Ga naar het forum
Hotkeys + eazy seat...

Meldingen
Alles wissen

Hotkeys + eazy seat option! @pokerstars!

32 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
3,188 Weergaven
pieter80
PokerStrategist

Weet niet hoelang al, maar ze zijn er. lobby>options>hotkey settings (beta).
getest werkt goed tot nu toe. jammer dat ik voor check en call verschilende toetsen moet gebruiken. wat zou daar het nut van zijn?

Beantwoorden
Citeren
31 reacties
pieter80 Topicstarter
pieter80
PokerStrategist

oeps het kan wel! je kunt kiezen check, call en check/call. :facepalm:

Beantwoorden
Citeren

Ze zijn er sinds de laatste major update. Toen de nieuwe tafel thema's, nieuwe animatie opties, de Easy-seat optie, etc. toegevoegd zijn. Het heeft een groot deel van de functionaliteit van TableNinja. Ik mis alleen nog de mogelijkheid om "First table in line" naar voren te halen en de optie om automatisch preflop een vast aantal BB + x-aantal BB per limper te betten.

Als ze die twee opties toevoegen dan heb ik TN niet meer nodig. Op zich ben ik dik tevreden over TN, maar het scheelt weer één programma in het geheugen :). Plus dat TN soms moeite heeft met het uitlezen van de pot als je 24 tafels deels overlapt. Hier heeft PokerStars zelf waarschijnlijk geen last van omdat ze de potgrootte 'intern' uit kunnen lezen.

Nog een ander voordeel. Mensen die TN gebruiken zijn gebonden aan een beperkte hoeveelheid tafel lay-outs. Ook weer vanwege het feit dat TN de getallen moet kunnen lezen. Gebruik je de PS-hotkeys dan kun je iedere tafel lay-out waarschijnlijk gebruiken. Kan ik eindelijk de letters van het Hyper-Simple theme weer groter maken zodat ik niet meer zo naar de tafel hoef te staren.

Hmm....nu ik die voordelen zo eens oplees. Ik had hier nog helemaal niet bij stilgestaan. Ga snel PS mailen om te vragen of ze die twee opties toe willen voegen :P.

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Auto-timebank zou ook gemakkelijk zijn. :P

Beantwoorden
Citeren

auto reggen sngs blijft voorlopig ook weggelegd voor TN denk ik.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Horemanske
Auto-timebank zou ook gemakkelijk zijn. :P

Daar noem je inderdaad wat. Die is ook onmisbaar. Bedacht me net dat de 'Sit out next big blind' optie ook nog toegevoegd moet worden aan de lijst met hotkeys. Speel zelf met een Xbox 360 controller dus alle belangrijke opties moeten met een knop bedient kunnen worden. Heel irritant als je telkens de muis even moet pakken om die ene optie aan te klikken.

Beantwoorden
Citeren
pieter80 Topicstarter
pieter80
PokerStrategist

en nu zie ik ook eazy seat option!

in het engels:
lobby>options>lobby display options..>show easy seat (beta)

Vet handig :D

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh
PokerStrategist

Kan het zijn dat dat er nog niet is op de mac versie? Ik zie wel de easy seat maar niet de hotkey settings

Beantwoorden
Citeren
pieter80 Topicstarter
pieter80
PokerStrategist

lobby>options>hotkey settings

~midden van de lijst

Beantwoorden
Citeren
bembere
Oldschool Grinder

wat is het voordeel van de easy seat... ik heb het aangezet maar gebeurd niks volgens mij?

Beantwoorden
Citeren

Xbox controller? Die moet je me even uitleggen :)
(gamertag is trouwens "MacSeth NL" mocht je je controller ook gebruiken voor waar het voor bedoeld is).

Beantwoorden
Citeren

Easy Seat is een optie voor cashgamers. Als je deze aanzet dan verschijnt er een extra knop in de lobby. (Alleen als je cashgames selecteert.) Binnen de Easy Seat functie kun je aangeven dat je een x-aantal tafels van een bepaalde limiet wilt spelen. De software opent dan automatisch dit aantal tafels wat aan je criteria voldoet (FR of SH, minimaal aantal spelers, etc.) Je kunt er voor kiezen om eenmalig het gekozen aantal tafels te openen of dat er telkens nieuwe tafels opgestart worden zodra je er één afsluit. In combinatie met de Auto buy-in functie die al langere tijd bestond is het ideaal voor multi-tablers.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
(gamertag is trouwens "MacSeth NL" mocht je je controller ook gebruiken voor waar het voor bedoeld is).

Ik multi-tafel met een Xbox controller. Grote voordeel hiervan is dat ik mijn handen met de controller op mijn benen kan laten rusten zodat mijn schouder ontlast is. Daarnaast stream ik mijn desktop wel eens naar mijn Android tablet en hoef ik door de controller minder op mijn touchscreen te raggen. Scheelt vette vingers op het beeld en dan hoef ik mijn arm niet op te tillen. Jaja, ik doe alles om RSI te voorkomen. Bereik van die draadloze controller is trouwens geniaal. Kan door het hele huis met mijn tablet en controller en nooit problemen met de ontvangst.

Ik heb overigens geen Xbox, dus kan je niet toevoegen :).

EDIT: Nog een foto gevonden van mijn 'portable poker setup' (lijkt zo meer op een computerspelletje).

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Kan het zijn dat dat er nog niet is op de mac versie? Ik zie wel de easy seat maar niet de hotkey settings

Oorspronkelijk gepost door pieter80
lobby>options>hotkey settings

~midden van de lijst

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh
PokerStrategist

Ziet iemand wat ik niet zie?

Beantwoorden
Citeren

staat onder bet slider options, jij hebt hem dus idd niet :(

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Last2Act
staat onder bet slider options, jij hebt hem dus idd niet :(

Keek idd net op me laptop daar was hij wel en dat heb ik hier dus niet

Beantwoorden
Citeren

wat is jullie ideale set-up voor die hotkeys?
krijg em ook niet aan de praat... wou het even proberen maar er gebeurt niets als op een toets druk, enkel de actieve tafel licht op???

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Pstrats

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th

Ik multi-tafel met een Xbox controller. Grote voordeel hiervan is dat ik mijn handen met de controller op mijn benen kan laten rusten zodat mijn schouder ontlast is. Daarnaast stream ik mijn desktop wel eens naar mijn Android tablet en hoef ik door de controller minder op mijn touchscreen te raggen. Scheelt vette vingers op het beeld en dan hoef ik mijn arm niet op te tillen. Jaja, ik doe alles om RSI te voorkomen. Bereik van die draadloze controller is trouwens geniaal. Kan door het hele huis met mijn tablet en controller en nooit problemen met de ontvangst.

Ik heb overigens geen Xbox, dus kan je niet toevoegen :).

EDIT: Nog een foto gevonden van mijn 'portable poker setup' (lijkt zo meer op een computerspelletje).

te vette setup ! heb je ergens link met hoe je alles geinstalleerd hebt?

Beantwoorden
Citeren

He Solartje,

Nee heb helaas geen link met informatie. Voor deze setup heb je de volgende 'onderdelen' nodig:

De installatie van de diverse onderelen spreekt eigenlijk voor zich. Splashtop doet weinig meer dan je PC overnemen en je bureaublad weergeven op je tablet. Tableninja is deels optioneel nu PokerStars hotkeys toegevoegd heeft, maar zeker nodig als je meerdere tafels tegelijk speelt. Xpadder kan wat ingewikkeld overkomen, maar blijkt eigenlijk heel rechtoe rechtaan te werken (en is zeer uitgebreid.)

Mocht je deze stup gaan installeren dan kom je er waarschijnlijk zelf wel uit. Zo niet, dan kun je me altijd een berichtje sturen.

Beantwoorden
Citeren