so happens.

Kan er niet echt van balen want ik had eigenlijk andere dingen aan mijn hoofd en ik lag preflop al iets achter en ja, het is tenminste een mooie manier om eruit te vliegen :D

Idd een mooie manier , dat maakt het minder zuur !!! Al willen we natuurlijk altijd winnen !!

Veel geluk zee !!

Peace

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Een gelukkig 2016!

Zelfs dit bericht van Robbie krijgt een dislike en supermoderator Zeezout zwijgt. Zoals hij elders ook zwijgt.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

1. Robbies wens was een antwoord hoor. Heb een prima contact met hem en hij ken mij goed genoeg om dat te begrijpen en nee, ik heb niets tegen hem en dislike hem ook niet ;)

2. Ik ben 'supermoderator' om praktische redenen en niet om politieagent te spelen. Heb dan ook geen forum onder mijn beheer.

3. Mijn mening over de vluchtelingensituatie heb ik in het begin al duidelijk gemaakt, is bij iedereen bekend en ik heb geen tijd en geen zin om daar eindeloos over door te zagen. Heeft namelijk weinig zin en is contraproductief voor een pokerforum. Ik wil met iedereen in discussie over die materie, maar niet hier. Het geeft alleen onrust en blijkbaar zit hier niemand te wachten op deze discussie. Wie iets niet wil horen zul je nooit overtuigen, waar hij ook in gelooft.

Ik voel me dan ook totaal niet verplicht om mijn visie aan anderen op te dringen en doe dat niet. Ik denk ook dat velen ziende blind zijn, maar daar laat ik het hier bij. Hoewel ik het met veel posts niet eens ben, heb ik besloten om me er dan ook buiten te houden en het vuur niet verder op te stoken.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Dus die kortzichtige SDK kan gewoon een blog sluiten?

Vanwaar die titel supermoderator dan?

Iemand na zoveel jaar zomaar laten vertrekken vanwege de waarheid is, met hoeveel smoesjes je ook komt, niks minder dan een slechte vriend zijn! Wat je er ook van maakt.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heeft te maken met het kunnen werken met de HTML-code, niet met moderator zijn zelf.

Verder heb ik niets met jouw visie op vriend zijn, want jij brengt Robbie zelf in de problemen met je gestook. Robbie kent mij heel wat beter dan jij, ook in moeilijke tijden!

Meer woorden maak ik er in deze blog niet vuil aan.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Je had op zijn minst jezelf kunnen laten horen als een blog van iemand, waar je ook voor een leek, goed mee omgaat om dubieuze redenen wordt gesloten.

Kun je nu wel venijnig en op je staart getrapt reageren, maar hoe terecht is dat?

Er gebeuren verschrikkelijke dingen overal en dat ter sprake brengen mag niet en leidt tot slotjes? Zelfs al een bezoeker post?

Wat de excuses ook zijn, de titel supermoderator suggereert toch iets anders dan jouw invulling hiervan.

En waar breng ik Robbie in de problemen? Met de feiten? Het echte probleem zijn de mensen die zwijgen.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door ssacr
Je had op zijn minst jezelf kunnen laten horen als een blog van iemand, waar je ook voor een leek, goed mee omgaat om dubieuze redenen wordt gesloten.

Kun je nu wel venijnig en op je staart getrapt reageren, maar hoe terecht is dat?

Er gebeuren verschrikkelijke dingen overal en dat ter sprake brengen mag niet en leidt tot slotjes? Zelfs al een bezoeker post?

Wat de excuses ook zijn, de titel supermoderator suggereert toch iets anders dan jouw invulling hiervan.

En waar breng ik Robbie in de problemen? Met de feiten? Het echte probleem zijn de mensen die zwijgen.

Een behoorlijk gefrustreerd mannetje ben je. Net een klein kindje die blijft doordrammen als ie zijn zin niet krijgt. Regels zijn regels. Deal with it.

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ssacr

tel de aannames in je posts, en vraag je af, hoe zinvol een discussie voeren dan is.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Live goes on and I intent to live it....

Ondertussen nog wat handjes zoom NL2 MSS gespeeld en wat winst gemaakt. Te weinig gespeeld om de MLT af te sluiten, maar wel genoeg om even de standen wat bij te werken.

MR: $1.62 | SP: $1.75 | BR: $32.31 | Totaal: $35,68 (+3.32)

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Voor het eerst eens NL5 kunnen spelen. In totaal met $2 winst weten af te sluiten.

Standen:
MR: $3.02 | SP: $2.05 | BR: $32.61 | Totaal: $37,68

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Netjes weer hoor Zeezout. Wat bevalt jou het best? Cash, SNG of MTT?

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

... En nog wat erbij... :D

An sich vind ik MTT het leukst, maar ik heb daar helaas te weinig tijd/gelegenheid voor. Daarom speel ik MLT, wat een soort combi van beide is.

MR: $3.60 | SP: $2.18 | BR: $32.73 | Totaal: $38.51

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik was nog niet helemaal tevreden en heb de % wat aangepast naar 50/25/25.

Na herberekening volgen deze saldo's:

MR: $2.87 | SP: $2.74 | BR: $32.90 | Totaal: $38.51

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zo weer een korte nacht voor je, maar het resultaat is weer goed :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Echte nachtbraker he die Zeezout, het heette niet voor niks de Nachtgedachten he _evil:.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

:D :D:D

Was toch al wel zo moe dat ik 20/25/25 schreef ipv 50/25/25, maar goed... Was toch half vijf voordat ik sliep.

Komende week ga ik wat strategieën testen, dus waarschijnlijk zal ik wat verliezen oplopen. Is echter de enige manier, dus nja, we zien wel.

Ik wil voor verschillende stacksizes een strategie hebben. Nu heb ik alleen de MSS, SSS en de BSS achter de hand.
Daar wil ik nog een FSS aan toevoegen.

FSS staat voor Fish Stack strategy.

Mocht me dat lukken, dan kan ik met de gehele range aan stacksizes werken, wat statsvernaggelend werkt. Bovendien zien ze je dan (terecht) als fish en dat opent mogelijkheden.

Beantwoorden
Citeren
rambowins
PokerStrategist

I love it zee ..... lkkr mindfcke .

ik hou niet van vaste lijnen of standaard bets zo zien ze je idd eeder voor vis aan .... en dat is prc de bedoeling !!!

Ben benieuwd naar je resultaat , persoonlijk speel ik standaard met de meest bizarre lijnen en inzetten zodat ik gewoon niet te peilen ben tenminste dat is de inzet .

Peace

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Bam! Lekker €20 weten te scoren met een gratis spinticket :D

De Euro-MLT is nu ook onderweg, dus... (was begonnen op €0)

Overigens heb ik besloten om prijzen van freerolls ook bij mijn MLT's te voegen, namelijk in de volgende verhouding:

Naar de MR 15%, naar de SP 15% en de rest naar de BR. Een freeroll vult dus tevens de BR, waaruit de limiet voor de volgende games worden bepaald. Betaalde MTT's en SNG's etc. tellen niet mee voor de MLT.

In deze E-MLT had ik ook met wat van die gratis log-in-dingen al €0,33 en 0,29 verdiend, wat in de euro-MLT de volgende stand geeft:

MR: €3,13 SP: €3,13 BR: €14,36

De dollarstanden zijn ongewijzigd.

Beantwoorden
Citeren