Goede stukken envyjosh over wanneer je wel en niet met AK 3bet. Ik ben dit op gaan volgen en 3bet UTG en vaak nitty MP spelers niet meer.
Kom hierdoor wel redelijk vaak in klotespots terecht merk ik, wat zouden jullie in de volgende situaties doen nadat je hebt geflat met AK?
1. Je hit je A of K op een drawheavy board.
Ga ik hier uit protectie op een cbet raisen of call ik hem slechts? Op een dry flop call ik zo en zo alleen lijkt mij fine?
2. Je mist compleet.
Geef je meteen op? Ik probeer uit stats te halen of villian floatbaar is (hoge 2nd barrel?). Maar bij bijvoorbeeld een unknown ga je dan toch de cbet callen en maak je hier ondersheid bij in wet/dry flops? (mogelijk raise al op wet flop?)
3. Je callt flop en krijgt een second barrel.
a. Je hebt gehit, ik call hier eigelijk standaard nogmaals zowel bij een wet als dry board, wil mn hand niet overspelen of op hoeven te geven tegen een 3bet als ik de turn raise. Kan ik hier nogmaals callen?
b. Je hebt niet gehit, hier geef ik eigelijk standaard op bij geen hit. Andere mogelijkheden? Waar baseer ik die op?
4. 3d barrel...
Hier geef ik toch eigelijk wel altijd op, zowel op wet als dry flops. Moet ik hier toch doorcallen op bijv een wetflop waarbij de draws niet gekomen zijn? Maakt het uit hoeveel villian bet? Bijv 50%pot wel callen meer niet..?
Ik merk gewoon dat ik het heel moeilijk vind te spelen met AK wanneer ik slechts call. Ook heb ik ditzelfde probleem als ik bijv QQ call en t.m de river een overpair hou en 3 barrels krijg, call ik die compleet af?