Ga naar het forum
HU: SNG's vs cash

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] HU: SNG's vs cash

16 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,861 Weergaven
Nivlem
Oldschool Grinder

Speel jij liever HU SNG's of liever HU cashgames? En waarom? Hangt het van de stakes af? De rake op low stakes cash is mogelijk wel te hoog om te verslaan, dus kan het beter zijn om SNG's te spelen.

15 reacties

Dustje, Dustje, Dustje, Dustje

bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Dustje, Dustje, Dustje, Dustje

Valentijnsdag is al geweest Cali...

Cognitief
PokerStrategist

Speel zelf HU SNG's, kies hier niet voor om bepaalde voordelen maar gewoon puur omdat ik het een stuk leuker vind.

Ik speel sngs, omdat ik hierbij zelden tilt.
Bij sngs kan ik in buyins denken bij cashgames lukt mij dat niet!

KoeNe4U
Oldschool Grinder

CASHGAMES @pokerstars en ik heb geen probleem om de rake te beaten op PS bij de microstakes: 4.99BB/100 handjes over 25000 handen ;)

noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door KoeNe4U
CASHGAMES @pokerstars en ik heb geen probleem om de rake te beaten op PS bij de microstakes: 4.99BB/100 handjes over 25000 handen ;)

wat is de laagste HU limiet op stars cashgame?

chaserr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door noisecore

Oorspronkelijk gepost door KoeNe4U

wat is de laagste HU limiet op stars cashgame?

0.25/0.5

KoeNe4U
Oldschool Grinder

Sorry mensen, ik was er niet bij met mn gedachten, had niet gezien dat het over HU ging :facepalm:

breezer1
Oldschool Grinder

SNG is makkelijk te beaten. Heb wel nog geen cash hu gespeeld maar probeer momenteel van 100 naar 1000 euro te gaan via hu sng en na een maand ongeveer sta ik al op 290 euro zonder veel volume te draaien en 5$ max te spelen.

Ruleza
BlackMember

Cash ftw! Hoewel SNG's denk ik wel beter zijn qua rake onder NL100...

TimPS
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door breezer1
SNG is makkelijk te beaten. Heb wel nog geen cash hu gespeeld maar probeer momenteel van 100 naar 1000 euro te gaan via hu sng en na een maand ongeveer sta ik al op 290 euro zonder veel volume te draaien en 5$ max te spelen.

Zijn die 2.20's te beaten? Ik bedoel... Na tien games geef je er al eentje prijs aan de rake. Dan moet je 6/10 winnen om BE te zijn en lijkt het me best wel moeilijk om zoiets succesvol op lange termijn te spelen. Of zie ik iets over het hoofd?

Makkelijk. Insane HU spelers halen wel 20% op zelfs $50s. Zelfs als je dezelfde winrate op de $2s haalt heb je nog 15% ROI.

Ja ik vind ze redelijk makkelijk te beaten, speel zelf met een ROI van 20%

SnG's ik hou niet van weglopende spelers :)

Soulsword208
Poker Player

SNG's, Stars bied geen low limit HU CASH aan, en ik ben alles behalve rolled voor de NL50.

Anders zou ik wel HU10NL spelen denk ik. Maar de SNG's zijn prima te verslaan.

Wel [strike]vind[/strike] vond ik het leuk om te gamblen op de HU cash tafels, maar nadat ik daar veel geld heb gemaakt, en daarna weer mijn bankroll verloor, bewaar ik dat nu tot ik er bijna voor gerold ben.