Ga naar het forum
Overstap SSS naa BS...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Overstap SSS naa BSS

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
866 Weergaven
giraffe1977
Oldschool Grinder

Ik wil nu toch wel overstappen op BSS maar ben nog niet overtuigd van de +EV hiervan. Kan me op dit moment nog goed vermaken op nl200 met SSS en ik heb sterk mijn twijfels of ik dezelfde winst blijf maken met SSS op nl50.

Ik wil sowieso beginnen op nl10 met BSS omdat ik al gemerkt heb dat foutjes met bss op nl25 en nl50 me te duur zijn.

Ik zoek eigenlijk andere members die succesvol zijn overgestap op bss en die me kunnen overtuigen dat bss op lange termijn meer opleverd dan sss.

Ik las al dat de swings met bss minder zijn omdat je minder coinflip situatie opzoekt. Op dit moment heb ik beetje de balen van SSS omdat ik die flipjes echt voor 90% allemaal verlies. Maar daar in tegen kan ik met sss makelijke meerdere tafels tegelijk spelen. Met bss wil ik maximaal 2 tafels gaan spelen omdat ik hier echt nog me kop bij moet houden.

Dus wie overtuig me dat bss beter is dan sss en heeft een succesvolle overstap gemaakt?

5 reacties
Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door marcelkok724
Kan me op dit moment nog goed vermaken op nl200 met SSS en ik heb sterk mijn twijfels of ik dezelfde winst blijf maken met SSS op nl50.

Met Puur basic SSS gaat je op NL100/Nl200 niet redden naar mijn mening ;)
Opponents weten nu wel hoe ze om moeten gaan met een 7/7 Shortie

BSS Fullring is low variance (laagste Standaard Deviatie)

Dit is mijn visie op SSS & BSS met de informatie gegeven door jou :)

- Gerv

TychovE
Legacy Member

BSS leer je meer echt poker spelen.

giraffe1977 Topicstarter
giraffe1977
Oldschool Grinder

Ik vroeg me af wat beter was om bss mee te starten 6max of fr. Ik hoor hier nog al wat verschillende verhalen over. De een is helemaal voor fr de ander 6max. Wat is wijsheid?

fr heb je meer kans op vis aan tafel en weet ik meer van de handselecties

6max heb je meer handen per uur maar begrijp ik denk ik nog te weinig van handselecties.

Ik wil natuurlijk 6max eindigen dus meteen in het diepe springen?

NLDPeter
PokerStrategist

FR is je handselctie tighter waardoor je post flop in minder moeilijke spots komt, ook heeft het minder variance. SH heeft meer fish. Ik denk dat FR makkelijker is om mee te beginnen omdat je als SSS waarschijnlijk nog een zwakke postflop-game hebt.

HannesNL
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
FR is je handselctie tighter waardoor je post flop in minder moeilijke spots komt, ook heeft het minder variance. SH heeft meer fish. Ik denk dat FR makkelijker is om mee te beginnen omdat je als SSS waarschijnlijk nog een zwakke postflop-game hebt.

Dit.

Ik zou pas NL SH spelen als je een 3-4bb/100 winrate hebt op NL50 fullring over 50-100k handen ofzo. SH is veel moeilijker.