Ga naar het forum
Vraagje : MSS Coach...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Vraagje : MSS Coaching?

14 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
699 Weergaven
Roachor

Hey,

Ik ben van BSS naar MSS gegaan, gewoon zodat ik wat tighter kan zijn en minder op de flop in gare situaties terecht kom.

Maar ik zie dat MSS helemaal geen coaching heeft, of kijk ik nu ergens overheen??? of moet ik hier gewoon de SSS coaching gaan volgen ????

13 reacties
dejoere

nee, je kijkt er niet over, er is geen coaching voor mss, wel jammer, ik zou die ook heel graag volgen

Toxicgod

Er is ooit eens 1 coaching geweest van Gerv.

Wellicht als veel mensen hier reageren kunnen we een extra MSS coaching fixen! Ik ben er ook wel voor!

o/

noisecore

I'll talk about it with the bosses :)

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey guys,

De MSS introductie coaching was inderdaad eenmalig.
We willen jullie echter uiteraard graag verder helpen en naast de artikelen en judgings op zoveel mogelijk vlakken bijstaan.

Wanneer er behoefte aan is, zal een nieuwe speciale MSS coaching zeker iets zijn waar we naar gaan kijken om dat binnenkort weer in te passen in het schema.

Nuk3F4rt

Ik zou ook graag een nieuwe MSS coaching zien :D

Copymeistrr

Ik wil ook! :D

noisecore

Ik ook! :D als coach dan _evil:

(lijkt me leuk om te doen :D)

Roachor Topicstarter
Roachor

Ik stem voor noisecore !

Mag wel met mij oefenen hoor ;) whehe

Ik zou ook graag meer MSS strategie artikelen zien. Want nu moet je echt veel te lang wachten tot de volgende artikelen want je moet goud hebben.

Toxicgod

Oorspronkelijk gepost door P0k3er33
Ik zou ook graag meer MSS strategie artikelen zien. Want nu moet je echt veel te lang wachten tot de volgende artikelen want je moet goud hebben.

No offense. Maar je bent nog niet eens Bronze ;)

Weet niet of je de quiz niet hebt gehaald of helemaal niet via PokerStrategy speelt. Maar de artikelen van hogere status zijn als een soort reward voor het behalen van een nieuw niveau :D

Weet ook niet welk niveau je speelt. Maar als je NL2-NL5 speelt zou ik nog niet eens aan die artikelen beginnen. Met de basics kom je ver zat dan.

Mocht je een hoger niveau hebben. Dan adviseer ik je via Pokerstrategy punten te halen en dan kan je die artikelen ook bereiken :D

Anyway. Good luck

Oorspronkelijk gepost door P0k3er33

Hey P0k3er33, over ons statussysteem kun je hier meer lezen. Het wordt trouwens vanaf juni aanstaande makkelijker om de Gold Status te halen. Daar kun je hier meer over lezen. :)

noisecore

Er is trouwens een nieuwe MSS video!

SH MSS op NL400-NL1K

platinum status required weliswaar

grinden jongens! :D

Roachor Topicstarter
Roachor

Zow, dan moet ik even flink doorgaan!