Hoe koppel ik me pokerstars account aan PokerStrategy?
Heb hier nu ook een realmoney account gestart.
Groetjes
Hoe koppel ik me pokerstars account aan PokerStrategy?
Heb hier nu ook een realmoney account gestart.
Groetjes
heb je deze PokerStars account aangemaakt via onze bonuscodes?
Of was het een al bestaande account? Bij PokerStars is het niet mogelijk om een bestaande account alsnog aan PokerStrategy te laten koppelen. Tenzij het nog geen real money account is, dan kun je je account evt nog laten koppelen of een nieuwe account aanmaken.
Wanneer je via de bonuscode en link een account aangemaakt hebt, dan heb je gewoon rechtop de first deposit bonus tot $100 en verdien je strategypoints
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
heb je deze PokerStars account aangemaakt via onze bonuscodes?
Of was het een al bestaande account? Bij PokerStars is het niet mogelijk om een bestaande account alsnog aan PokerStrategy te laten koppelen. Tenzij het nog geen real money account is, dan kun je je account evt nog laten koppelen of een nieuwe account aanmaken.
Wanneer je via de bonuscode en link een account aangemaakt hebt, dan heb je gewoon rechtop de first deposit bonus tot $100 en verdien je strategypoints
Nope niet gedaan....
Kan ik niet een mail sturen en vragen of ze willen koppelen?
groetjes
Ik heb hetzelfde probleem helaas.
Volgens mij is het al door veel mensen geprobeerd om te laten koppelen, maar helaas werden alle verzoeken afgewezen.
je kunt het allicht proberen, 'nee' heb je 'ja' kun je krijgen, maar de kans is niet groot.
heb zelfde probleem kan mijn ook ni aan koppelen en daardoor kan ik ook niet naar silver gaan enzo voor videos