Ga naar het forum
Studiegroep - SH bl...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Studiegroep - SH blaast zichzelf leven in.

129 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
10.2 K Weergaven
EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

Ik ging normaal wat vids kijken en studiegroep op punt zetten, maar heb geslapen tot nu.. Dus vertrek ik naar huis.
De studiegroep gaat vandaag nog op punt gesteld worden maar met vertraging.

Excuses

Jayrikh
Oldschool Grinder

Ik speel nu een sessie, eventueel geïnteresseerden kunnen mee kijken.

(moet ik mikogo nog wel downloaden)

EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

Is goed, ik kijk wel mee.

Jayrikh
Oldschool Grinder

Sorry er is wat tussen gekomen, moet nu stoppen..

Zal volgende keer weer posten als ik begin :)

EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

Hey,

hier wat beginnende structuur. De grote lijnen rond het gebeuren.
Ik denk dat er verschillende niveaus willen joinen en niet iedereen zal zin hebben in alle dingen die ik voor ogen heb.

Ik zou graag hebben dat jullie je ideeën uit roepen.

Wat ik voor ogen heb:

:spade: Momenten zoeken om samen geselecteerde vid te bekijken en notes maken; deze achteraf snel overlopen.(skype)
:heart: Volgorde van namen op lijst. Deze worden dan door verschillende mensen gerailed op vaste moment. Volgende moment wordt de volgende persoon van de lijst gerailed. Zeker ook leuk, omdat er dus verschillende niveaus tussen zitten.
:diamond: Ik zou graag ook doorheen heel het proces een boek lezen. E versies zijn er meestal wel te vinden. Of in de boekhandel voor de moraalridders :f_biggrin:
:club: Het zelf spelen is ook nog altijd het belangrijkste, dus lijkt het me logisch dat we dit ook genoeg gaan doen. Na elke sessie van ongeveer 500/1000 handen met iemand van de lijst de gemarkeerde handen overlopen.
Elke keer groepjes van 2/3 en deze wisselen dan ook.

Ik zou graag hebben, dat degenen die hiermee willen meewerken dit zeggen.
Want het heeft natuurlijk geen zin om te joinen, maar er eigenlijk niet de nodige tijd aan wilt besteden.

Okay, that's all folks. For now.

Ik heb er zin in om het eindelijk wat serieuzer aan te pakken en 'the game' to the next level te brengen. Denk ook dat er gemotiveerde mensen tussen zitten, which is awesome!

EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

In de loop van de late namiddag eindelijk save the fish verder zien.
Als er iemand zin heeft en deze serie ook nog niet gezien heeft.
Let me know.

Een boek lezen heb ik ook wel interesse in! Welk boek ben je van plan om te lezen? Vast tijdstip om iemand te railen lijkt me wel goed plan. Handen posten is ook belangrijk. Je kan het beste voor je eigen zeggen hoeveel handen je per week moet posten! Denk dat je veel kan leren van Falcones uileg!

EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

Idd. Laten we zeggen dat we emkaar onder de kont shotten, dus een minimum van 5 per week stellen? Ik ga the mindset lezen. En heb de e versie.

EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

Hello hello, iemand zin om te sweaten? Ben momenteel aan de tafels, na gezellige avond met 't vrouwke.

Sailer85
PokerStrategist

nog steeds aan de tafels? ik wil wel ff mee kijken

Ik wil best wat sweat sessies om en om doen... speel zelf nl25 SH, maar is weinig verschil totdat je bij NL50 komt denk ik!

EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

Joo, er is weer een nieuwe week aangebroken.
Tijd voor weer wat bij te leren.

Morgen is er weer een SH coaching van Gerv. Allemaal aanwezig, omdat hij een held is. En je veel leert obv.

Ik heb deel 1 van save the fish eindelijk uitgekeken. Deze avond deel 2. Iemand joinen?
Verder wil ik ook een sweatsessie doen, want dit is ook al even geleden. Iemand joinen?

Gisteren nog naar reports gekeken in hem en dat zag er goed uit. Profit nihil, maar dat vind ik niet meer zo belangrijk.

Wat er in het eerste deel van save fish is vooral ranges en play vanuit de blinds. Volgende deel zal vooral gaan over spelen uit positie.
Zeer boeiend, want vind ik altijd wel lastig.

EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

We zijn nog altijd bezig met onze robot. Dus het wordt wat later vandaag. Iemand intresse?

Niet zo veel tijd tot volgende week woensdag, wegens een toetsweek die er aan komt:( 12 toetse in 5 dagen:(

EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

Wat is dat toetsweek? Zijn dat de nederlandse examens?

Een week waar je examens hebt ja:D

EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

Momenteel sweatsessie met Krikke en Sjors.
mikogo: 947889725

EN ik run HOT :facepalm:

Nvm, ik krijg net bericht, dat ik vergadering heb. _cry:

3BI down, kust na men vijgen seg :D

EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

Deze avond coaching met gerv. Ik ga wss notities maken. Verder heb ik ook besloten om in de week the mindset te lezen en op de trein/thuis men boek van silver terug te lezen. Deze avond komt er ook een lijst met de spelers die actief zijn geweest. Ik heb graag, dat je even zegt of je actief gaat meedoen. Dan kan ik momenten zoeken voor vids en een rail/sweatlijst maken.

FreekvanAerle
PokerStrategist

Het is mss leuk om een challenge te beginnen.

SH studiegroep vs de FR studiegroep

bijvoorbeeld: Een team van 5 van de studiegenoten samenstellen voor de challenge. Challenga wordt dan bijv: wie maakt het meeste winst in 10 dagen.

Tis maar een idee!

Timmaywin
Oldschool Grinder

Het idee is leuk, maar daarbij zou ik winst aanhouden in BB per 100 handen.

Anders zou iedereen op dezelfde limiet moeten spelen en is de persoon die meer speelt in het voordeel. Een mininum aantal handen zou daar dan wel aan toegevoegd moeten worden, aangezien je anders na een korte succesvolle sessie al een hoog aantal BB per 100 handen hebt en kan stoppen.

(en we leren hier juist om niet op winst te focussen weet je nog)