Ga naar het forum
Welke artikelen moe...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Welke artikelen moet ik lezen voor de quiz?

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
391 Weergaven
seesmeel
PokerStrategist

Hoi allemaal,

Ik ben redelijk nieuw hier op pokerstrategy.com, en wil ook die $50 startkapitaal verdienen. Alleen hoe weet ik van te voren over welke variant de quizvragen gaan? Ik bedoel, welke artikelen moet ik lezen? Is dat de Shortstack Strategie of de Bigstack strategie? Of misschien zelfs nog iets anders?

Alvast hartelijk dank voor alle hulp!

Groeten,

Kees

3 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey seesmeel,

welkom bij PokerStrategy.com.

Je kunt helemaal zelf kiezen welke variant je graag wilt spelen. Dit kunnen wij natuurlijk niet voor jou bepalen omdat iedereen eigen voorkeur heeft.

Wanneer je een variant gekozen hebt, dan gaan de vragen ook over die specifieke variant en kun je de artikelen van die variant lezen. Deze staan overigens ook nog eens aangegeven voordat je de quiz start. Je ziet dan dus een overzicht van de artikelen die relevant zijn voor de door jou gekozen strategie (je kunt de artikelen tijdens het maken van de quiz gewoon openhouden)

Welke variant heeft zelf je voorkeur?

seesmeel Topicstarter
seesmeel
PokerStrategist

Bedankt voor de reactie:-)!!

Euhm.. Voorheen heb ik me redelijk verdiept in SNG, maar ik ben inmiddels meer gaan neigen naar Cashgames, waarbij de Bigstack strategie meer t meeste aanspreekt..

Ik ben voornamelijk overgestapt naar Cashgames, omdat dat meer Postflop strategieën omvat en dat een extra uitdaging heeft :-)..

Ik las ergens dat je die $50 alsnog wel 'vrij' moet spelen of iets dergelijks?
Hoe gaat dat precies in z'n werk? En wat als je er niet in slaagt de bonus vrij te spelen? Of je onverhoopt de gehele $50 verspeelt? Heb je dan een schuld of zo? Of hoe zit dat precies?

Groeten,

Kees

Hey Kees, als je voor de quiz slaagt, krijg je van ons $50 helemaal gratis. Je hebt dus geen schuld of iets dergelijks. :)

Iedere room waar we het startkapitaal aanbieden heeft wel zijn eigen voorwaarden voor het uitcashen e.d. Ik zou de rooms waar we het startkapitaal aanbieden even bekijken, voor je besluit waar je het startkapitaal laat uitbetalen.