Ga naar het forum
Pokerstars currency...

Meldingen
Alles wissen

Pokerstars currency exchange rates

11 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
2,200 Weergaven

Voor alle spelers op Stars die niet geïnformeerd zijn omdat ze het niet toevallig op 2+2 lazen..

http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/pokerstars-currency-exchange-rates-1484001/

In het kort; als je je geld in de cashier zelf vóór het uitcashen omzet naar de currency van je bank of e-wallet dan is er geen probleem.

Edit- en pas na het storten omzetten naar USD mocht je in euro's storten en in USD's spelen.
En vice versa.

In alle andere gevallen gaat Stars nu dus wel % van je geld snoepen (ook als je in een andere currency dan je cashier gaat spelen)

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
Benjike316
PokerStrategist

Zo maken ze zichzelf wel populair... Thanks for sharing :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ze zijn lekker bezig ja :S Welcome:)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Ik snap het probleem niet. Als het enkel bij cashouts/deposits is, dan doe je dat toch naar de currency wallet overeenkomstig de externe account ? Cfr mijn recente discussie met pcbeem.

Als je dus USD wil uitcashen naar bvb een EUR bankrekening, dan zet je eerst binnen Stars de USD in je USD wallet om naar EUR in je EUR wallet. Vervolgens doe je gewoon een EUR-naar-EUR cashout en worden dus geen kosten aangerekend.

Heb niet heel de 2+2 thread gelezen, maar sommigen maken daar toch ook dezelfde bedenking.

Beantwoorden
Citeren
Benjike316
PokerStrategist

delete

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Moet je maar zo dom niet zijn om dat zo te doen. Wellicht ronden ze gewoon af in hun voordeel, big deal. Wil je persé in EUR spelen, zorg gewoon dat er genoeg geld op je EUR wallet staat. Idem voor USD.
Probeer anders in de US eens met je bank/credit/whatever kaart 10 x $10 af te halen of 1 x $100 af te halen...

Beantwoorden
Citeren
Benjike316
PokerStrategist

Voor mij maakt dit niets uit. Maar heb jij een e-mail gekregen waarin ze verklaren dat de exchange rates veranderd zijn en dat daar een marge van naar pokerstars gaat? Aangezien dit om mensen hun geld gaat vind ik wel dat ze dit aan iedereen mogen aankondigen.

(mijn vorige post klopt niet echt lees ik nu, helemaal geen exchange rates in de client zelf)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Benjike316
Voor mij maakt dit niets uit. Maar heb jij een e-mail gekregen waarin ze verklaren dat de exchange rates veranderd zijn en dat daar een marge van naar pokerstars gaat? Aangezien dit om mensen hun geld gaat vind ik wel dat ze dit aan iedereen mogen aankondigen.

Dat. Plus dat er ook landen zijn met andere valuta's. Die mensen betalen iedere keer minstens 2,5%. Ze ronden niet af in hun voordeel, dat was wat ze al deden, nu betaal je naast rake 2,5% als je niet weet dat het omzetten in de cashier zelf moet gebeuren (hoeveel rec's laten tijdens het storten de boel meteen omzetten naar USD's? Heel veel) of simpelweg omdat het niet anders kan.

Voor veel mensen is dit dus wel een probleem.

Beantwoorden
Citeren
Gildo0
Poker Player

lol doe dit al jaren zo. lijkt me logisch

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Ik snap het probleem niet. Als het enkel bij cashouts/deposits is, dan doe je dat toch naar de currency wallet overeenkomstig de externe account ? Cfr mijn recente discussie met pcbeem.

Als je dus USD wil uitcashen naar bvb een EUR bankrekening, dan zet je eerst binnen Stars de USD in je USD wallet om naar EUR in je EUR wallet. Vervolgens doe je gewoon een EUR-naar-EUR cashout en worden dus geen kosten aangerekend.

Heb niet heel de 2+2 thread gelezen, maar sommigen maken daar toch ook dezelfde bedenking.

Werkt niet altijd zo, ik heb mailwisseling met Stars gehad en daar blijkt dat je eerst ook in EUR gestort moet hebben en als je dat doet dan kun je ook echt in EUR withdrawen. Stort je eerst in $ en zet je dan geld over naar EUR dan nog wordt er gewoon (al dan niet door Neteller) in USD geboekt naar Neteller.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik denk er steeds harder over om te stoppen met pokeren voor geld.

Wanneer zelfs Stars zich ontwikkelt tot onbetrouwbare dieven, dan zie ik weinig toekomst voor poker meer. Had iPoker nu maar eens echte software ontwikkeld...

Was er trouwens al bang voor bij die overname. Zat er gewoon aan te komen. Mij treft het niet hard met die paar games die ik speel, maar voor sommigen is dit denk ik het begin van het einde.

Beantwoorden
Citeren