Ga naar het forum
tafelselectie BSS

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] tafelselectie BSS

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
511 Weergaven

hey
als je nu geen hem of andere software gebruikt
en weinig of geen gegevens hebt over tegenstanders
hoe kan je dan best aan tafelselectie doen ?
hoge gemiddelde potten ?
spelers per flop ?
Shortstacks ?

7 reacties
Boki1988
PokerStrategist

Zo hoog mogelijke poten, zo veel mogelijk spelers per flop en zo weinig mogelijk SSS.

Ik selecteer "speler per flop%" zodat dit van hoog naar laag gaat, loop ik de lijst af en zet mij op de wachtlijst waar de pot groot genoeg is (en er nog niet veel op de wachtlijst staan) en als ik de tafel dan later open en er zitten te veel SSS ga ik gewoon direct weg.

En ik heb HM maar maak daar geen gebruikt van voor tafelselectie.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja na men examens koop ik HM
maar momenteel nog eventjes zonder
ok dan selecteer ik zo
thanks

selecht HEM dan de beste tefels ofzo ?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

niet dat ik weet eigenlijk
maar dan kan je wel kijken of er fish aan tafel zit

zazizo
Oldschool Grinder

Vaak zijn tafels met een aantal half-stackers wel juicy.

Als je op gemiddelde pot en % spelers per flop wilt afgaan, kun je beter eerst checken of het aantal handen per uur niet al te hoog ligt.
Een erg hoog aantal handen per uur, komt namelijk meestal doordat de tafel net gestart is.
En als de tafel net begint, dan slaan die cijfers meestal nog nergens op.

Boki1988
PokerStrategist

Met HM kun je aan tafelselectie doen als Table scanner van HM gedownload heb wat 40$ extra kost, ik heb dit ook maar ik gebruikt dit niet omdat je daarvoor veel handen van spelers moet hebben, dit zich basterd op jouw history en op de gegeven gegevens van de site. Als je HM aankoopt kun je dit ook 15dagen gratis gebruiken.

LiquidCity
PokerStrategist

Ik selecteer altijd de tab Plrs/Flop. Dan ga ik het lijstje af (ik sla het begin overigens wel over met de abnormale percentages). Ik kijk naar de wachtlijsten en zet mijzelf alleen op degenen met 0 of 1. Daarbij komend kijk ik naar hoeveel shortstackers er aan 1 tafel zitten. Voor mij geldt maximaal 3.

Samenvattend:
Hoge Plrs/flop
Lage wachtlijst
Max. 3 shortstacks