Ga naar het forum
Mission Week bij Po...

Meldingen
Alles wissen

Mission Week bij PokerStars

43 Berichten
13 Gebruikers
1 Reacties
10.7 K Weergaven
darko163
PokerStrategist

PokerStars geeft in november $225.000 aan cashprijzen weg in Mission All-in Shootouts! !

Dit is wat je moet doen om deel te nemen:

• Open je Mission Week-venster in de client van PokerStars
• Klik op ‘Start’ op de beschikbare Missions die je hebt om je vooruitgang bij te houden.
Van 28 oktober tot 06 november om 04:59 uur zijn er drie Missions beschikbaar - Mission Play, Mission Win en een Bonus Mission - je kunt terzelfdertijd de Missions starten en voltooien.
• Na het starten en voltooien van een Mission, ontvang je binnen twee uur een All-in Shootout ticket als beloning.
• Gebruik je ticket om je te registreren voor de twee bijbehorende All-in Shootouts. Deze vinden plaats op 06 november.

Kies je Missions

Er zijn drie Missions die je tijdens de Mission Week kunt voltooien, elke voltooide Mission beloont je met een ticket voor special All-in Shootouts die op 06 november gespeeld worden.

Gelieve er wel aan te denken dat je je dient aan te melden voor elke Mission door "Start" aan te klikken voor je de Mission voltooit. Op deze manier kun je je vooruitgang bijhouden en de beloning ontvangen.

In onderstaande tabel kun je meer informatie vinden over elke Mission.

Mission Play

Je dient slechts een mission van elke categorie te voltooien om je tickets te verdienen:

Mission Win

Bonus Mission

Let op: de tijd waarop je een toernooi beëindigt/ casht is de tijd die telt voor het voltooien van je Mission. Het is dus niet de aanvangstijd van een toernooi die telt. Let er dus op dat je geen toernooi begint vlak voor de tijd voor een Mission verloopt (06 november, 04:59 uur).

Nog geen account bij PokerStars? Maak dan nu gebruik van onze first deposit bonus en maak een account aan:
- Nederlanders: klik hier
- Belgen: klik hier

Beantwoorden
Citeren
42 reacties
JinEX
PokerStrategist

Bonus mission niet aangevinkt.....
1 freeroll minder :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Je zou mailtje kunnen sturen naar support, wie weet kunnen ze je de ticket handmatig geven.

Beantwoorden
Citeren
Nuk3F4rt
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door JinEX

me 2 X(

Beantwoorden
Citeren
JinEX
PokerStrategist

ja zal het proberen
maarja nog nooit wat gewonnen met die all in shoot outs :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Nuk3F4rt

Oorspronkelijk gepost door JinEX

me 2 X(

Ook jij zou mailtje kunnen sturen _cool:

Beantwoorden
Citeren
likeit27
PokerStrategist

Dus 1tje van mission win, en 1tje van play,
Levert dus een extra freerol>>?
Die hoef je niet aan te vinken toch???

Laat maar zie het al,....stuur wel een mail :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ze zullen wel aardig wat mailtjes krijgen _evil: _evil: _evil:

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Inderdaad wel een beetje een 'design-fout' in hun promo. Van zodra je een van de 2 normale missions completed hebt, en vergeten bent de bonus missie te starten, ben je dus gezien ?

Waarom heeft iedereen het hier overigens over aanvinken ? Bij mij is dat toch echt gewoon een 'Start' knop.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Vandaag is je laatste kans om de missies te behalen in het geval je nog niet klaar bent.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Sssst niet zeggen er doen al veel te veel mensen mee :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Ik blijf het wel opmerkelijk vinden hoe bij elk van die dubbele Shootouts er altijd significant meer mensen zich inschrijven voor de 1ste dan voor de 2de :P. Het eerste dat je toch doet, zou ik denken, is kijken waar er er het minst deelnemen, waarna je dan zou verwachten dat de 2 uiteindelijk ongeveer evenveel deelnemers gaan hebben :P.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Sssst ook dat niet te hard zeggen :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Het verschil de vorige keren (paar weken terug?) was meer dan 10.000 man. Die 5 man en een paardekop die dit hier lezen zullen ook het verschil niet maken :).

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Er zijn al 2 flipfreerolls helemaal vol. De andere 4 zijn ook goed gevuld. Dus je zult al 3 flips moeten winnen om te cashen. Succes alvast met flippen vanavond.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist
Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Is volgens mij een van de vele indicaties dat ze liever fish dan pros aan de tafels hebben. Vroeger waren er bij mijn weten nooit fliprolls, maar gewone freerolls. Denk zelfs dat het pas onder Amaya is dat de fliprolls er gekomen zijn.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

mja, ze houden niet zo van de pro's.
Achja, toch 2x $4 geflipt :P

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

die flip freerolls zijn best okay, t is een stuk beter dan een tourney van $0.2 of $11 value oid constant open moeten hebben. van mij mogen ze dat ook best doen met die gold+ monthly freeroll :P

Beantwoorden
Citeren
gekkehenkie
PokerStrategist

2 maal $1. jeeeeuj.

Beantwoorden
Citeren