Ik heb dus net mijn elephant-license gehaald, zodat ik kan zien wat de opbrengst per hand is. Ik speel meestal op de ,50/1,00 dollar tafels de SSS.
Is de opbrengst per hand zoals die in de grafiek staat dan goed of zou er nog veel verbetering in kunnen zitten?
Oorspronkelijk gepost door Knien12
Ik heb dus net mijn elephant-license gehaald, zodat ik kan zien wat de opbrengst per hand is. Ik speel meestal op de ,50/1,00 dollar tafels de SSS.
Is de opbrengst per hand zoals die in de grafiek staat dan goed of zou er nog veel verbetering in kunnen zitten?c:\back\totaal
Hhm, als ik die grafiek gepost krijg.
misschien moet je de grafiek eerst even uploaden op www.imageshack.us
ben benieuwd namelijk:)
Dat is iig gelukt.
grafiekje ziet er schitterend uit eingelijk
goed bezig man:)
ben wel benieuwd, met hoeveel begin je altijd aan een tafel, met hoeveel verlaat je hem sowieso, en hou je je helemaal aan de sss? want dan kan ik daar is even lezen hoe je het doet;) zelf gebruik ik namleijk niet zo veel de sss maar als ik dit grafiekje zo zie, blijkt het wel te werken;)
In het begin hield ik me er strikt aan (op de lagere limieten).
Nu ben ik iets vrijer geworden. Zo probeer ik meer blinds te stelen met bijv. Ax of Kx. Misschien dat ik hier niet rechtstreeks winst mee maak, maar zo lijk ik meer loose en ik verwacht dan dat mijn all-in sneller gecalled wordt wanneer ik echt een premium hand heb.
Verder stap ik ook eerder in vanaf een early positie dan volgens de tabel.
Wat ik wel heb afgeleerd is om na een raise van mij en dan een reraise van villan bijv. all-in te gaan met bijv. AQ.
Ik stap dus op de ,5/1 dollar tafels met 20 dollar in. Als ik daaronder kom dan vul ik het aan. Ik ga van tafel als ik ongeveer boven de 35 dollar kom. Volgens de SSS moet je er eerder vanaf gaan (ik dacht bij de 25 dollar) maar dan ben je drukker met het wisselen van tafels dan met pokeren.
Vind dit wel mooi om te zien
Ben net zelf begonnen met de 50 dollar van PS, het gaat nog een beetje op en neer maar als ik dit zie blijf ik vertrouwen dat het uiteindelijk wel werkt
Met welk bedrag ben jij begonnen? neem aan niet met de 50 dollar want dan zit je toch veels te hoog volgens bankroll management..
Ik ben idd met de gratis 50$ begonnen.
Deze had ik na een paar dagen teruggebracht naar 5$ door maar wat in het wild rond te pokeren (toernooitjes e.d.).
De bankrollmanagement heb ik in het begin genegeerd.
Dat ging me niet snel genoeg af (persoonlijke keuze).
Met die 5$ ben ik dus op titan gaan sss'en.
Toen dit goed ging ben ik op PP ook gaan SSS'en met een beginkapitaal van een paar dollar.
Op de 1 sta ik nu +600$ en de andere +600 euri ongeveer.
Het voordeel van partypoker is dat er meer gasten met 50BB aan tafel zitten (wss omdat dit de standaard instelling is).
Maar goed, ik ben dus eigenlijk benieuwd wat de experts vinden van de winst per hand.
Als ik het goed zie win je ongeveer 14 big blinds/100 handen.(=7 ptbb/100)
Dat is zeer goed.
Ik las ergens op deze site dat je met SSS op NL100 niet meer dan 1ptbb kon halen...
Een ziekelijk hoge winrate over 10k handen als je 't mij vraagt
Als je in 10k handen zo snel door de limieten heen knalt met zo'n winrate, dan doe je toch iest verdomd goed
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Een ziekelijk hoge winrate over 10k handen als je 't mij vraagt![]()
Als je in 10k handen zo snel door de limieten heen knalt met zo'n winrate, dan doe je toch iest verdomd goed![]()
Inderdaad vrij ziek zo'n hoge winrate met SSS, hou er rekening mee dat je in een upswing zit en dit nooit vol te houden is. Ik wil geen afbreuk doen aan je spel of jouw als speler maar als het dan een tijdje slecht gaat dan ga je na zo'n periode al snel denken dat het aan jou ligt ipv gewoon dat je slecht runt.
En dat heeft mij in het begin aardig wat $ gekost (tilt!)
Is de opbrengst per hand zoals die in de grafiek staat dan goed of zou er nog veel verbetering in kunnen zitten?
Geniet van de

en denk erom, zo goed kan je 'normaal' niet blijven runnen..
Succes!
Dat is een hele mooie grafiek. Ik hoop dat je hem zo kan blijven doorzetten.
Maar houd er rekening mee dat het ook de andere kant op kan gaan.
Nou, dat klinkt allemaal een stuk positiever dan verwacht.
Ik ga voorlopig maar zo door zonder aanpassingen. Ondertussen ga ik de BSS-artikelen maar eens doornemen.
Ik zal over een maand of zo nog wel eens de nieuwe tussenstand posten.
En ik zal oppassen voor het tilt-spook tijdens een downswing.