Volgens mij moet je doen waar je je goed bij voelt. Je geeft zelf aan dat je je er nog niet klaar voor voelt om nieuwe elementen te gaan toepassen in je spel. Du sdan wacht je gewoon toch even. Geduld is een schone deugd ... en is toch 1 van de pijlers van het SSS-spel.
Als je je goed voelt, heb je doorgaans ook een positieve mindset. Bad beats en suck outs raken je niet echt. Met een positieve mindset zal je ook minder snel gaan tilten. Nieuwe elementen toevoegen aan je spel kunnen de variance verhogen. Als je op dat moment al een minder goede mindset hebt en ook nog eens de pech hebt aan de verkeerde kant van de variance te spelen ... is het risico groot dat je gaat tilten of afwijkt van je A-game. Zo kan je je mindset deftig verneuken ...
Wat betreft steals kan het misschien handig zijn om die in eerste instantie toe te passen tegen andere short stacks. Als je dan met een resteal te maken krijgt, kan je vrij zeker zijn dat je tegen een monster zit. Een andere manier om steals in te bouwen is om in eerste instantie enkel met handen van de SHC te 'stealen'. Zo zal je een bepaald image opbouwen dat je later kan misbruiken ♠_biggrin:
Meer tafels gaan spelen is gewoon een kwestie van proberen. Je zal snel merken (hoop ik toch) wanneer het teveel voor je wordt en dus niet meer goed kan spelen. Combineer het opvoeren van het aantal tafels zeker niet met het inbouwen van andere elementen.
Tenslotte speel ik zelf op NL25 nog steeds zonder stats. Ik heb ook niet echt de indruk dat dit nodig is. Met de notities die ik maak bij de spelers heb ik vaak voldoende informatie om in te schatten hoe ik ervoor sta.
Waar je ook veel uit kan leren, zijn de coachings en video's hier. En misschiem is er wel iemand (met ervaring) bereid om met je mee te kijken wanneer je een nieuw element wil gaan toepassen.