Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Lange break...

68 Berichten
23 Gebruikers
0 Reacties
6,276 Weergaven
Bollebeertje
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Mijn 43bb stack is opeens nog maar een 12bb stack, dat terwijl ik chipleader was, sick life.

hoe zit het dan met die 12bb stacks van daarnet, zijn dat allemaal 4bb stacks geworden?

Beantwoorden
Citeren
Knien12
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door LegendcE
zoom werkt weer :P

Is wel supertraag. Het duurt elke keer een paar seconden alvorens men de kaarten krijgt.

Beantwoorden
Citeren
LegendcE
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Knien12

Oorspronkelijk gepost door LegendcE
zoom werkt weer :P

Is wel supertraag. Het duurt elke keer een paar seconden alvorens men de kaarten krijgt.

Ja dat wel maar het werkt toch al weer :P

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Dat gaat echt niks meer worden. Kan niet meer voor een 9mans registreren. Op de een of andere manier reload hij niet snel genoeg. Opnieuw opstarten helpt niet. Goed excuus om te gaan studeren. :D

Beantwoorden
Citeren
TimPS
Oldschool Grinder

Vreemd seg! Ben zelf niet op PokerStars aan het spelen, maar dit zal voor velen de avond grindplannen wel in de war brengen. Erg vervelend! Benieuwd wat ze als uitleg gaan geven.

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

ik kreeg in dat gebeuren iets bij me lobby tevoor schijn over dat pokerstars shit ging controleren ivm een tracked account op pokerstrategy voor points enzo

meer mensen die dit hadden?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Lijkt een beetje op een attack of zo?

Beantwoorden
Citeren
TimPS
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
ik kreeg in dat gebeuren iets bij me lobby tevoor schijn over dat pokerstars shit ging controleren ivm een tracked account op pokerstrategy voor points enzo

meer mensen die dit hadden?

Hey 3bet,

Heb je daaromtrent nog een mail of iets dergelijks ontvangen? Zo ja, zou je die dan even kunnen doorsturen naar dutch@pokerstrategy.com?

Misschien kun je zelf alvast even contact opnemen met de support om te vragen wat het probleem blijkt te zijn.

In tussentijd kun je al nagaan of je information sharing nog aanstaat (die vinken ze namelijk vaak uit in zo'n gevallen, maar heb je wel nodig om StrategyPoints te ontvangen.) Deze vind je in de lobby bij requests --> information sharing. Deze optie moet aangevinkt staan.

Laat je wat weten als je meer informatie hebt?

Bedankt!

Tim

Beantwoorden
Citeren