Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Heads up HUD

57 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
9,377 Weergaven
Nivlem
Oldschool Grinder

Wat voor HUD gebruiken jullie voor heads up?

Zelf gebruik ik:

Hands/Winnings
SB PFR/Limp/BB call open
Flop C-bet/Fv Flop C-bet
Flop checkraise/bet turn
3-bet/Fv3-bet/4-bet

Denk dat hier de meest belangrijke stats wel in verwerkt zijn. Sowieso lijkt het me belangrijk dat je onderscheid maakt tussen SB en BB, aangezien je aan general stats niet erg veel hebt.

Een VPIP van 50 kan betekenen dat iemand 75% van de sb speelt en 25% van de bb of dat iemand gewoon 50% van de sb en 50% van de bb speelt.

56 reacties

Ik gebruik dit :

Nivlem Topicstarter
Nivlem
Oldschool Grinder

Nice 1st post! :D

Die onderste lijn lijkt me wel erg lastig te interpreteren + heb je waarschijnlijk een erg grote sample voor nodig?

Ik denk dat je de went to showdown en won $ @ showdown bedoelt ? (die agg % zijn superstandaard en al bij kleine samplesize bruikbaar)

De showdown stats zijn bij reg battles soms heel waardevol. Bij fish is je samplesize zelden groot genoeg en is het ook een beetje een overbodige stat.

Arjon
Oldschool Grinder

Welkom op ons forum overigens deamoneye! ;)

TY Arjon

Gangstahhh
PokerStrategist

Deamoneye, wat voor stakes speel jij vooral?

alles vanaf 1k t/m 10KNL en PLO

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door deamoneye
alles vanaf 1k t/m 10KNL en PLO

Klinkt goed, ben je pro?

En zit je op andere fora ofzo? heb hier nog nooit van je gehoord

Yep ben pro.

Ik heb een eigen forum waar ik met wat collega pokerspelers de dagelijkse beslommeringen bespreek. Ik post af en toe ook op een ander forum.

Reden dat ik me hier laat zien is omdat ik op niet al te lange termijn video's voor pokerstrategy ga maken. Had eigenlijk nu al het geval moeten zijn, maar heb poker- en real-life-wise beetje stormachtige periode achter de rug. Moet me dus weer ff herpakken :)

Maar dat komt best goed.

marcelhermus
Oldschool Grinder

kun je HU niet veel beter notes maken.
die stats zijn leuk, maar je ziet toch na 5 handen wel of iemand loose of tight is.

en ook zijn de stats op een gegeven moment niet meer betrouwbaar.
als je tegen een redelijke HUspeler zit dan past hij zich aan.

op het moment dat jij bij hem een hoge chekraise flop stat ziet en je gaat hem daarom vaker callen of reraisen gaat hij dit toch wel vrij snel aanpassen en meer nutslike handen checkraisen.
dit gaat wel over nadenkende spelers, niet over de bums.

plus als jij 1 of 2 tafels hu speelt dan zijn notes echt 10x beter denk ik.

Gangstahhh
PokerStrategist

Zou dat pokerforum wel eens mogen zien, maar je mag geen affiliates posten, dus wil je me miss een toevoegen op skype? me nickname is gast117

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
kun je HU niet veel beter notes maken.
die stats zijn leuk, maar je ziet toch na 5 handen wel of iemand loose of tight is.

en ook zijn de stats op een gegeven moment niet meer betrouwbaar.
als je tegen een redelijke HUspeler zit dan past hij zich aan.

op het moment dat jij bij hem een hoge chekraise flop stat ziet en je gaat hem daarom vaker callen of reraisen gaat hij dit toch wel vrij snel aanpassen en meer nutslike handen checkraisen.
dit gaat wel over nadenkende spelers, niet over de bums.

plus als jij 1 of 2 tafels hu speelt dan zijn notes echt 10x beter denk ik.

Is appels met peren vergelijken.

Obv dat notes in sommige gevallen belangrijker / meer accuraat zijn dan stats, maar het is niet dat je tussen beide moet kiezen of zo. Alle info is, mits goed gebruikt, waardevol.

Btw of je nou 1, 2 of 20 tafelt; de hud is in elke situatie belangrijk, simpelweg omdat je hersens de neiging hebben om de hoogte van frequenties te overdrijven (of juist omgedraaid). Test voor de gein maar eens na een match of je de juiste percentages in je hoofd had.

@deamoneye
zou je die HUD kunnen exporteren? ik ben wel geïnteresseerd.

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Zou dat pokerforum wel eens mogen zien, maar je mag geen affiliates posten, dus wil je me miss een toevoegen op skype? me nickname is gast117

het is een prive forum waar alleen pro pokerspelers (semi high en high stakes) en wat vrienden toegang toe krijgen.

tenzij je zelf dus enigzins high profile bent op pokergebied zal ik je moeten teleurstellen ;)

Oorspronkelijk gepost door hoedinie
@deamoneye
zou je die HUD kunnen exporteren? ik ben wel geïnteresseerd.

Sorry, ik ben niet zo van het gratis weggeven :)

Heeeel misschien gooi ik hem online bij mijn eerste filmpje voor Pokerstrategy, maar vooralsnog zul je het ff moeten doen met de blueprint. Je kan hem, los van de kleurcodering, in een half uurtje nabouwen denk ik.

Gangstahhh
PokerStrategist

het is een prive forum waar alleen pro pokerspelers (semi high en high stakes) en wat vrienden toegang toe krijgen.

tenzij je zelf dus enigzins high profile bent op pokergebied zal ik je moeten teleurstellen ;)

MTTs 55$ tot 109$ spelen is wsl niet genoeg:P

NP, hoe komt PS eigenlijk bij jou als vid producer

MTTs 55$ tot 109$ spelen is wsl niet genoeg:P

NP, hoe komt PS eigenlijk bij jou als vid producer

Ah ik vergat nog te vermelden dat het sec een cashgame forum is, ik haaaaaat mtt's ;)

Hoe PN aan mij gekomen is ? Melvin heeft mij gevonden, maar hoe hij dat exact gedaan heeft weet ik eigenlijk niet precies meer :D

Arjon
Oldschool Grinder

Daar hebben we Melvin voor, die is daar pro in.

Je moest eens weten, die kerel reist stad en land af op zoek naar toppers :D

Yoghi
BlackMember

Ik ben eventueel wel geinteresseerd, kun je me een PM sturen met je Skype ofzo? :)