Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Vraagje over plo hi/lo

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,847 Weergaven
vangansbekes
Poker Player

Weet iemand een goed bankroll management voor plo hi/lo?

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
rrrood
PokerStrategist

Denk dat ik ook afhangt van de limieten, hu/6max/fr, de spelvorm (SNG of cash of mtts) en van je persoonlijke financiele situatie. Speel je voor de fun?

Over t algemeen heeft PLO meer variantie en zou ik 50% meer br aan houden voor PLO cash ivm NLHE cash, dus zeker 50 en liever 60bi minstens.

edit: 60-70 BI swings zijn niet ongewoon.

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

Limit games hebben ook relatief meer variantie als ik me niet vergis, kan het mis hebben hoor... maar daar staat weer tegenover dat je vaak de helft van de pot krijgt... ik heb even voor je op 2+2 gezocht:

http://forumserver.twoplustwo.com/44/omaha-8/surviving-o8-variance-244840/

Beantwoorden
Citeren
kalakaja
PokerStrategist

Als je vrij redelijk bent in LO8 of PLO8 is de variance iig beduidend minder dan NLHE, dankzij het split pot gedeelte idd. Als beginner en afhankelijk van hoe liquide je bent zou ik gewoon op lage stakes proberen ervaring op te doen en gewoon van daar uit bekijken terwijl je je zelf kritisch onder de loep houdt: speel ik goed? en maak ik juiste beslissingen? of maak ik toch veel fouten en weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik doe?

Ik spreek hier met name van uit plo8 ervaring maar als je weet waar je mee bezig bent kan ik voor die variant een 15BI roll voldoende noemen om een stake te spelen (mits 3-4 tabling)

rake killed wel, dus des te meer reden om tight te spelen

Beantwoorden
Citeren