Ga naar het forum
Meerdere Tafels en ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Meerdere Tafels en Toernooien

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
472 Weergaven

Ten eerste wil ik me even voorstellen, ben Lars Vereijken kom uit Best en ben 19 jaar. Speel al een paar jaar poker met me vrienden met chips en €5 toernooitjes (onder elkaar). Een jaar geleden ben ik een beetje rond gaan kijken hoe het werkt om online te pokeren. (aangezien je met je 15/16/17 nog niet legaal mag pokeren online...).

Ik heb me hier eergisteren aangemeld voor de bonus van Mansion Poker ($50 + $100). Als het goed is ontvang ik deze morgen of overmorgen.

Mijn vraag is, als ik die $50 heb gekregen op Mansion Poker, dan is het aan te raden via bankroll management om de .05/.10 limieten te spelen.
Uiteraard houd ik mezelf hieraan, maar mijn vraag is:
Mag ik ook meerdere tafels van deze limiet spelen met een bankroll van $50? (en me te houden aan bankroll management).

Mijn tweede vraag is, als ik mee en dan een toernooitje wil spelen online, hoeveel mag ik dan maximaal betalen als buy-in voor een toernooi met een bankroll van $50?

Ik dacht zelf bij een toernooi net als een buy-in aan een cash tafel, dus bij een .05/.10 is de buy-in voor short stack $2.00 (dus leek het mij dat ik een maximum buy-in van $2.00 mag betalen voor een toernooi buy-in).

Alvast bedankt en de groetjes uit Best,
Lars (xLars2TheVx op Mansion).

5 reacties

Volgens mij mag je meerdere cash games op hetzelfde moment spelen (dat doe ik toch persoonlijk ook)

Voor SNG's geldt de regel: max. 2% van je bankroll (dus 1$ in jouw geval)

Ik weet wel niet of dit ook voor MTT's geldt

dustje
Elite Grinder

Hoi Lars,

welkom op het forum. Om je vragen te beantwoorden,

Vraag1: Het is inderdaad aan te raden om SSS te gaan spelen op nl10. Je kunt dan natuurlijk inderdaad meerdere tafels openen. In het begin is het echter aan te raden niet te veel tafels te openen en ik zou zeggen dat je maxiamaal vier tafels moet openen in het begin. Wanneer alles goed gaat kun je later alsnog meerdere tafels openen.

vraag2: zoals Chihuahax al aangaf heb je zeker 50 BI nodig en zou je moeten starten op de 1 dollar SNG. Voor MTTs heb je nog meer buy ins nodig en dit zou ik ook niet aanraden om in het begin te gaan spelen.

Als je nog meer vragen hebt stel ze gerust en ik kan je nog als advies geven om te gebruik te maken van onze handbeoordelingen op het forum, coachings, video's en onze strategiesectie met artikelen.

Groeten

Ja, dat mag zeker, mits je je daar goed bij voelt. Het hoeft namelijk niet, en teveel tafels spelen zorgt er voor dat je minder bedenk tijd hebt, meer fouten gaat maken, en minder van je spel zult leren, omdat je je te veel bezig moet houden met alle actie op de tafels.

Denk er ook aan dat je tijdens het vrijspelen van het startkapitaal altijd een minimum bedrag achter moet houden, volgens de voorwaarden van PokerStrategy.

NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Ja, dat mag zeker, mits je je daar goed bij voelt. Het hoeft namelijk niet, en teveel tafels spelen zorgt er voor dat je minder bedenk tijd hebt, meer fouten gaat maken, en minder van je spel zult leren, omdat je je te veel bezig moet houden met alle actie op de tafels.

Denk er ook aan dat je tijdens het vrijspelen van het startkapitaal altijd een minimum bedrag achter moet houden, volgens de voorwaarden van PokerStrategy.

wat?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor de snelle reacties!

In het begin zal ik gewoon aan 1 of 2 tafels spelen. Heb al wel wat video's bekeken hier, maar 4 tafels spelen is wel heel erg druk. Misschien voor later als het me wat beter afgaat.

Ik zal dan ook wel gewoon bij cashgames in het begin blijven en zal de SNG's en MTT's overslaan. Eerst (hopelijk) een goede bankroll opbouwen.

Nog maals, bedankt! :f_biggrin: