Ga naar het forum
Blub ik ben een pos...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Blub ik ben een postflopvis

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
656 Weergaven

Dit zijn mijn laatste 35k NL5 Rush FR handen, Preflop is dit best wel oke vermoed ik, Flop kan ermee doorgaan vermoed ik. Maar het grote probleem is de turn en de river, met AF van amper 1.3 en 1.2 . Ik laat te veel spots liggen om te betten, en dit klopt ook wel met de realiteit, op turn word ik een angsthaas, waarschijnlijk omdat ik het turnspel niet goed beheers. In deze post focus ik dan ook voornamelijk op het turnspel.

Enkele facetten van mijn turnspel:

*De second barrel, ik doe dit waarschijnlijk veel te weinig, iemand tips om dit succesvol uit te voeren?

*Globaal gezien speel ik TPTK of overpairs op 2 manieren:

1) Ik ga te vaak voor potcontrol op de turn (op een dry board), dit komt waarschijnlijk omdat ik te veel schrik heb om broke te gaan met TPTK of overpairs, hoe kom ik hier van af?

2) Bet/fold op de turn, Baluga theorem, met 1pair ben je waarschijnlijk beat op een turnraise.

Dit is voor mij een veilige manier van spelen, maar hierdoor laat ik waarschijnlijk te veel value liggen, iemand tips om dit te verbeteren?

*Zijn er nog andere leaks in mijn turnspel?

Momenteel ben ik bezig met lezen van Op de turn voorbeelden artikel . Zijn er nog andere interessante zaken om te lezen/te doen?

5 reacties
Rogier

ik denk dat punt 2 bij jou word toegepast op punt 1, soortvan mja als ik de turn bet kan ik op de turn gecheckraist worden en dan moet ik folden dus check ik de turn maar behind, maar dan mis je dus value van andere toppairs en draws ;)

Neoken

Gewoon de turn vaker doorbetten met TPTK/overpair handjes en beter. River AF mag wel wat lager liggen, maar uw turn AF moet zeker wat groter.

Probeer zoveel mogelijk uw sessies te analyseren, en post de handjes waarbij je het meeste twijfelde op de fora. Dat is misschien wel de beste manier om bij te leren.

leyse77

er is een artikel over de second barrel,ik weet niet of je dat al gezien hebt
second barrel

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt, ik ga die dadelijk lezen :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Wat is een normale (en goede) AF voor een 16/13 speler?

Ik heb er nu 11.000 handjes doorgedraaid, en ik kom aan een AF van 4.27
AF:4.27
PF AF:3.9
Flop AF:5.76
Turn AF:2.72
River AF:1.53

Waar moet ik meer op letten?