Kan men de MSS toepassen op de zoom tafels? De buy-in op deze tafels is groter dan bedoeld in de MSS.
Kan men bijvoorbeeld het volgende toepassen:
NL5: 2,50 buy-in, max 3,00 min 2,00
Of moet men een andere strategie toepassen op zoom tafels?
Kan men de MSS toepassen op de zoom tafels? De buy-in op deze tafels is groter dan bedoeld in de MSS.
Kan men bijvoorbeeld het volgende toepassen:
NL5: 2,50 buy-in, max 3,00 min 2,00
Of moet men een andere strategie toepassen op zoom tafels?
De tactiek dat jij voorstelt is een prima strategie om de MSS toe te passen op de ZOOM-tafels.
Het enige waar je wel rekening mee moet dat het nu een stuk lastiger is om je opnieuw in te kopen naar 50bb op een nieuwe ZOOMtafel.
Zie daarvoor de thread minimum buy-in??! (help!!) Het is exponentieel || met plaatjes.
Oorspronkelijk gepost door Palmke76
Kort gezegd: nee, dat kan niet. Precies om de reden die je zelf al noemt: de MSS gaat uit van een stack van 40 big blinds waarmee je aan tafel gaat zitten en zegt dat je met 50bb of meer van tafel moet gaan.
Ik raad je daarom eigenlijk sterk af om daarvan af te wijken, omdat je dan de strategie niet goed kunt spelen.
Zou er dan eerder voor kiezen om ZOOM te laten voor wat het is als je wilt MSS'en. Of nog beter: ga lekker ZOOM spelen, maar speel dan de BSS (met 100bb). Ik zou dat laatste eigenlijk nog het hardst aanraden, al is het maar omdat je daar meer van leert.
===
In aanvulling daarop: als je de bigstack-strategie wilt leren, kan ik je zeker aanraden om een account bij Unibet Poker aan te maken, als je die nog niet hebt. Als je dat via PokerStrategy.com doet, krijg je een €10 cashgame ticket, dat je kunt gebruiken op NL4.
Dat heeft een aantal voordelen:
1) Gratis geld (altijd leuk toch?), dus je hoeft je eigen geld er niet voor te gebruiken
2) Je kunt 1 tafel tegelijk spelen met het ticket, waardoor je de tijd kunt nemen om goed op te letten.
3) De spelers op NL4 bij Unibet zijn gemiddeld behoorlijk slecht, waardoor je gemakkelijk van ze moet kunnen winnen.
4) Je kunt het ticket in alle rust vrijspelen. Het ticket verloopt na 7 dagen, maar die 7 dagen worden gereset zodra je weer gaat spelen. Als je bijvoorbeeld vandaag speelt en over 3 dagen weer, wordt dan de verloop-teller weer teruggezet. Zolang je maar eens in de week speelt, verloopt het ticket niet. Het ticket wordt vrijgespeeld zodra je 750 flops hebt gezien.
5) Je kunt geen trackingsoftware gebruiken op Unibet en dit maakt het naar mijn mening uitermate geschikt voor beginnende spelers die willen bijleren (je leert imo namelijk veel meer door goed op je tegenstanders te letten dan door af te gaan op statistieken (in ieder geval op de lage limieten)).
Combineer dit met onze BSS strategie-artikelen en BSS-video's en dan ben ik er vrij zeker van dat je dit vrij snel winstgevend moet kunnen gaan spelen.
Good luck