Ga naar het forum
Eigen hand geschied...

Meldingen
Alles wissen

Eigen hand geschiedenis reviewen

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
711 Weergaven
Ryuka
Legacy Member

Hallo,

Ik zou graag mijn handen die ik in Pokertracker heb staan willen doornemen om mijn spel te verbeteren. Alleen weet ik niet hoe ik dit moet aanpakken.

Ik ben daarom ook benieuwd hoe andere spelers dit doen. Het is een hele brede vraag, maar misschien kan iemand mij op weg helpen.

Alvast bedankt.

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
blowkonijn
Oldschool Grinder

heb je skype?

Beantwoorden
Citeren
yakuza0595
PokerStrategist

ja ik ook! hier heb ik dus ook last van behalve dat ik af en toe wat in de beoordelings forum plaats

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Hebben jullie skype dan? :D

Beantwoorden
Citeren
yakuza0595
PokerStrategist

heb je toegevoegd als vriend via ps

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Wat ik doe.Tijdens het spelen de bijzondere handen marken of ff apart zetten.Daarna sessie doorlopen, in eerste instantie op grootste winst en grootste verlies handen. Kijk ik of daar een verband te zien is.

Hierna kijk ik naar stats per positie. Wat is rood en wat is groen. Zit daar een verband in.Verder kun je kijken wat een beetje gangbare stats zijn voor positie, agressiviteit,3 bet enz. Wijken je stats af en wat is daar aan te doen. Je reg tegenstanders kun je ook mooi doornemen. Hoe speelt Villain en met wat?

Denk dat de grote kracht zit in het consequent doen van reviews op een structurele manier, dan krijg je vanzelf een patroon te zien in dingen die je goed of fout doet. Ik vind het niet zo heel leuk, dus ik doe het direct na een sessie. Verder pak ik er regelmatig dingen uit die zich herhalen om aan te werken, bijv. hoe speel ik AK (alle posities, mogelijkheden), PP, hoe kan ik mijn 3 bet wat uitbouwen of lost SD of wat dan ook.

Denk dat je dan altijd wel wat vind om over na te denken of te posten.

Succes!

Beantwoorden
Citeren
yakuza0595
PokerStrategist

Dankjewel! is zeer nuttig, zal er mee aan de slag gaan en kijken wat er beter kan

Thanks

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Markeer handen waar je twijfelt over je play/vragen over hebt, drop ze allemaal in het handbeoordelingsforum en post je eigen gedachtegang erbij.

Verder is met mensen op skype discussieren ook nooit verkeerd.

Beantwoorden
Citeren