Ga naar het forum
NL2 6max .. 15BB/10...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL2 6max .. 15BB/100 hands

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
430 Weergaven

Hey iedereen,

Eerste keer hier gespeeld op pokerstars, ben begonnen bij het krijgen van 5$ van een vriend.. hiermee heb ik een toernooi 1.10$ 6max meegespeeld en 7des geworden. Toen had ik 40$ en daarmee ben ik gaan grinden in de cash games op 6 max.

Hieronder volgt mijn grafiek vanuit holdem manager met circa 23.000 handjes.

Zoals je hier ziet, ga ik nu goed tegen 15BB/100 hands, ik weet niet wat normaal is de cash games..
Heb deze uitgegrind in 3 dagen met kleine sessie's.

Ik hoop eens jullie reacties te horen en eventueel tips en trucks voor nog te verbeteren.

4 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Muhah,

15BB/100 is natuurlijk een heel erg mooie winrate. Welke limieten speel je eigenlijk, want de grafiek die je poste doet het helaas niet. Denk dat er een foutje zit in je link?

Ik zou je aanraden om een paar van je gespeelde handen te posten op het handbeoordelingsforum om ze daar met de andere leden en handjudges te bespreken. Dat is een ideale manier om ook direct tips voor het verbeteren van je spel te krijgen. De handbeoordelingsforums vind je hier:

handbeoordelingsforum No-Limit

martijnde666

Ziet er mooi uit die grafiek, 72 dollar op 20.000 handjes 2NL ziet er goed uit!

Hoeveel tafels speel je tegelijk, 4 of meer?
Heb je tips voor mij hoe jij dat doet op deze limiet?

Ik speel namelijk 16BB/100 handen op 10 NL, maar op 2NL lukt mij dit niet, hier speel ik ongeveer quitte.

Waarom wil je weten hoe je op NL2 winst maakt terwijl je op NL10 16BB/100 haalt? ;-)

NL2 zijn gewoon ongelofelijke dombo's en dat is anders dan NL10 waar ze al iets meer van het spel weten.

Twisted1984

Ik zie de grafiek niet maar $72 op 20.000 handjes is indd prima :). Ik zou zeggen lekker zo doorgaan. Je leert het meest van ervaring. Een steuntje hierin is wel deze site. Als je wat hoger in status komt kun je veel meer gebruikmaken van het leermateriaal op Pokerstrategy wat heel erg helpt bij het sneller verbeteren van je skill.

Heb je al eens geprobeerd een startkapitaal te ontvangen?