Ga naar het forum
Studiegroep - BSS N...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Studiegroep - BSS NL200 FR

16 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,096 Weergaven

We willen een studiegroepje maken van mensen die NL200 FR willen leren beaten en daar de BR voor hebben en qua limiet ook al op zijn minst in de buurt zijn. Als je NL200 al beat dan kun je ook gewoon mee doen, zowel om de anderen te helpen als om je eigen spel weer eens aan te scherpen. De reden dat dit initiatief genomen wordt is dat NL200 een pak lastiger blijkt te zijn dan NL100, vooral omdat men een stuk agressiever speelt. De regs zijn niet zo weak meer en er zijn niet zo heel veel vissen.

Het idee is om elkaar gewoon te gaan helpen. Dit kunnen we doen door video's op te nemen van ons spel en dan samen die video's te bekijken en er over te discussiëren. Uiteraard zijn andere ideeën ook welkom.

HannesNL, Rienk en ik willen hier graag mee van start gaan. Maar als er nog meer geïnteresseerden zijn, dan zijn die welkom. Zo zit ik op dit moment aan tafel bij goldenpower, dus misschien dat hij ook wel mee wil doen?

Communicatie kan via deze thread, maar de inhoudelijke besprekingen kunnen we het beste via een skype-groepsgesprekje doen.

15 reacties

Lijkt mij een goed idee. Moet wel mijn skype eens terug installeren en ik kan de komende weken ook niet veel pokeren ivm examens.
Misschien dat jullie de video's eventueel hier kunnen posten zodat andere leden ook commentaar kunnen geven?

DeKuip

FR... hmm

Weet het nog niet :)

SH is voor echte mannen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja ja, nu SSS bijna is doodgebloed wordt FR BSS de nieuwe laffe afzeikstrategie? :rolleyes:

Het lijkt me niet handig/nodig/goed om die video's hier neer te zetten. Ten eerste omdat je het dan moet uploaden, terwijl we anders gewoon elkaars vids via mikogo kunnen bekijken. Ten tweede omdat mensen dan kunnen profiteren zonder er zelf moeite in te steken. Niet dat dit heel erg is hoor, maar het idee is meer om met een kleine groep dieper op ons spel in te gaan. Het plan is niet om allerlei commentaar van de zijlijn te krijgen. Ten derde zijn de moves die wij soms maken niet zo geschikt voor iedereen om te zien. Mensen zouden op verkeerde ideeën kunnen worden gebracht. Veel van de analyses en moves kloppen niet voor lagere limieten en speciale moves zijn daar vaak verliesgevend.

Ik weet verder niet wat Hannes en Rienk hier van denken, ik spreek hier voor mezelf.

sluit me bij RP aan, om die redenen maar ook gewoon om de redenen dat de videosessions die wij maken gewoon eigenlijk als studiemateriaal kan worden gebruikt door anderen en wij gaan dat niet zomaar weggeven

(ik bedoel, RP en hannes zijn beide coaches en RP heeft al wat vids gemaakt, de vids die hier dan zou moeten komen te staan zijn van kwaliteit dat hun dat niet gratis gaan doen) ik zou bijv. niet willen dat ik allemaal moeite doe om NL100 te kunnen bereiken en iemand het gewoon in de hand krijgt geworpen

RP en hannes,

ik ga vanavond een sessie opnemen.

10 tafels als het goed is ?

Maar wat gaan jullie dan uiteindelijk doen met het materiaal dat jullie verzamelen en analyseren?

Ik ben namelijk erg benieuwd naar hetgeen daar gaat uitkomen omdat die vids enorm leerzaam kunnen zijn, maar als de enige manier om eraan te komen is meedoen op NL200 dan is het spijtig genoeg een gemiste kans omdat men roll dat nog niet aankan...

Denk wel dat jullie 3 een aantal erg goeie vids zouden kunnen maken die imo wel goed zouden passen hier op PS!!

Nox

misschien een ideetje om die vids zo op te nemen dat ze later ook als ps vid gepubliceerd kunnen worden? ($$?)

zal even met hannes en RP daarover moeten praten en iemand contacten die over het videomateriaal gaat

zou natuurlijk zonde zijn voor anderen als het in de prullenbak zou gaan ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mee eens, we zouden de video met ons commentaar op kunnen nemen, hoewel het wel wat door elkaar praten wordt waarschijnlijk.

En Rienk, ik ben nooit coach geweest.

Thormtos91

klinkt goed, hopelijk maken jullie er wat vids van :P

zelf heb ik de BR wel, maar (nog) niet de skills, nu op NL50

Oorspronkelijk gepost door RealPecunia
En Rienk, ik ben nooit coach geweest.

handjudge en videomaker dan ;)

Rogier

Oorspronkelijk gepost door Rienk
zal even met hannes en RP daarover moeten praten en iemand contacten die over het videomateriaal gaat

zou natuurlijk zonde zijn voor anderen als het in de prullenbak zou gaan ;)

talking about it as of right now :P

@RP: t zou maybe makkelijk zijn dat als je dit wil regelen je op skype komt op een bepaalde tijd

HannesNL

Hoogstwaarschijnlijk gaan Realpecunia, Rienk en ik video's opnemen van ons spel om het achteraf te analyzeren. Het begon met het idee om met z'n drieën iemands spel te becommenariëren. We zitten nu op het punt dat het beter is om twee mensen te laten spreken zodat iedereen zijn zegje beter kan doen.

Als Rienk een video opneemt, gaat Rienk + Hannes/Realpecunia analyzen.
Als Realpecunia een video opneemt, gaat Realpecunia + Hannes/Rienk analyzen.
En als ik een video opneem zal ik met iemand gaan analyzen.

We gaan binnenkort een video opsturen naar Rogier zodat hij kan bepalen of de kwaliteit goed zal zijn.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De vakantie heeft wat roet in het eten gegooid, maar eigenlijk moeten we maar eens verder gaan met dit idee.