Ten eerste wil ik me even voorstellen, ben Lars Vereijken kom uit Best en ben 19 jaar. Speel al een paar jaar poker met me vrienden met chips en €5 toernooitjes (onder elkaar). Een jaar geleden ben ik een beetje rond gaan kijken hoe het werkt om online te pokeren. (aangezien je met je 15/16/17 nog niet legaal mag pokeren online...).
Ik heb me hier eergisteren aangemeld voor de bonus van Mansion Poker ($50 + $100). Als het goed is ontvang ik deze morgen of overmorgen.
Mijn vraag is, als ik die $50 heb gekregen op Mansion Poker, dan is het aan te raden via bankroll management om de .05/.10 limieten te spelen.
Uiteraard houd ik mezelf hieraan, maar mijn vraag is:
Mag ik ook meerdere tafels van deze limiet spelen met een bankroll van $50? (en me te houden aan bankroll management).
Mijn tweede vraag is, als ik mee en dan een toernooitje wil spelen online, hoeveel mag ik dan maximaal betalen als buy-in voor een toernooi met een bankroll van $50?
Ik dacht zelf bij een toernooi net als een buy-in aan een cash tafel, dus bij een .05/.10 is de buy-in voor short stack $2.00 (dus leek het mij dat ik een maximum buy-in van $2.00 mag betalen voor een toernooi buy-in).
Alvast bedankt en de groetjes uit Best,
Lars (xLars2TheVx op Mansion).