Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] bonus PSVIP100

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
947 Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik wil graag gebruikmaken van bovenstaande bonus (dus 100$ storten) en ik heb volgens Pokerstars een gekoppeld account. Om de $100 vrij te spelen moet je 10 x $100 = 1000 FPP's halen. Je mag 183 dagen doen over het vrijspelen.

Maar wat gebeurd er als je nog niet de hele $100 hebt vrijgespeeld na deze 183 dagen? Krijg je dan alleen het deel dat is vrijgespeeld of helemaal niks?

5 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

als je binnen deze 183 dagen geen 1000 VPP haalt, dan krijg je inderdaad niks. Je krijgt de bonus in een keer in je account wanneer je de benodigde punten hebt, je kunt hem dus niet in delen vrijspelen. Echter 1000 punten in een half jaar moet wel makkelijk te doen zijn.

Je krijgt bij Stars niet in etapes uitbetaald? Dan helemaal niks, maar 1000 FPP in 183 dagen dat moet echt wel lukken hoor.

pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hoe krijg ik dat dan snel voor elkaar?

Ik speel nu op Titan voornamelijk $1 double up sit&go's.

Voor zover ik weet krijg ik per dollar rake op Pokerstars 5 FPP. Als ik dan op Pokerstars ook double ups ga spelen (dit zijn 1 + 0.15 toernooien dus naar boven afgerond 1 FPP per keer). Dan zou ik er minimaal 6 op een dag moeten doen. Kan dit sneller, graag tips.

Als je geen cashgames speelt niet. Er staat dan bij een tournooi altijd aangegeven hoeveel FPP je ervoor krijgt, dit zal op dat soort limieten inderdaad 1 zijn. Ik denk dat de kans groot is dat je binnen een half jaar wel stijgt in de limieten wat je dus meer punten oplevert en zoniet, 6 per dag is toch ook zeker te doen. Als je 6-tabled (wat niet veel is), kost dit je een half uur tot drie kwartier per dag.

pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik kan inderdaad meer toernooien tegelijk doen. Maar 6 tegelijk vind ik wel erg veel (kan ik me niet zo goed concentreren).

Bedankt voor de tip!!