Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Lange break...

68 Berichten
23 Gebruikers
0 Reacties
6,274 Weergaven
beertie1
PokerStrategist

Beheerder: The tournament has been manually paused due to a site issue.
Beheerder: We are aware of an issue in progress affecting play. We are pausing all games while we work on a resolution. We apologize for the inconvenience and thank you for your patience.

Beantwoorden
Citeren
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door LegendcE

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
ik heb screenshot gemaakt van mn openstaande toernooien. Na afloop ff mailtje sturen naar support.

en lol @ chat :D

Helpt dit dan?

nog nooit refunds op stars gevraagd maar denk dat het altijd handig is om zelf bewijs te hebben. + het feit dat ik niet kan onthouden wat er allemaal heeft opengestaan :P (allerlei verschillende mtt's en sng's)

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

hmm heb nog bij 3 sit en go 100 chips ofzo, is denk ik meest plus EV als ik ze niet direct allin gooi en hoop op vastlopen en kan ik buy-in terug krijgen :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
LegendcE
Oldschool Grinder

zoom werkt weer :P

Beantwoorden
Citeren
DeKuip Topicstarter
DeKuip
Elite Grinder

Heb ook maar ff SS gemaakt van al mn toernooien die ik open heb staan met de info-tab open. Ga sowieso om een refund vragen, al is het alleen maar omdat je practically dead bent in veel van je turbo's door de hoge blinds.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip Topicstarter
DeKuip
Elite Grinder

Oeps, vergeten uit te schrijven voor toernooien die eraan komen, is er weer een hyper gestart -.-

Beantwoorden
Citeren

Ook gescreend en gemaild. Gelukkig maar $26,- maar jammer is het wel.

Zou ik ook als ik mijn EV Grafiek mail refund kunnen krijgen?
De tijd die ik nu niet kan spelen = -EV, de tijd dat hun servers down zijn kost me sowieso meer geld dan mijn Buyins. :P

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Haassje
Ook gescreend en gemaild. Gelukkig maar $26,- maar jammer is het wel.

Zou ik ook als ik mijn EV Grafiek mail refund kunnen krijgen?
De tijd die ik nu niet kan spelen = -EV, de tijd dat hun servers down zijn kost me sowieso meer geld dan mijn Buyins. :P

Ik snap je punt maar denk niet dat we op deze manier misbruik moeten maken van pokerstars goede serves

Beantwoorden
Citeren

opvallend dat bij 888 net even hiervoor ook de boel plat leek te liggen

https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=64594

Beantwoorden
Citeren

Goede servers? Als je per dag zoveel rake binnenkrijgt mag je wel verwachten dat je op z'n minst goede servers neer kan zetten die blijven draaien. Het zou niet meer dan rechtvaardig zijn om winnende spelers een vergoeding te geven aan de hand van hun EV grafiek voor het uur dat dit nu stil ligt.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip Topicstarter
DeKuip
Elite Grinder

Het is geen misbruik maken, maar als ik gewoon doodblind in toernooien omdat de blinds door lopen, of mijn goede stack opeens geen drol meer waard is omdat je normale toernooi in een hyper-turbo is veranderd, dan verwacht ik wel een soort van compensatie omdat het zeker niet mijn fout is geweest. Je betaalt er wel gewoon voor.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Goede servers? Als je per dag zoveel rake binnenkrijgt mag je wel verwachten dat je op z'n minst goede servers neer kan zetten die blijven draaien. Het zou niet meer dan rechtvaardig zijn om winnende spelers een vergoeding te geven aan de hand van hun EV grafiek voor het uur dat dit nu stil ligt.

ik zou niet weten waar ik beter kan spelen dan op pokerstars, verreweg de beste site. volgens mij heeft pokerstars het recht om je helemaal niks te vergoeden maa omdat het een eerlijk bedrijf is vergoeden ze teminste nog de buy-ins meestal

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door onmybike

ik zou niet weten waar ik beter kan spelen dan op pokerstars, verreweg de beste site. volgens mij heeft pokerstars het recht om je helemaal niks te vergoeden maa omdat het een eerlijk bedrijf is vergoeden ze teminste nog de buy-ins meestal

Als ik ergens geld aan uitgeef heb ik het recht op een goed product cq een goede dienst. Pokerstars levert die niet op dit moment. Als consument heb ik gewoon recht op een vergoeding. Ze zijn verplicht om in elk geval de Buyins te vergoeden, helaas opereren ze niet onder Europees recht anders konden we nog meer rechten ontlenen aan deze situatie :(

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Haha ik ben blij dat ik net de SB heb betaald voordat de freeze was. Alleen hopen dat de antes niet te hoog zijn. :coolface:

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door onmybike

Als ik ergens geld aan uitgeef heb ik het recht op een goed product cq een goede dienst. Pokerstars levert die niet op dit moment. Als consument heb ik gewoon recht op een vergoeding. Ze zijn verplicht om in elk geval de Buyins te vergoeden, helaas opereren ze niet onder Europees recht anders konden we nog meer rechten ontlenen aan deze situatie :(

Volgens mij heb je bij het begin dat je je aanmelden ergens mee eens moet zijn en ik kan je vertellen dat daar in staat dat je eigenlijk nergens recht toe hebt. Ze geven je niet de buy/ins omdat je daar recht op hebt maar omdat ze geen klanten willen verliezen. Verder kun je als je slim bent dit ok in je voordeel gebruiken om $$ te maken maar wat je dan moet doen moet je zelf maar uitvogelen.

Beantwoorden
Citeren
najtreg12
Oldschool Grinder

Volgens de grappenmaker gaan we over 3 minuten verder.
Ik knijp m'n handjes dicht als ik welgeteld 1 hand mag spelen voordat de pauze van xx.55 ingaat.

Beantwoorden
Citeren
LegendcE
Oldschool Grinder

Hopelijk is het na de pauze gefixt :P
Nu maar wat aan het zoom spelen ^^

Beantwoorden
Citeren
DeKuip Topicstarter
DeKuip
Elite Grinder

Blinds toch door geknald :(

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

en dan gelijk pauze erachteraan,
wat een graftakken ook he

Beantwoorden
Citeren
DeKuip Topicstarter
DeKuip
Elite Grinder

Mijn 43bb stack is opeens nog maar een 12bb stack, dat terwijl ik chipleader was, sick life.

Beantwoorden
Citeren