Ik krijg nu steeds maar $1 en verlies steeds 8 tot 10 dollar. Ik ga even nadenken of ik nog wel een game wil spelen die me niet ligt, voor een kansje op een mooie prijs.
Lees het bronzen artikel over hoe je FR FL HE speelt en houd je aan de Regels en Charts op 0.05/0.10 op Pokerstars win je wrs wel, je maakt sowieso geen verlies.
Chart is heel simpel:
PF: op basis van de chart = fold or bet chart dus niet overcallen.
F: Bet als TP+ gehit of als je sterke draw hebt, 8outs of beter. Of bet als je vs max 2 villains in de hand zit. Word je geraised dan call je met TP of Draws op basis van outs en 3bet je met 2P. Word je ge4bet dan speel je de passief (calldown) tenzij je de nuts hebt.
T: met initiatief: bet TP+ of bet als je tegen max 2 villains speelt. zonder initiatief: raise 2P+ als die waarschijnlijk de beste hand is, call met TP en draws op basis van outs. Word je geraised calldown tenzij je de nuts hebt of het heel wrs is dat je de beste hand hebt.
R: met initiatief: bet TP+, word je geraised dan call je op basis van outs. zonder initiatief: raise gehitte 2P+ als deze waarschijnlijk de beste hand is. x/c TP handen en x/f busted draws.
Speel zo op de laagste limiet van FL en je speelt op zijn minst BE...
Gebruik de bronzen chart en niet de zilveren, voor de zilveren heb je een betere post-flop game nodig omdat je meer marginale handen gaat spelen.
Korte samenvatting van FL op lage limiet maar hij werkt wel :f_rolleyes:.
Gisteren weer $1 en daarnaast in uurtje spelen ook weer $4 up al runde ik in begin wel goed!!
$5 dus dat is lekker meegenomen, het spel zelf leverde een cent of 50 up maar de bonus maakt dan wel weer wat goed.
Inderdaad gewoon Fixed Limit spelen voor het minste risico op groot verlies aan de tafel. Zeker gezien het feit dat de uitbetaling meestal 1$ of 2,50$ betreft.
Heb 2x1$ binnengehaald na mijn vakantie, maar ruim gewonnen in die sessies
En weer $5 deze keer, wel iets onder de $1 down maar goed kan gebeuren.
Mag deze week niet klagen met de bonussen die ik pak!!
Na alle enen op de valreep nog een keer $2,50..
Hopelijk gaan ze door met de promo of wordt er weer een andere goede verzonnen..
Ik ben wel ff toe aan weekje pauze :).
Maar goed ik mag niet klagen met totaal $ 80,50 aan card hunt bonussen, daarnaast ook nog 2x $10 gekocht van 2x 1000 SC en daar bovenop ook nog eens $51,59 aan winsten door spelen
♠_drink:.
Dat is inderdaad niet slecht. Op dit moment ziet het er naar uit dat de promo inderdaad weg is.
Al weet je het met PokerStars natuurlijk nooit
Vind ik ook niet heel erg :), 1,5 maand iedere dag "moeten" spelen is niks voor mij. Nu denk ik even weekje break pakken, merkte dat de lol er laatste week wel beetje vanaf was en daarmee ook de scherpte.