Hey hey allemaal, Ik lees hier af en toe de blogs op pokerstrategy en zag dat velen van jullie overschakelden op PLO of het toch al eens gespeeld hadden.. Ik voelde me net een schaap in een grote kudde die meewou met de groep en wou het toch ook eens proberen. En verrassend genoeg beviel het me super goed, zeer leuk om te spelen (waar ik NLH het plezier soms kwijt was) en het leukste van allemaal natuurlijk is... dat ik extreem goed run?! Ik ben over nog geen 200 handen NL25 rush 6.5 bi up. Oké dit is gewoon luckboxing enzo, en het is erg swingy, maar ik vind het toch wat hebben
Dan nu mijn vraag, Ik ben een extreem fish vind ik nog op PLO gebied (ik ga met 75% van mijn handen toch lekker mee op raises). Ik krijg ook bijna altijd een PP en dan een suited A wat allemaal leuk is om mee te spelen ofc. Maar als ik zo blijf doorspelen ga ik hier tonnen blinds verspelen omdat ik niet ga blijven hitten met alles ofc, welke handen zijn dus eigenlijk het best om mee te spelen en vooral om mee te raisen. En als ik nut flushdraw heb, smijten jullie dan vol pot bet erin en raisen op evt. bet of gewoon rustig callen? Aleja kortom ben een huge fish nog...
En als een andere speler raised preflop, met welke handen kan ik dan allemaal callen? (profitabel callen, kan natuurlijk met alle handen callen als ik op die knop duw... nja nvm)
Aangezien ik brons ben kan ik natuurlijk deze artikels niet lezen dus een paar tips van iets meer ervaren spelers dan mij zijn zeer welkom.
Van zodra ik wat meer tips/ervaring heb opgedaan ga ik PLO50 rush spelen, ben hier ruim rolled voor sinds die upswing van vandaag.
alvast bedankt voor enige feedback