Ga naar het forum
[BE]-PokerStars.be ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] [BE]-PokerStars.be is online

81 Berichten
40 Gebruikers
0 Reacties
13.1 K Weergaven
xordeh
PokerStrategist

Kan ik nu al mijn account overzetten van .com naar .be (inclus funds)? Of ben ik verplicht te wachten tot dit automatisch gebeurd?

Indien ik dit nu al kan doen, hoe gaat dit in zijn werk?

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door jeroenguns
Kan ik nu al mijn account overzetten van .com naar .be (inclus funds)? Of ben ik verplicht te wachten tot dit automatisch gebeurd?

Indien ik dit nu al kan doen, hoe gaat dit in zijn werk?

Je zult het inderdaad te horen krijgt zodra dit gaat gebeuren. Stars bepaalt het moment en zal dan als het goed is alle accounts automatisch omzetten van .com naar .be.

Ik neem aan dat ze je daar ook via o.a. e-mail tijdig over zullen informeren. Uiteraard zullen wij het ook in het nieuws brengen zodra Stars hier informatie over vrijgeeft :)

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
moet iedereeeeeen belasting betalen, ook als je bv $10 profit hebt per maand?

Nee, in België wordt er momenteel geen belasting geheven over gewonnen geld.

Je betaalt dus alleen belasting via de betaalde rake.

Dus ik kan gewoon geld afhalen, en moet het niet melden op mijn aanslagbrief? Ook het geld dat ik tot nu toe gewonnen heb?

Kan er iemand, die alles hier begrijpt, een lijstje maken met een antwoord op de volgende vragen? Dit lijkt me overzichtelijker en kan gemakkelijker een antwoord geven aan mensen die antwoorden zoeken.

Wat verandert er voor MTT en SNG? -Rake (verhoogd?verlaagd?)
-Speelveld?
-Hoe worden belastingen geregeld?

Wat verandert er voor cashgames? -Rake (verhoogd?verlaagd?)
-Speelveld?

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Mezmy
Kan er iemand, die alles hier begrijpt, een lijstje maken met een antwoord op de volgende vragen? Dit lijkt me overzichtelijker en kan gemakkelijker een antwoord geven aan mensen die antwoorden zoeken.

-Speelveld?

-Speelveld?

MTT's en SNG's blijven gewoon identiek als nu. Die worden gespeeld op de .com server vanop de .be client. Rake blijft hetzelfde.

Cashgames worden volledig gespeeld op de .be client. Je zal dus alleen nog kunnen cashgames spelen tegen Belgische spelers. Dacht dat de rake iets hoger ging zijn, maar niet zeker. Speelveld zal dus allicht een pak verkleinen. Dit ook omdat nieuwe spelers zich in persoon moeten gaan melden in Namen, iets wat ik wenig fish zie doen.

Belastingen... Voor zover ik wist moeten er geen belastingen meer betaald worden; Pin me hier echter niet op vast.

Verder zullen er ook geen stortingsbonussen, stellar rewards, vip statussen, VPP's, FPP's, ... beschikbaar zijn voor spelers op de .be client.

wcgrutto
PokerStrategist

Kdacht dat die VPP en FPP wel nog blijven, kunt der enkel nog tickets en wat pokerstars ware mee kopen. Dat van de storting en FDB is wel true :facepalm: En van die VIP, kdenk dat dat er wel nog in gaat steken. Kunt u FPP enkel ni meer omwisselen in cashprijzen enzo.

samni
PokerStrategist

En satellites mee spelen?

wcgrutto
PokerStrategist

Kdenk het wel, ge kunt toch steptickets kopen en dat zijn sats. Dus zal de rest ook wel lukken.

wcgrutto
PokerStrategist

Aiaiai, kvrees er voor, echt. Aangezien op .com versie dit staat, en dit niet 1 van de puntjes is van de .be versie

4. Win seats in PokerStars online tournaments
Sit & Go and multi-table tournaments run throughout the week where you can win a seat in the PokerStars Sunday Million, poker’s largest weekly tournament with a $1,500,000 guaranteed prize pool! To find upcoming Sit & Go’s to the Sunday Million and other events, look in the PokerStars lobby under "Sit & Go" > "Satellite" > "FPPs".

Multi-table FPP tournaments can be found under "Tourney" > "Satellite" > "FPPs".

Dus na even zoeken, Neen :facepalm:

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door samni

Oorspronkelijk gepost door Mezmy

-Speelveld?

-Speelveld?

MTT's en SNG's blijven gewoon identiek als nu. Die worden gespeeld op de .com server vanop de .be client. Rake blijft hetzelfde.

Cashgames worden volledig gespeeld op de .be client. Je zal dus alleen nog kunnen cashgames spelen tegen Belgische spelers. Dacht dat de rake iets hoger ging zijn, maar niet zeker. Speelveld zal dus allicht een pak verkleinen. Dit ook omdat nieuwe spelers zich in persoon moeten gaan melden in Namen, iets wat ik wenig fish zie doen.

Belastingen... Voor zover ik wist moeten er geen belastingen meer betaald worden; Pin me hier echter niet op vast.

Verder zullen er ook geen stortingsbonussen, stellar rewards, vip statussen, VPP's, FPP's, ... beschikbaar zijn voor spelers op de .be client.

Wat Samni zegt klopt, alleen het verhaal over de VPP's kan ik op dit moment niet bevestigen.

Over winsten hoeven er op dit moment in België geen belastingen betaald te worden. Zo staat het ook in de voorwaarden van PokerStars.be:

4.4. In België wordt er momenteel geen belasting geheven over gewonnen geld. Echter, als dit verandert bent u alleenverantwoordelijk voor de van toepassing zijnde belastingen die eventueel over aan u uitgekeerde gewonnen bedragen verschuldigd zijn

ging binnen enkele dagen net weer goldstar zijn.
pc deed vreemd dus ik heb windows 7 er opnieuw opgezet, na pokerstars te downloaden en installeren geraak ik dus niet meer op mn account...
ik wil en 'moet' spelen, phucked...

heb nu al heel wat gelezen maar nu..
zijn er nog mensen die momenteel helemaal niet op hun account geraken?
ik moet VPP's verdienen echt vervelend!

grts

shevas7
Oldschool Grinder

volgens mij kun je nog gewoon sats spelen met je FPP. Als ik kijk op de .be client staan die ook gewoon tussen die tornooien.

Oorspronkelijk gepost door tibisla
ging binnen enkele dagen net weer goldstar zijn.
pc deed vreemd dus ik heb windows 7 er opnieuw opgezet, na pokerstars te downloaden en installeren geraak ik dus niet meer op mn account...
ik wil en 'moet' spelen, phucked...

heb nu al heel wat gelezen maar nu..
zijn er nog mensen die momenteel helemaal niet op hun account geraken?
ik moet VPP's verdienen echt vervelend!

grts

Heb hetzelfde probleem, heb een nieuwe laptop aangekocht en automatisch word pokerstars.be gedownload... maar je kan je niet aanmelden met je normale pokerstars account!??
:rage:wtf is dit? hoe kan ik nu nog aan mn geld ?

shevas7
Oldschool Grinder

gewoon zoeken naar een pokerstars.com setup en die installeren

NietzscheF
PokerStrategist

Voor sng/mtt spelers een mooie uitkomst. Cashgames spelers worden wel erg benadeelt met zo'n kleine playerspool uit eigen land.

Hoop dat Nederland dit anders gaat doen, en kun je ip adres ook omzeilen, zodat je wel op de com versie kan blijven spelen?

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

:rage: :rage: :rage: :rage: politiek!

Hoop niet dat de ragebollen hier de ragebollen in België gaan nadoen :facepalm:

Zou het nou écht zo moeilijk zijn om het gewoon goed te regelen?

Had het al eens elders gepost, maar zal het hier ook nog maar eens doen.
Link om de .com versie te downloaden voor Belgen:

http://77.87.180.178/PokerStarsInstall.exe

Handig als je een nieuwe pc koopt of een herinstallatie doet.

oscaar10
Elite Grinder

Zou er op de .be site nog een FDB komen tegen dat ik 21 word eind dit jaar denken jullie? Misschien wanneer iedereen effectief wordt overgezet?

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Wat ik had begrepen is dat er geen bonussen / stellars enz op dit netwerk zouden zijn, maar dit kan inmiddels achterhaald zijn hoor.

Nog zoiets: Wat als je geen 21 jaar bent? Wordt je account alsnog overgeplaatst, maar je kan niet online? Of wordt je gewoonweg niet overgeplaatst?