Ga naar het forum
BRM NL zoom fullrin...

Meldingen
Alles wissen

BRM NL zoom fullring

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,011 Weergaven
NielsvM

Hallo allen,

Ik had een vraag over het bankrollmanagement bij Zoom poker. Speel nu al een tijdje zoom poker, begin van de maand met $20 begonnen op de laagste stake en nu opgeklommen naar $140. (28BI dus)

Speel nu dus NL5 fullring (100BB BI), wil het nog wel even blijven doen maar heb zin om door te schuiven richting de NL10.

Wanneer zouden jullie zelf deze overstap maken?
Dank voor de input :)

Groet, Niels

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Moderator
SDK1987

Als ik ZOOM cashgame zou spelen zou ik toch minimaal 20 buy-inns aanhouden voor NL10. Dus dat is in dit geval $200.
Al is het zeker niet verkeerd om met meer buy-inns te beginnen als je nog niet prettig voelt om aan NL10 te spelen.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip

Minimum voor cashgames is imo wel 30BI.

Met minder kan wel, maar dan hanteer je een agressief BRM en moet je dus ook sneller downmoven als het niet goed gaat.

Zie ook:
Agressief bankroll management; waarom?

Beantwoorden
Citeren

Hangt van veel factoren af.. Je confidence onder andere en ook hoeveel geld het voor je is (zou je flippen als je broke gaat of maakt het niet al teveel uit...)

Minimum voor micro's fullring is 15BI maar als je nogmaar net poker speelt en je geen al te grote edge hebt is het slimmer om al snel richting de 30BI als minimum te gaan.

Beantwoorden
Citeren
NielsvM Topicstarter
NielsvM

Thanks voor jullie reacties, duidelijk. Ik ga gewoon doorgrinden tot in tussen de $200 en $300 heb en dan NL10 proberen, mocht het tegenvallen val ik natuurlijk terug.

Beantwoorden
Citeren