Inderdaad. Je computer doet gewoon al het werk. Het enige wat je tablet doet is doorgeven wat er op je computerscherm weergegeven wordt. Je speelt eigenlijk gewoon poker op je PC, maar dan via je tablet. De resolutie van je computer wordt ge-downsized naar de meest geschikte resolutie voor je tablet. In mijn geval (10,1" tablet met een resolutie van 1280x800 pixels) wordt de resolutie van de computer aangepast naar 1280x720 pixels. Houd er wel rekening mee dat multitafelen eigenlijk alleen 'stacked' wil. De resolutie is te laag om tafels fatsoenlijk te kunnen 'tilen'. Zelf heb ik 24 tafels tegelijk gespeeld op deze manier, maar dat had wel verdomd veel weg van whack-a-mole :).
De Xbox 360 controller wordt ook aangesloten op de PC (vandaar dat je de PC-versie nodig hebt. Dit is een gewone Xbox 360 wireless controller die wordt geleverd inclusief een USB ontvanger voor de PC.) Het exacte bereik weet ik niet, maar de ontvanger stond bij mij op de 1e verdieping en ik kon zonder problemen spelen in de huiskamer en op zolder. Dit is o.a. afhankelijk van het aantal en soort muren + vloeren waar het signaal doorheen moet.
Als je deze setup overweegt zou ik beginnen met het installeren van Splashtop Remote Desktop HD (je hebt de HD-versie nodig voor hoogresolutie tablets). Probeer eens op welke resolutie je computerscherm weergegeven wordt en of je dit prettig vindt werken, etc.