Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Buy in obligations

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,848 Weergaven
pike107
PokerStrategist

Ik heb een vraag wanneer gaan de buy in obligations weg.

Gisteren ben ik hier het eerst mee geconfronteerd...
Ik wil wel op diezelfde tafels spelen en blijven zitten maar niet het volle bedrag inleggen.

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
pike107 Topicstarter
pike107
PokerStrategist

Als ik dat hele verhaal goed doorlees moet ik eerst de helft verliezen en dan weggaan. Dan is het opgeheven.
En wat nou als dat niet gebeurt, ik ga niet opzettelijk mijn chips verliezen... :rage:

Ik snap dat hele gebeuren ook niet, waarom zou iemand de kans moeten hebben om zijn chips terug te winnen.
Ik speel er dan nog steeds met 50bb dan kunnen ze dat weer terugwinnen. Dus gister met een redelijke sessie kreeg ik dit om de oren nou bedankt pokerstars...

Misschien was ik een beetje ongeduldig maargoed volgens mij duurt het ongeveer 12 uur dat de obligations gelden. Ze zijn nu weg misschien handige informatie voor andere spelers die hier last van hebben/krijgen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dit heeft volgens mij betrekking dat PokerStars de MSS-strategie wilt ontmoedigen en is inmiddels al meer dan een half jaar actief. Voor meer info kun je ook de thread https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=80333 lezen.

Beantwoorden
Citeren
pike107 Topicstarter
pike107
PokerStrategist

Beetje een laat antwoord... Ach ja ik ben ook maar fullstack gaan spelen en ik koop gewoon uit met 150 procent.
Het is misschien bijgeloof maar ik heb het gevoel als ik met meer dan 150% blijf zitten, ik meer kans maak op grote potten verliezen met monsterhanden.

Ik speel big stack ook beter dus dat komt ook goed uit...

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

de kans om een grotere pot te verliezen (met eender welke hand) is natuurlijk ook groter wanneer je met een grotere stack aan tafel zit _cool:

de regels voor het her-inkopen met een kleinere stack zijn er om te voorkomen dat mensen hier misbruik van maken en steeds de tafel verlaten en opnieuw joinen met een kleinere stack. De minimum buyin en de tijden voor het opnieuw inkopen aan de tafel met een kleinere stack verschillen een beetje per room.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Dit probleem heb je overigens niet aan de Zoom tafels.

Beantwoorden
Citeren
pike107 Topicstarter
pike107
PokerStrategist

Is ook wel logisch natuurlijk net wat je zegt des te meer je aan de tafel hebt des te meer je kan verliezen.

Ik probeer ook zo veilig mogelijk te spelen, voor mij is zoom echt een uitkomst aangezien je binnen een paar seconden opnieuw kan inkopen. Dit betekend niet dat ik als een rock aan de tafel zit hoor :coolface:.

Jawel hoor Dekuip. Dit merk je pas als je 8 tafels heringekocht hebt als midstack en steeds met winst hebt uitgekocht.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pike107
Dit merk je pas als je 8 tafels heringekocht hebt als midstack en steeds met winst hebt uitgekocht.

_love: dus uiteindelijk viel de schade mee? :D

Beantwoorden
Citeren