Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] BB toernooi KJ97

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
307 Weergaven
MaffiousS
Oldschool Grinder

Grabbed by Holdem Manager
PL Omaha $100(BB) Poker Stars
SB ($4,650)
Hero ($3,695)
UTG ($2,500)
UTG+1 ($2,900)
UTG+2 ($4,450)
MP1 ($4,825)
CO ($6,515)
BTN ($3,315)

Dealt to Hero 9♦ 7♥ J♦ K♣

fold, fold, fold, MP1 raises to $250, CO calls $250, fold, fold, Hero calls $150

FLOP ($800) K♦ 9♥ 4♦

Hero checks, MP1 checks, CO checks

TURN ($800) K♦ 9♥ 4♦ K♥

Hero checks, MP1 bets $375, CO calls $375, Hero calls $375

RIVER ($1,925) K♦ 9♥ 4♦ K♥ 8♦

Hero checks, MP1 checks, CO checks

Toernooitje PLO. Kan ik hier meegaan. En hoe de hand te spelen? elke straat zat ik me af te vragen wat ik moest doen.

3 reacties

Meen je dit? Op de turn en de river heb je de nuts, RAMMEN dus
zelfs op flop zou ik al betten, met top two pair en flushdraw

ff een tip: als je een hand gaat spelen, hoe weinig je ook moet bijleggen, dan kan het makkelijk zijn om van tevoren te bedenken wat je wilt floppen om ermee verder te spelen.

Ik denk dat je wel kunt spreken van een ideale flop voor jouw hand. Top two pair met flushdraw.

Wanneer je verwacht dat MP1 zal raisen kun je hier voor een checkraise gaan omdat je OOP zit en het niet erg is om de hand op de flop te eindigen. Op die manier haal je wat extra value uit de hand.
Een andere optie is om hier te donken en dan even de turn afwachten.

Op de turn hit je de nuts en nu zou ik zeker betten in de hoop dat iemand anders de K heeft of een flushdraw die hij niet neer kan leggen. Ik zou hier in iedergeval voor value gaan, want een flushdraw betaalt sowieso niet uit op de river als de flush niet is gevallen. Nu kun je daar wellicht nog iets van value uit halen. Hetzelfde geldt voor een enkele K, daar wil je ook value uit halen.

As played zou ik zeker de river betten voor value.

Marple08
Oldschool Grinder

Ik denk dat je hier PF moet folden, de hand is OOP en maar ook ip erg waardeloos.

Dan flop je een droom hand en kun je gaan voor de check raise, maar je kunt ook zelf het initiatief nemen, dat hangt een beetje van de dynamiek af. Zijn de speler pasieve calling stations dan bet anders c/r.
Na het rond checken op de flop is de turn een 100% bet met de nuts.
River ook, al kun je daar nog doen of je bang bent voor die flush, maar dat hangt ook weer van de tafel af.