Ga naar het forum
Coaching thread: Ga...

Meldingen
Alles wissen

Coaching thread: Gamblewhitme: No Limit Silver coaching

30 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
7,411 Weergaven
Gamblewhitme

Hey allemaal,

Welkom bij deze coaching thread. Hier kun je alle informatie vinden over mijn No Limit coaching voor gevorderden.

Coaching Info:
• Naam: No-Limit [gevorderd]
• Tijd: Woensdag, 19:00 - 20:30
• Coach: Gamblewhitme
• Status: Silver

Wat leer je in deze coaching?
In deze coaching speel ik live aan de tafels en zal ik mijn spel uitleggen. Ook kun jij al je vragen kwijt, zowel over beslissingen die ik maak als andere vragen over poker.

Hoe werkt deze coaching?
Op de Coaching of op de home pagina kun je elke woensdag om 19:00 bij mijn coaching inloggen. Eens je ingelogged bent, kun je mijn stem horen en is er een link beschikbaar waarmee je op mijn scherm mee kunt kijken.

Jouw feedback is nodig!
Om deze coaching te kunnen blijven verbeteren is het belangrijk dat jij je feedback en suggesties in deze thread deelt!

Tot woensdag om 19:00!

Mvg,
Gamblewhitme

Beantwoorden
Citeren
29 reacties
giraffe1977

ik wil heeeeel graag een keertje gecoached worden hoe meldt ik me aan?

Heb alle benodigde software er al opgezet wil alleen van te voren even checken of alles werkt zodat we gelijk vlot aan de slag kunnen.

Speel momenteel nl25 fullring rush, heb bankroll om nl100 te spelen maar ben pas sindskort begonnen met rush, grind zo'n 80 uur in de maand :D

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977

he alex mag ik voor eigen gebruik onze coaching sessie van morgen opnemen? Lijkt me handig om alles op een later moment nog eens aan te horen zeg maar.

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Hoi Giraffe,

Je hoeft je niet aan te melden voor een coaching hoor. Iedereen kan en mag meedoen. Als je naar de coachings pagina gaat heb je een aantal minuten voor de choaching begint een knop "Deelnemen" bij die coaching staan. Als je daar op klikt zit je er al in.

Een tip wel: zorg dat je Mikogo geïnstalleerd hebt. Dat is een gratis programma waarmee je met anderen kunt meekijken op hun beeldscherm. Mikogo kun je hier downloaden.

De coaching is overigens niet private. Bij de coaching werkt het zo, dat je met de coach zelf meekijkt terwijl hij zelf speelt . Hij geeft er dan commentaar bij en de deelnemers kunnen vragen stellen waarop hij dan zal in gaan.

Opnemen van coachingsessies mag gemiddeld natuurlijk wel (alhoewel Gamblewhitme daar beter zelf een uitspraak over kan doen), maar is in de meeste gevallen niet echt nodig, omdat er al zoveel video's in de videosectie op Pokerstrategy.com staan dat daar zo'n beetje alle informatie daar al wel in staat.

Veel plezier bij de coaching in ieder geval!

Orodin

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977

nog even kleine terug koppeling coaching was erg relaxt, jammer dat de techniek voor wat opstart problemen zorgde. Weet niet of bij ps mensen bekend is dat (bij mij in ieder geval) er niet te scrollen is in chatvenster tijdens de coaching als je de site hebt geopend met google chrome?

Aantal goede tips gehad van mister gamblewhitme, weet niet of het aan de coaching lag maar zat vanavond ineens met 600bb stack aan de nl25 rush tafels. :D :D :D

Ik ga nu proberen AK af en toe te flatten op de btn ipv de standaard 3bet (omdat ze je toch niet geloven ;) )

Groter isoleren vanuit de blinds met handen als 99-JJ

met flushdraw op de flop of bv river veel groter te raisen, je hebt max fold equity en als hij shoved ben je altijd gunstig ingeprijst zeg maar :D :D

ik cbet eigenlijk standaard nooit als het 3way was en board droog is maar tegen 2 mensen kan het soms wel (nits bv die alles behalve een set folden)

Alex nog maals bedankt en ik ga zeker meer coaching bekijken en in de toekomst zelf nog wel een keer een prive coaching nemen.

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977

hmmmm denk dat ik me nog maar keertje kandidaat moet gaan stellen.

afgelopen 6 weken 60 k handen gespeeld op nl25 rush en ben 14 stacks down.

Ik weet niet goed waar het mis gaat, ik grind over het algemeen op 3 tafels lekker langzaam omhoog en dan vaak ben ik dan in 4 handjes alles weer kwijt. Voornamelijk met toppair en overpair achtige handen waarbij ik de pot te ver op blaas en denk dat tegenstander zit te bluffen.

Ook mijn spel uit de blinds is echt om te janken, -65bb/100 uit de bb en -32bb/100 uit sb. Hoogste winrate heb ik uit ep en laagste uit co dus hier klopt ook iets niet.

Wat wel goed gaat is blinds stealen en gewoon met agressie de pot in de juiste spots oppakken.

Dus als coach het goed vind en het voor andere ook leerzaam is wil ik mijn blind play eens na laten kijken.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Opnemen van coachingsessies mag gemiddeld natuurlijk wel (alhoewel Gamblewhitme daar beter zelf een uitspraak over kan doen), maar is in de meeste gevallen niet echt nodig, omdat er al zoveel video's in de videosectie op Pokerstrategy.com staan dat daar zo'n beetje alle informatie daar al wel in staat.

Opnemen mag altijd - ook als Gamblewithme er niet zo blij mee is. Distribueren mag natuurlijk niet i.v.m. auteursrecht (en privacy).

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
Ook mijn spel uit de blinds is echt om te janken, -65bb/100 uit de bb en -32bb/100 uit sb. Hoogste winrate heb ik uit ep en laagste uit co dus hier klopt ook iets niet.

Kan iets beter idd, maar als je alles fold is het natuurlijk -100bb/100 en -50bb/100. Realiseer je je dat? Deed ik namelijk niet 1ste keer dat ik die stats zag :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren

Gamble,

mag ik ontzettend bedanken voor de coaching vandaag, het is me
vandaag voor het eerst gelukt om ze te denken zoals jij dat deed tijdens de
rush sessie, speelt zoveel rustiger als je weet wat je wilt gaan doen!
:) :)

Beantwoorden
Citeren
tuffnut

http://nl.pokerstrategy.com/coaching/158878/

Hij zal in deze coaching op Full Tilt spelen en hierbij vooral de waarom.... :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hmm, bedankt voor het aangeven.

Momenteel speelt hij inderdaad niet op Full Tilt omdat daar te weinig traffic is :coolface:

We gaan het vandaag aanpassen.

Beantwoorden
Citeren
tuffnut

Morgenavond 8-2 ben ik erbij. First row s.v.p. :D

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

is voor je gereserveerd!

Beantwoorden
Citeren
tuffnut

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
is voor je gereserveerd!

Thx. Ik krijg nl steeds meer de neiging om de MTT goodbye te zeggen :D
Kijk dat je een paar keer zo verliest ok. Maar echt waar ik krijg zo de sch... van MTT.
Gewoon ziek als je elke keer zo gebeat wordt. X( Tot straks. =)

Cassava Poker $1.15 + $0.15 No Limit Hold'em Tournament - t15/t30 Blinds - 8 players

BB: t1160 38.67 BBs
UTG: t4100 136.67 BBs
Hero (UTG+1): t2000 66.67 BBs
MP1: t2030 67.67 BBs
MP2: t1690 56.33 BBs
CO: t2080 69.33 BBs
BTN: t1950 65 BBs
SB: t3270 109 BBs

Pre Flop: (t45) Hero is UTG+1 with A♣ J♠
1 fold, Hero raises to t60, 1 fold, MP2 calls t60, 2 folds, SB calls t45, BB calls t30

Flop: (t240) A♥ J♦ 2♠ (4 players)
SB checks, BB checks, Hero bets t240, MP2 calls t240, SB folds, BB folds

Turn: (t720) Q♣ (2 players)
Hero bets t1020, MP2 raises to t1390, Hero calls t370

River: (t3500) K♠ (2 players)

Final Pot: t3500
Hero shows A♣ J♠
MP2 shows T♦ A♦
MP2 wins t3500
?(

Beantwoorden
Citeren
tuffnut

SH is zo veel meer fun....

Cassava Poker $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 5 players

Hero (UTG): $10.60
CO: $10.30
BTN: $9.07
SB: $22.57
BB: $16.97

Pre Flop: ($0.15) Hero is UTG with Q :heart: A :spade:
Hero raises to $0.50, 1 fold, BTN calls $0.50, 2 folds

Flop: ($1.15) 7 :heart: Q :diamond: 5 :diamond: (2 players)
Hero bets $2, BTN calls $2

Turn: ($5.15) J :heart: (2 players)
Hero bets $8.10, BTN calls $6.57 all in

River: ($18.29) A :club: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: $18.29
Hero shows Q :heart: A :spade:
BTN shows 4 :club: Q :club:
Hero wins $15.85
(Rake: $2.44)

?( :D

wel jammer van de rake.. lol

Beantwoorden
Citeren
Gamblewhitme Topicstarter
Gamblewhitme

Zoals jullie al weten kan ik vanavond niet coachen.

Heb namelijk een feestje te vieren in Amsterdam :D

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Gamblewhitme
Zoals jullie al weten kan ik vanavond niet coachen.

Heb namelijk een feestje te vieren in Amsterdam :D

Veel plezier!

Beantwoorden
Citeren
Gamblewhitme

thnx komt goed :)

Beantwoorden
Citeren
Gamblewhitme

zal proberen wat actiever hier te worden, vergeet vaak dat dit topic bestaat :facepalm:

wil even melden dat ik zoom en normale tafels ga spelen voortaan,
dus week 1 zoom, week 2 reg enz...

zo komt alles aan bod :)

Beantwoorden
Citeren

Nice :D

Beantwoorden
Citeren