Hey duvel666,
Ik had je inderdaad op 't Engelse forum al wat gezien hier en daar en ik heb natuurlijk ook die discussie een beetje gevolgd. In deze strategie discussie kan je in principe alles kwijt, maar Gold charts kunnen hier natuurlijk niet zomaar gepost worden omdat het niet voor bronze en silver members is. Tegen dat probleem loop je dus ook op het Engelse forum aan. Dus ik snap je punt, maar er zijn simpelweg niet zo heel veel Gold+ SSS'ers, tenminste, voor zover we kunnen zien. Zoals je ziet is het handbeoordelingsforum redelijk eentonig en zie je veel dezelfde mensen (lees: DeKuip
) handen posten, dus is het voor ons lastig inschatten hoeveel animo er eigenlijk is.
Een ander idee is natuurlijk het opzetten van een soort "leergroepje", wat sowieso al kleinschalig is en waarbij je ook gewoon veel samen kan doen, alleen heb je dus geen eigen forum. Nu zijn er ook Silver members die gewoon NL50 spelen en dat is net zo goed advanced SSS, dus dat is even lastig.
Maar ons forum is nu simpelweg te klein om voor elke status een aparte sectie aan te maken. Dus je hebt verschillende mogelijkheden:
1) Dit Strategie Discussie forum te gebruiken, maar geen dingen hier naartoe kopiëren die niet iedereen mag zien.
2) Platinum worden en in de aparte Platinum+ sectie al deze dingen bespreken (op NL100 moet dat niet zo'n probleem zijn lijkt me...)
3) Leergroepje opzetten (je hebt dan in ondergetekende de eerste aanmelding
)
4) Gewoon een beetje je Duits oefenen en de belangrijke delen eruit halen.
Daarnaast begreep ik ergens uit een post van xylere, dat de Equity Charts van xarry gewoon "de bom" zijn op dit gebied en dat alle charts op het forum eigenlijk daaruit voortvloeien. Dus als je wat tijd besteed aan die Equity Charts, kom je ook een heel eind!
In ieder geval succes en als er meer vragen zijn, feel free to ask them!
Groeten,
DeKuip